↑ «جکوزی بادی». اینتکس سایت

علاوه بر این، انواع جکوزیهای بادی اینتکس مجهز به پمپ تصفیه آب، جت حباب ساز و هیتر و گرم کننده آب هستند. اگر ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

علاوه بر این، انواع جکوزیهای بادی اینتکس مجهز به پمپ تصفیه آب، جت حباب ساز و هیتر و گرم کننده آب هستند. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است. این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . Post has ​been gener ated with G SA᠎ Con te nt  Ge ne ra to​r DE MO.

در واقع بدنه ضخیم از نوع PVC در کنار ساختار شیاردار این محصول در بخش های داخلی سبب شده تا یک کالای ایده آل و طبی را در اختیار داشته باشید. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست.

جکوزی بادی اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار است که با حجم کمی که دارد به راحتی جا به جا میشود . اکثر افراد باهدف بازدید از جاذبههای تاریخی به این شهر سفر میکنند، غافل از اینکه مدرنترین و بزرگترین شهربازی مسقف کشور در شیراز واقع شده است. اگر به بیلیارد و بولینگ علاقه دارید، شهربازی خلیج فارس شیراز گزینه فوقالعادهای برای یک عصر خاطرهانگیز است. اگر در خرید بلیط یا رزرو هتل به مشکل برخورید یا اگر هر سوالی در این باره داشتید، با شماره 1548 تماس بگیرید تا از راهنمایی کارشناس برخوردار شوید. از طریق سایت یوتراوز میتوانید بلیط ارزان هواپیما و بلیط قطار خود را براحتی و با کمترین قیمت خریداری کنید و هزینههای خود را کاهش دهید. از نظر قیمت نیز یک جکوزی بادی می تواند از حدود 15 میلیون تومان قیمت داشته و تا چهل یا حتی گاها پنجاه میلیون تومان این قیمت افزایش پیدا کند. ​Art ic​le h as  been created wi᠎th GSA  C​onte nt G​en er at​or DEMO!

در واقع جکوزی بادی اینتکس و همین طور جکوزی بادی بست وی را شما می توانید در تنوع ساختار مشاهده کرده و ظرفیت های متنوعی را هم از این محصولات ببینید. اگر بخواهیم یک محصول جذاب را برای استفاده در تمام فصول در هر فضایی به شما معرفی کنیم ، قطعا جکوزی بادی می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا گرمای آب آسیب جدی به نوزاد داخل رحم مادر وارد می­کند. زیرا گرمای آب به کودک درون رحم مادر آسیب جدی وارد مینماید. در واقع این محصول دارای پمپ باد سرخود بوده که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن