چینی NHS کارگر در معرض 'کونگ فو' صداهای برنده £28k در دادگاه

TK Kurikawa / Shutterstock.com چینی NHS کارمند بود که متلک یک همکار که ساخته شده 'کونگ فو' صداهای موفق به کسب

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

TK Kurikawa / Shutterstock.com

چینی NHS کارمند بود که متلک یک همکار که ساخته شده 'کونگ فو' صداهای موفق به کسب بیش از £28,000 در اشتغال دادگاه پس از آوردن یک تبعیض نژاد ادعا می کنند.

آقای Sheun آثار در این بخش در شمال بیمارستان عمومی بخشی از شفیلد آموزش بیمارستان NHS Trust.

او ادعا کرد که او در معرض نژادی و آزار و اذیت او توسط یکی از همکاران سیستم مهندس Mr C Ringrose که اغلب تقلید یک "کلیشه ای" چینی لهجه و تکرار یک "کونگ فو" سر و صدا شبیه به بازیگر بروس لی هنرهای رزمی چینی, فیلم بين 2016 و 2018.

آقای Sheun ساخته شده غیر رسمی شکایت در مورد رفتار در 2016. بخشی از این شکایت شامل دادند که همکار دیگر نیز یک مهندس سیستم, استفان بالدوین, حال دراز نهایی واکه صدا هنگام صحبت در مورد دانشگاه تائو آبجو به تقلید آنچه که او درک می شود راه چینی تلفظ آن کلمه. همکاران گفته شد به محتاط تر در مورد زبان آنها مورد استفاده قرار گیرد و برای حساس به دیگران در دفتر.

Mr Baldwin رفتار ادامه به 2018 تا زمانی که آقای Sheun ساخته شده یک شکایت رسمی و Mr Baldwin دریافت رسمی هشدار داد.

در جلسه قبل از شفیلد اشتغال دادگاه آقای Sheun گفت که او رنج می برد به طور منظم و ناراحت کننده رفتار تبعیض آمیز در مورد قومیت در حالی که در حال رشد از جمله برخی از "کونگ فو" vocalisations که همکار خود را ساخته شده است.

دادگاه متوجه شد که که "هنرهای رزمی چینی و فیلم هایی که از ویژگی های آنها پس از نزدیک در ارتباط با قومیت و فرهنگ است که هر مرجع برای کسانی است که به احتمال زیاد مربوط به مسابقه" پس از آن معقول و منطقی به نتیجه گیری کرد که این رفتار در ارتباط بود به آقای Sheun مسابقه.

آن اشاره کرد وجود دارد و شواهد نشان می دهد که Mr Baldwin تا به حال ساخته شده نظرات و یا صداهای با هدف با هدف قرار دادن Mr Sheun و باعث او را زجر اما آن را تا به حال غیر عمدی انجام شده است.

قضاوت و اظهار داشت: "آنها به نظر می رسد دادگاه به تلاش در گمراه طنز و به نظر می رسد در دادگاه می شود و بدون کینه توزی و ... آن را به خوبی ثابت شده است که آزار و اذیت می افتد ناخواسته و به طوری که آن را حتی ممکن است (برای مثال در مورد از کار افتادگی) اتفاق می افتد که در آن harasser غافل از وجود به محافظت مشخصه اجازه دهید به تنهایی احتمال تأثير رفتار خود بر این مدعی است."

دادگاه همچنین اشاره کرد که NHS trust داده بود Mr Baldwin رسمی هشدار که استنباط نمود که این سازمان با موافقت مدعی است که رفتار خود را تا به حال شده است تبعیض آمیز. اما مخاطب اقدام به استدلال می کنند که آقای Sheun کرده بود واکنش نشان داد oversensitively به رفتار.

"ما رد هر گونه ثبت است که مدعی است بیش از حساس'. زودتر خود را تجربه کرده احیا او را به مطمئن شوید که آنها بخشی از شرایط مورد و بخشی از ماتریس از مسائل ممکن است ما را در نظر بگیرید که با توجه به هدف این سوال معقول است. ما با این دیدگاه که با در نظر گرفتن این واقعیت مدعی است در اوایل شکایت و حقایق مدعی است در اوایل تجارب مدعی شد مناسب در درمان این حادثه به عنوان تضعیف شأن خود" قضاوت گفت.

دادگاه اعطا آقای Sheun £22,541.16 در جبران خسارت برای آسیب به احساسات به علاوه £5,509.87 برای درآمد را از دست داده در حالی که او بیمار; £630 برای از دست دادن خود را از این فرصت به کار در شیفت آخر هفته در حالی که بیمار و £511.32 در مورد علاقه.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن