زنده در میان ضرب وشتم از COVID-19 – یک کارگر جنسی داستان

آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, ویژه, بحران مالی, جنس, عناوین, سلامت, حقوق بشر, کار, TerraViva سازمان ملل م

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399
آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, ویژه, بحران مالی, جنس, عناوین, سلامت, حقوق بشر, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

نیویورک May 9 2020 (IPS) - برای یک زن بنگلادشی که مشغول به کار به عنوان یک کارگر جنسی از دوران کودکی خود را در آینده پس از COVID-19 نا امید کننده به نظر می رسد.

Shilpy که با این نسخهها کار در Daulatdia بزرگترین فاحشه خانه در کشور گفت: IPS چگونه او در حال حاضر نیز ترس برای آینده دو دخترش.

"وقتی که من متولد شد این زن مادر من کار کرده و به هر کس پودینگ برنج به عنوان یک جشن. این یک محل برای کودکان پسر تنها زن ارزش دارد," او می گوید:, و اضافه کرد که زمانی که مادر او درگذشت او مناسب داده بود.... Shilpy به زودی خودش را درگیر در صنعت.

"من فکر می کنم من حدود شش سال از زمانی که من یاد گرفتم به رقص آرایش قرار داده و تدریس دیگر صفات سودآور برای کسب و کار. من فروخته شد و پس از چند سال" Shilpy می گوید.

کار جنسی قانونی در بنگلادش برای زنان 18 ساله یا مسن تر هر چند جدید کارگران جنسی اغلب بسیار جوان است. بسیاری از آنها به فروش می رسد به کار برای حدود 250 دلار است که زنان نیاز به بازپرداخت به خود گرداننده معمولا زنان مسن, شناخته شده به عنوان 'ارضایی'.

سکس حقوق کارگران تایید شد در سال 2014. بنگلادش ملی زنان کانون وکلای متقاعد بالا دادگاه اخراج کارگران جنسی از دیگری بزرگ زیبا Kandapara شد غیر قانونی است. این تصمیم مورد استقبال قرار گرفت به عنوان دختران متولد شده در یک فاحشه خانه و یا متعلق به یک کارگر هستند دوری جامعه و هیچ جایی برای رفتن.

اما COVID-19 همه گیر و اجتماعی فاصله پروتکل برای جلوگیری از گسترش بیماری منجر به بسته شدن پذیرفت.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در تاریخ 11 مارس سال 2020 مشخص Coronavirus/COVID-19 بیماری به عنوان یک بیماری همه گیر و به نام جامع برای همه-از-جامعه استراتژی برای جلوگیری از عفونت از صرفه جویی در زندگی و به حداقل رساندن تاثیر. پس از شیوع جهانی این بنگلادش دولت دستور shutdown از همه کسب و کار از جمله فاحشه خانه ها حداقل تا مارس 14.

این کارگران جنسی را پذیرفته اند این ترتیب دولت به دلیل آن است که یک مسئله جدی سلامت.

Phumzile Mlambo-Ngcuka سازمان ملل متحد تحت-دبیر کل و مدیر اجرایی زنان سازمان ملل متحد در ماه مارس اظهار نظر همه گیر منتقل شده بود به راه ما کار و زندگی می کنند. وی اشاره کرد: زنان نقش منحصر به فرد در این.

"یک چیز روشن است در مورد COVID-19 pandemic به عنوان سهام در بازارهای بین المللی و مدارس و دانشگاه ها نزدیک مردم انبار لوازم و خانه می شود متفاوت و شلوغ فضا: این فقط یک مسئله بهداشتی.

"این یک شوک عمیق به جوامع ما و اقتصاد در معرض کمبود خصوصی و عمومی ترتیبات که در حال حاضر تابع تنها در صورتی به زنان در بازی های متعدد و underpaid نقش" Mlambo-Ngcuka گفت.

کارگران جنسی در یکی از این دسته از زنان عمیقا تحت تاثیر بین المللی آتن.

بنگلادش دولت وعده داده شده را به همه کارگران جنسی یک بسته از 30 کیلوگرم برنج $25 و توقف اجاره در طول مستند. اما این کمی راحتی به بیش از 3500 کارگران جنسی در فاحشه خانه ها بودند که آباد توسط 8000 مشتریان در روز است.

برای Shilpy این مستند است که ویرانگر است. چند سال پیش یک محلی NGO کارگر بهداشت گفت: او در مورد یک خانه امن که در آن کودکان خود را می تواند و آموزش و پرورش.

"بدون فکر دوم من امضا فرزندان من در نقطه و بعد از آن سمت چپ من دو دختر در مراقبت از خود را هنگامی که یک کمی تنها شش ماه می گوید:" Shilpy. "من فقط می دانستم که آنها نیاز به خارج شدن از این محل. من پرداخت بخشی از شهریه و غیر دولتی می پردازد و برای بقیه. من صرفه جویی در $روزی 1 یا 2 دلار در روز خوب و نگه داشتن آن برای آموزش و پرورش خود را. NGO بانوی من اطمینان داد که فرزندان من هرگز به بازگشت به فاحشه خانه. من می خواهم آنها را به یک زندگی عادی و ازدواج است."

با بسته شدن این آینده او برنامه ریزی شده برای کودکان است که دیگر مطمئن است.

Shilpy است بسیاری از کارگران جنسی صورت مشابه معضلات.

بیشترین کارگران جنسی بنگلادش زندگی می کنند دست به دهان وجودهای با تنها حدود یک در نه داشتن توانایی برای ذخیره و اشتراک خود را. به طور متوسط کارگران درآمد بین $12 به 24 $در روز.

حقیقت این است که بسیاری از این زنان ممکن است بازگشت به کار برای برخی از زمان پس از همه گیر آمده است تحت کنترل است.

داستان های بسیاری در توصیف مردان ترس از گرفتن COVID-19 هنگامی که درگیر شدن کارگران جنسی. کمتر داستان تعریف چگونه کارگران جنسی زندگی باقی می ماند فوق العاده متزلزل و خطرات آنها در صورت آلوده شدن با رمان coronavirus. روحی و روانی و جسمی آسیب سوء استفاده و بهره برداری مجرمان جنسی خریداران و قاچاقچیان وارد بر زنان و دختران در فحشا باقی می ماند با کارگران جنسی برای همیشه لطفا برای.

در عین حال برای Shilpy کار جنسی او را وسیله ای برای زنده ماندن است.

"در حال حاضر به عنوان محل ما بسته است و من هیچ راهی برای کسب درآمد و من از ترس که من کودکان را از بین برد. من هیچ جایی برای نگه داشتن آنها را. خانواده من قطع تمام روابط خانوادگی و این تنها خانه من است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب