CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom معرفی سرویس جدید ابتکار

برای تقویت دولت در پاسخ به COVID-19 گیر کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom راه اندازی جدید #California

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

برای تقویت دولت در پاسخ به COVID-19 گیر کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom راه اندازی جدید #CaliforniansForAll سرویس ابتکار روز سه شنبه.

شده است وجود دارد افزایش نیاز جامعه و حمایت از داوطلب به دلیل گسترش coronavirus. این تازه معرفی طرح کمک خواهد کرد برای اتصال ساکنان کالیفرنیا با فرصت های داوطلب و همچنین تشویق خلاقانه برای ساخت یک تفاوت با توجه به آزادی مطبوعات.

"در سراسر ایالت کالیفرنیا می پرسید که چگونه آنها می توانند کمک به همسایگان خود در طول این بحران و ما می خواهیم به کانال انرژی که به ما کالیفرنیا برای تمام سرویس ابتکار" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "این که آیا آن را داوطلبانه در یک بانک مواد غذایی برای تغذیه, مسن, کالیفرنیا, خون, درایوهای یا حمایت های محلی و سازمان های غیر انتفاعی وجود دارد هیچ کمبود فرصت برای کالیفرنیا به گام تا ملاقات لحظه ای."

در حالی که #CaliforniansForAll ابتکار به نظر می رسد برای افزایش حمایت جامعه آن را نیز به رسمیت می شناسد و نیاز به اطمینان از کالیفرنیا هنوز هم اجتماعی فاصله میان پناهگاه در محل سفارش.

ابتکار نیز تمرکز بر حمایت از کسانی که به ویژه آسیب پذیر هستند و در معرض خطر از جمله افرادی که مسن هستند. آن را نیز با هدف جذب افراد جوان.

"کالیفرنیا متحد هستند و هیچ محدودیتی وجود دارد برای ما باور نکردنی خلاقیت به کمک و حمایت از یکدیگر در این لحظه گفت:" کالیفرنیا رئیس سرویس افسر جاش Fryday در آزادی مطبوعات. "کالیفرنیا کسب و کار سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های جامعه همه نقش حیاتی در #CaliforniansForAll تلاش و ساکنان این حالت پله تا زمانی که آنها بیشتر مورد نیاز."

ابتکار عمل را از همکاری با یک سری از سازمان های غیر انتفاعی از جمله کالیفرنیا انجمن بانک های مواد غذایی, ایالات, راه های کالیفرنیا و صلیب سرخ آمریکا, در میان دیگران.

علاوه بر حمایت از جوامع خود کالیفرنیا همچنین قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی با استفاده از #CaliforniansForAll.

"کالیفرنیا در سراسر کشور در حال افزایش است, تا به این لحظه و ایجاد یک فرهنگ از من به ما گفت:" اولین شریک و افتخاری صندلی کالیفرنیا داوطلبان کمیسیون جنیفر Siebel Newsom. "من افتخار می کنم که #CaliforniansForAll فعال خواهد شد و حتی بیشتر کالیفرنیا به شرکت در فعالیت های داوطلبانه و کمک به جوامع ما از طریق این بحران با هم."

چک کنید اینجا را برای به روز رسانی های زنده در COVID-19 وضعیت در برکلی است.

Mallika Seshadri این شهرستان خبر ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @SeshadriMallika.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن