Cuthand: COVID-19 وضعیت در ایالات متحده ذخایر احتیاطی داستان

محتوای مقالهاین COVID-19 همه گیر شده بازیگران پال در سراسر کشور هند. وجود دارد مقدار زیادی از ترس که شلوغ شرای

توسط AKHSHIJNEWS در 23 فروردین 1399

محتوای مقاله

این COVID-19 همه گیر شده بازیگران پال در سراسر کشور هند. وجود دارد مقدار زیادی از ترس که شلوغ شرایط زندگی و بسیاری از افراد مبتلا از قبل موجود شرایط بهداشتی را به معنای همه گیر خواهد رسید ما به خصوص سخت است.

در کانادا ما برای اولین بار سازمان ملل در قرنطینه و مستند با دسترسی به جاده ها مسدود شده و ساکنان تنها مجاز به وارد کنید. بسیاری از اولین ملل اعلام یک وضعیت اضطراری است.

این بیماری همه گیر است که پیشرفته تر در بخش هایی از ایالات متحده آمریکا و ما می توانید ببینید به عنوان مثال ممکن است در دوره های آینده در نوجو ملت و دولت جدید مکزیک.

ملت ناواهو بزرگترین و اولین کشور در ایالات متحده را پوشش 71,000 کیلومتر مربع و جمعیت 244,000. این رزرو نشسته عمدتا در نیومکزیکو با یک بخش بزرگ در آریزونا و یک بخش کوچکتر در ایالت یوتا است.

به عنوان پنج شنبه, نیومکزیکو با جمعیت کمی بیش از دو میلیون تا به حال 989 موارد COVID-19 و 17 و میر. ملت ناواهو تا به حال 488 موارد و 20 مرگ و میر. هفتاد موارد جدید کشف شد در روز پنج شنبه. نرخ COVID-19 عفونت هشت برابر بیشتر در ملت ناواهو و مرگ و میر است که 16 برابر بیشتر از بقیه New Mexico.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب