مزایای خرید تلویزیون شیائومی

مزایای خرید تلویزیون شیائومی اولین سری از تلویزیون شیائومی در سال 2018 با شعار کمترین قیمت و برترین کیفیت وار

توسط AKHSHIJNEWS در 20 مرداد 1400

مزایای خرید تلویزیون شیائومی

اولین سری از تلویزیون شیائومی در سال 2018 با شعار کمترین قیمت و برترین کیفیت وارد بازار شد و توانست از همان سال در کشور های آسیایی همچون هند، ایران و برخی کشور های عربی به پر فروش ترین برند تلویزیون تبدیل شود.

 

چرا تلویزیون شیائومی میان خریداران محبوب است؟

تمرکز بر تکنولوژی روز و تمایز نرم افزاری در بازاری با رقابت اندک در بخش میان رده و محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه به این شرکت کمک کرده است تا در مدت زمان تنها دو سال بر بازار تلویزیون های هوشمند تسلط یابد. در حقیقت، شیائومی بزرگترین تولید کننده تلویزیون هوشمند در آسیا و برخی کشور های اروپایی در چند ماهه اخیر بوده است.

 

صفحه نمایشگر و کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی

مشخصه اصلی تلویزیون های شیائومی برابری کیفیت تصویرشان با برند های معروف دنیا است. تلویزیون های شیائومی در چند سری به بازار عرضه شده اند که از معروف ترین آن ها سری 4x و 4s است. کیفیت تصویر در این تلویزیون ها 4k و در اکثر موارد 4k hdr است. تصاویر در تلویزیون های شیائومی بسیار شفاف و طبیعی جلوه می کند و به همین دلیل برای گیمر ها نیز گزینه مناسبی است. تراشه reality folw در این تلویزیون ها به تصاویر پر تحرک ( همچون مسابقات ورزشی) کمک می کند تا وضوح بیشتری داشته باشند و تار نشوند. کییفت تصویر در هر یک از تلویزیون های شیائومی بنا به ابعاد و اندازه آن متفاوت است.

 

تلویزیون شیائومی و کیفیت صدا کم نظیر آن

شاید شما نیز از آن دسته افراد هستید که کیفیت صدای تلویزیون برایتان یکی از اولویت های مهم باشد. در تلویزیون های شیائومی کیفیت صدای هر باند بسته به نوع تلویزیون از 8 تا 10 وات است که باید گفت در میان برند های معروف دیگر نیز به همین اندازه است. پشتیبانی از صداهای dolby و dts نیز یکی از مشخصات اصلی تلویزیون های هوشمند شیائومی است.

 

نگاهی به مزایای خرید تلویزیون هوشمند شیائومی smart tv

هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی یکی از مهمترین نکات و کاربردی ترین ویژگی های آن ها است. سیستم عامل اندروید 9 در این تلویزیون ها به افراد کمک می کند تا برنامه و اپ های مد نظرشان را با متصل شدن به wi fi نصب و راه اندازی کنند. اگر نگران حافظه داخلی تلویزیون برای نصب برنامه های محبوبتان هستید باید گفت تلویزیون های هوشمند شیائومی حافظه های 8 تا 16 گیگا بایتی داخلی و 2 گیگا بایت حافظه خارجی در تلویزیون قرار داده است تا بتوانید به راحتی برنامه محبوبتان را بر آن نصب و ذخیره کنید. برنامه های محبوبی همچون youtube،  Netflix و بسیاری از برنامه ها و اپ های ایرانی. با استفاده از نرم افزار chrome cast شما می توایند صفحه نمایشگر گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپتان را بر روی صفحه تلویزیون نمایش دهید.

 

قیمت مقرون به صرفه خرید تلویزیون شیائومی، یک مزیت مهم

تلویزیون های هوشمند شیائومی با تکنولوژی های برتر روز دنیا مطابق است به علاوه اینکه قیمت آن به نسبت برند های تلویزیونی دیگر بسیار مقرون به صرفه است و می توان با هزینه بسیار مناسب آن ها را خریداری کرد. این تلویزیون ها در ابعاد 32 اینچی، 43 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی در بازار وجود دارند و هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد به طور طبیعی قیمت بالاتری دارند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن