پیاده روی به یاد داشته باشید

بیش از چهار سال گذشته من صرف حداقل نیمی از وقت من راه رفتن — و از کلاس 30 دقیقه treks روزانه کال دفتر اواخر شب

توسط AKHSHIJNEWS در 31 فروردین 1399

بیش از چهار سال گذشته من صرف حداقل نیمی از وقت من راه رفتن — و از کلاس 30 دقیقه treks روزانه کال دفتر اواخر شب سفر به خرید بستنی.

من دوست دارم اما من با مشتقات جزئی به یک پیاده روی طولانی با هدفون در این شهر در حال حرکت در اطراف من. من عاشق راه رفتن در برکلی به طوری که من اغلب کمی ناراحت زمانی که من در نهایت وارد در مقصد.

همه از من پیاده شده است لذت بخش است. به عنوان یک دانشجوی سال اول و دوم بسیاری از آن درگیر اضطراب قدم زدن یا تلاش برای فرار از جایی بنابراین من نمی خواهد که به گریه در مقابل هم اتاقی های من. من اول سال و نیم از من به شدت می خواستم به رها کردن. من احساس تنهایی و بی ارزش اختلال در تلفن با مادر من تقریبا هر روز دیگر.

من خیالی دبیرستان خیال بافی از تمام وقت من صرف نشسته اند پشت لپ تاپ من چسبيده به تخت من. من خودم را متقاعد بود که من شادتر و سپس وقتی که من می تواند به کنترل مرزهای دنیای من اشتباه راحتی برای شادی.

اضطراب من تا به حال زندگی می کردند با بسیاری از زندگی قابل کنترل از داخل حباب من گردد برای خودم بازگشت به خانه بود که در حال حاضر اجتناب ناپذیر است. زندگی خود من لازم است که من حرکت کردن به جهان است. هیچ خانه برای فرار از پشت به در پایان روز هیچ لحظه ای آرامش, چرا پشت در خوابگاه من فقط دو غریبه برای من اضطراب به رقابت با. من می خواستم چیزی بیش از به ترک.

دو سال و نیم بعد من می خواهم چیزی بیش از به ماندن بگیرید.

خصوصیات چگونه همه چیز بهبود یافته در حال boringly آشکار (درمانی, ساخت, دوستان درگیر شدن در باشگاه ها). اما در کوتاه شروع کردم به حرکت.

من به خودم اجازه ندارد فراتر از اتاق من به حرکت در سراسر فضای دانشگاه و شهر آرام و با احتیاط اما به عمد. من شروع به خودم اجازه به احمق در مقابل دیگران به خنده obnoxiously به اعتراف من می خواستم دوستان است. خودم مجبور به حرکت به فضای باز در اطراف من و گسترش کالج من تجربه بسیار فراتر از این می رسد از منطقه راحتی من.

بر خلاف دبیرستان هیچ یک از خاطرات من از برکلی در یک مکان. وقتی که من سعی کنید به فکر می کنم از تجربیات که در تعریف زمان من در خیلی از آنچه که به ذهن می آید به ظاهر خوش خیم لحظات فقط راه رفتن و فکر کردن. مردم و چیزهایی که مهم برای من در طول چهار سال در برکلی می تواند یافت نمی شود فقط در یک فضا. آنها نه تنها با من در این لحظه که من آنها را ببینید — آنها در پیاده روی در صبح زود اجرا می شود بی فکر قدم زدن در اطراف آپارتمان من. آنها وجود دارد خود را فراتر از مرزهای فیزیکی انجام شده با من گذشته لحظات من با آنها گفتگو و جوک های پخش در سر من و به خاک سپرده شد در سراسر زمین از شهرستان.

همه از توهم اواخر شب پیاده به خانه از روزانه کال دفتر هنوز خنده در مورد چیزی که به سختی حس می کند در حال اچ به فضای بین هرست خیابان و آپارتمان من. تصویر Saoirse Ronan را ریمل مژه و ابرو-رنگ آمیزی صورت در "بانوی پرنده" به دنبال من پایین Shattuck خیابان پس از من پا تئاتر در نوامبر 2017. این سر بالایی بازحمت حرکت کردن به Evans سالن پوشیده شده با خاطرات روسی کلاس و ما تلاش به آمده تا با به طور فزاینده سوالات مسخره برای ما مربی برای جلوگیری از انجام کار.

در چهار سال کوتاه برکلی است به طرز عجیبی به این احساس بیشتر شبیه به خانه از شهر من مطرح شد ، هنگامی که پدر و مادر من بیا به دیدن من آنها را نشان می دهد در اطراف با استکبار از کسی که در اینجا زندگی می کردند تمام زندگی خود را. در زادگاه من, من خونتان آگاه از بدن خود جدا از فضای اطراف من. در برکلی پای من را ملاقات کرده اید این شهر پیاده رو اغلب به کف کفش من فرسوده بنابراین به عنوان به سقوط به راحتی به محل با هر مرحله. من افکار و خاطرات در حال نقشه برداری در سراسر شهرستان را به فضای اطراف من زمانی که من در خانه من در آنها احساس کمی کمتر جامد کمی کمتر واقعی است.

برای کسی که به طور کلی تمایل به سمت بدبینی آن است که عجیب و غریب به می دانم که من دوست دارم یک محل در حالی که من هنوز در آن است. من فکر کردم من می خواهم که بیشتر زمان برای خداحافظی به برکلی در تنها راه من می دانم که چگونه یک پیاده روی طولانی در اطراف شهر و دانشگاه. من احساس می کنم فریب خورده از یک خداحافظی مضاعف به خاطر من صرف بهتر بخشی از آخرین ترم با پای شکسته. من از دست رفتن نه تنها برای راحتی خود را, اما از آنجا که من احساس می کنم ناقص و بدون آن, خاطرات من و نه به طور کامل پردازش شده و یا در زندگی.

آن است که سخت به اجازه رفتن از چیزی که احساس می کند به طوری ذاتی به شخص من در حال حاضر. من نمی دانم که چگونه مکان هایی از آینده را مقایسه کنید اگر من خاطرات برابر خواهد شد به چشم انداز به عنوان آنها در برکلی است. بدون در نظر گرفتن, من به دنبال به جلو به یکی از آخرین راه رفتن در اطراف.

سیدنی رفع چند رسانه ای ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sydney_fix.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن