CA بار معاینه ممکن است به تعویق افتاده و یا لغو شد با توجه به گسترش COVID-19

با توجه به اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus سرنوشت

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

با توجه به اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus سرنوشت برنامه ریزی معاینه کالیفرنیا بار در جولای نامشخص است.

نوار ایالت کالیفرنیا هیئت امنا صندلی آلن Steinbrecher با ارسال نامه ای به دادگاه عالی کالیفرنیا در روز پنج شنبه ترسیم دو گزینه برای جایگزینی کنکور برنامه ریزی شده در ماه جولای. با توجه به دولت نوار سخنگوی ترزا Ruano کالیفرنیا دیوان عالی کشور اقتدار بیش از این تصمیم.

نامه لیست عوامل متعددی را در نظر بگیرید که پرداختن به همه گیر و تاثیر آن بر دانش آموزان مانند افزایش دشواری مطالعه اثرات تاخیر در امتحان در دانش آموزان است که باید انجام بدهی نیاز به وکلا به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و نیاز به اطمینان حاصل شود که "حداقل صلاحیت جدید وجود نداشت."

"این امکان پذیر نیست به اداره یک فرد در آزمون در ماه ژوئن یا ژوئیه" در این نامه می خواند. "حدود 9000 نفر به طور معمول برای نشستن ژوئیه نوار معاینه و فرماندار دیروز اعلام کرد که گردهمایی های زیادی از مردم باید اجتناب شود از طریق اوت."

نوار دولتی هیئت امنا ترجیح میدهد به تعویق انداختن جولای امتحان تا سپتامبر و آماده به اداره آزمون آنلاین در فرد و یا هر دو با توجه به نامه. اگر دکتر تجویز نمی شود در ماه سپتامبر نامه ای برای طرفداران موقت برنامه صدور گواهینامه است که جایگزین نوار امتحان به عنوان یک پیش نیاز برای صدور پروانه جایی که فارغ التحصیلان می تواند تحت نظارت.

نامه دوم گزینه لغو ژوئیه آزمون با آزمون بعدی برنامه ریزی شده در فوریه 2021.

این نامه می آید پس از دانشگاه برکلی مدرسه از قانون دین اروین Chemerinsky و UCLA School of Law دین جنیفر Mnookin همكاري مقاله ای در قانون ملی مجله دفاع برای به تعویق انداختن نوار آزمون و مجوز موقت برای دانش آموزانی که در حال برنامه ریزی برای گرفتن نوار در ماه جولای.

Chemerinsky گفته است که "به احتمال بسیار زیاد" امتحان خواهد شد به تعویق افتاد. او اضافه کرد که او می خواهم برای مجوز موقت می شود در اثر تا زمانی که ممکن است تا سال 2022 هنگامی که نتایج جستجو برای فوریه 2022 بار نتایج منتشر می شوند.

برخی از دانش آموزان در حال دفاع برای دیپلم افتخار بیش از مجوز موقت. با توجه به دانشگاه برکلی فارغ التحصیل مجمع قانون نماینده بلیک Danser دیپلم افتخار اجازه می دهد هر کسی که فارغ التحصیل دانشکده حقوق و عبور دولت از شخصیت و تناسب اندام ارزیابی و عمل به قانون.

با توجه به سال سوم دانشگاه, دانشجوی حقوق Janani Ramachandran موقت مجوز نیاز است که نوار گرفته شده در نهایت در حالی که دیپلم افتخار نمی کند. Ramachandran اضافه شده است که در حالی که او ترجیح دیپلم امتیاز مجوز موقت خواهد بود "دوم بسیار نزدیک."

"Bar exam متوقف نمی شود بی اثر وکلا از تمرین و ممکن است به خوبی حد موثر وکلا که به سادگی انجام نمی شود به خوبی تحت آن شرایط" Danser گفت: در یک ایمیل. "نوار امتحان یک بسته کتاب آزمون که آزمون مناطق خاصی از قانون است که اغلب بی ربط به عمل است."

Danser افزود: در اجرای آزمون آنلاین را قادر می سازد دانش آموزان به تقلب و تاثیر منفی کسانی که نمی توانند پیدا کردن یک مناسب تست گرفتن محیط زیست است. Ramachandran همچنین اشاره کرد که به دلیل امتحان 16 ساعت و طول می کشد بیش از دو روز متوالی دسترسی به اینترنت ممکن است یک مسئله برای دانش آموزان اگر امتحان آنلاین.

با توجه به سال سوم دانشگاه, دانشجوی حقوق Clarissa الیورس هل دادن امتحان پشت بدون ارائه مجوز موقت یا دیپلم افتخار ایجاد یک تاخیر است که بار مالی بسیاری از دانش آموزان است.

Ramachandran گفت: بیشتر وکلا لازم است در حال حاضر برای کمک به مسائل آورده coronavirus شیوع جمله مزایای بیکاری و اخراج.

"دین ما شده است فوق العاده حمایتی تا کنون در به رسمیت شناختن است که ما در حال رفتن به قادر به گرفتن یک بار امتحان هر زمان در طول سال 2020" Ramachandran گفت.

تماس با مایا Akkaraju در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maya_akkaraju.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن