طرفداران تماس CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آزادی بیشتر زندانیان در زندان های نور از COVID-19

طرفداران خواستار کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آزادی هزاران نفر از زندانیان زندان که ممکن است

توسط AKHSHIJNEWS در 31 فروردین 1399

طرفداران خواستار کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آزادی هزاران نفر از زندانیان زندان که ممکن است آسیب پذیر به COVID-19.

به عنوان COVID-19 pandemic, ادامه, کالیفرنیا, ایالات برای یک مسئول بودجه و یا محدود کردن حمایت برای آزادی زندانیان که مرتکب جرایم جدی به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که به خصوص در معرض خطر این بیماری از جمله کسانی که بیش از 50 سال سن و کسانی که با حداقل یک بیماری جدی پزشکی. Newsom به تازگی منتشر شده 3,500 از زندانیان که در نظر گرفته شد آماده برای آزادی مشروط و مرتکب جرائم غیر خشونت آمیز.

حدود 37 درصد از کالیفرنیا 122,135 زندانیان باید حداقل یک عامل سلامت است که خود را افزایش می دهد خطر مرگ ناشی از COVID-19 با توجه به محدود کردن آزادی مطبوعات. با توجه به وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی یا CDCR وجود دارد 69 زندانیان و 83 کارکنان دولت که آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل 16.

"ما نیاز به مردم به اندازه کافی منتشر شده از این نهاد به طوری که کسانی که باقی می ماند می تواند گسترش به اندازه کافی که آنها بی خطر هستند" گفت: Richard Speiglman صندلی از ادیان ائتلاف برای عدالت در زندان. "وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم برای ظرفیت و بیش از حد بسیاری از مردم برای بهداشت عمومی شرایط است."

کالیفرنیا سیستم زندان در حال حاضر در حدود 130 درصد از اشغال آن طراحی شده است با توجه به جاناتان سایمون, Lance رابینز استاد عدالت کیفری قانون در دانشگاه برکلی مدرسه قانون است.

Speiglman ادعا که ممکن است برای زندانیان به عمل اجتماعی فاصله و امکانات به طور منظم تمیز. او اضافه کرد که با ظرفیت وجود ندارد و فضا برای حرکت زندانیان در اطراف برای تمیز کردن سلول.

"وجود دارد مقدار زیادی از نگرانی در میان رهبران محلی در مورد جرم" سیمون گفت. "اما ما در حال صحبت کردن در مورد بسیاری از زندانیان در سیستم ما که کاملا قدیمی و یا پزشکی به خطر بیافتد و یا افرادی که مرتکب جرایم خشونت آمیز دهه پیش و نه یک خطر برای امنیت است."

CDCR سخنگوی دانا Simas گفت که CDCR در حال کار برای مقابله با COVID-19 تعلیق مصرف از زندان های شهرستان سازماندهی یک هفته دو برنامه تغییر به حد زندانی جنبش در موسسات و انتشار 3,500 زندانیان. این CDCR نیز به دنبال افزایش اجتماعی فاصله با استفاده از برخی از فضاهای خالی و ارائه ماسک برای کسانی که درگیر در نقل و انتقالات.

آالمدا کانتی منتشر کرده است 30 درصد از این افراد در بازداشت به گفته Speiglman. او گفته است که دولت باید آزادی افراد بیشتر به طور منظم و وجود دارد که باید بیشتر اصلاحات در محل.

"امتناع از اجازه می دهد افرادی که محکوم شده اند از جرائم جدی یک فرصت به امن است و خلاف قانونی مسئولیت ایالت کالیفرنیا است که برای محافظت از مردم است که در بازداشت خود گفت:" برایان Kaneda لس آنجلس هماهنگ کننده محدود کردن. "آنها انسان هستند. آنها سزاوار عزت و توانایی زنده ماندن این بیماری همه گیر."

نینا Narahari است منجر جرم و دادگاه خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @ninanarahari_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن