فوق العاده ساده ساده روش‌ها متخصصین از برای تبلیغ کاناپه بادی استفاده کنید

قابلیت تعمیرات تمامی قسمت های بدنه در صورت نیاز. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابلیت تعمیرات تمامی قسمت های بدنه در صورت نیاز. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد . کاغذ زرد رنگی در بسته بندی کاناپه بادی قرار دارد که حاوی چسپ تعمیرات است. در زیر این مبل بادی مخزنی برای اب تعبیه شده است که باعث سنگینی مبل و ثابت ماندن در موقع استفاده می شود .

Th is article was creat᠎ed wi​th the help  of GSA C᠎ontent​ Generat​or D᠎em over sion.

مبل بادی را به سادگی میتوانید با خالی کردن باد آن در کیسهای قرار داده و به هر محلی که نیاز دارید منتقل کنید. تلخان: نوعی شیرینی محلی که از آرد توت خشک درست میشود. جنس این مبل بادی از پی وی سی درجه یک می باشد که توسط پمپ دستی یا برقی یا پمپ برقی فندکی ماشین قابل باد کردن می باشد . در هنگام نشستن بر روی مبل بادی تمامی قسمت های بدن به صورت صحیح قرار میگیرد و حس خوبی را منتقل میسازد ، برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول به این چند نکته توجه کنید : برای باد کردن مبل بادی سعی کنید که با پمپ برقی اینتکس محصول را پر باد کنید چرا که به صورت استاندارد باد میکند و امکان اینکه به مبل صدمه بزند نیست ، چنانچه با پمپ دستی یا پدالی باد میکنید حتما توجه داشته باشید که به اندازه استاندارد باد شود و پس از باد شدن با انگشت دست مقداری سطح رویه مبل بادی را فشار دهید اگر مقداری نرم بود این مناسب بوده و آماده استفاده است .

این کاناپه بادی کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به قابل حمل بودن این محصول وعدم نیاز به پمپ باد بسیار بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد . این مبل با عرض و طول بیشتر نسبت به سایر مبل های بادی تک نفره بسیار راحت بوده و از ایجاد خستگی از نشستن متداول جلوگیری می کند. در کنار این مبل بادی جایی برای بطری طراحی شده که راحتی و ارامش را برای شخص بیشتر کرده. ازین کاناپه بادی یا تشک بادی لیزی بگ می توان در کوه نوردی برای استراحت در کمپ ها و حتی سخره های سخت ،در ساحل دریا ها برای استراحت و افتابگیری کنار ساحل یا کنار رودخانه ها ، درفضاهای بیرونی چمنی یا خاکی و حتی برروی آب نیز به عنوان تشک روی آب قابل استفاده می باشد . به واسطه ساختار بادی و طراحی خاص، این مبل ظاهری فانتزی دارد و میتواند در پذیرایی در کنار مبلهای اصلی نیز قرار بگیرد. مبل بادی بزرگسالان: بزرگسالان اغلب برای استفاده روزمره از مبلهای بادی استفاده میکنند و در سنین بالا نیز بیشتر به راحتی اهمیت داده میشود تا ظاهر یک محصول، به این منظور ما بیشتر، کالاهای شیبدار و زیرپاییدار را به این دسته از عزیزان پیشنهاد میکنیم.

در چند مدل ازین مبل های بادی هپی چیر چند لایه باد شونده وجود دارد که استحکام محصول را برای وزن های بیشتر بالا می برد . در صورتی که تمامی این موارد را انجام دهید میتوانید از مبل بادی استفاده کنید. جنس این مبل بادی راحتی از پی وی سی با رویه جیر بوده که ضد تعریق و قابل شستوشو و بسیار مقاوم است . قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این مبل بادی راحتی شرکت اینتکس از جنس جیر 2 لایه بوده که شامل بدنه و رویه مبل بادی می شود و دسته شیشه ای شکل این مبل بادی جلوه منحصر به فردی به آن داده که خواست مشکل پسندان است . این محصول را می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسبی از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مزیت های عمده و منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن