پذیرش کارشناسی ارشد تست تغییرات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مدیران از MCAT GRE آخر و GMAT — ورود امتحانات پزشکی, فارغ التحصیل, حقوق و م

توسط AKHSHIJNEWS در 2 اردیبهشت 1399

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مدیران از MCAT GRE آخر و GMAT — ورود امتحانات پزشکی, فارغ التحصیل, حقوق و مدارس کسب و کار بود — مجبور به ارزیابی مجدد چگونه به ناظر امتحانات از راه دور.

GRE آخر و GMAT را تمام شده تعویض به در خانه فرمت های آزمون. هر دو GRE و GMAT در حال ارائه در خانه از طریق آزمون اواسط ماه ژوئن در حالی که آخر ارائه شده است یکی در خانه آزمون در پایان ممکن است با توجه به جف توماس مدیر اجرایی پذیرش برنامه های در Kaplan Test Prep. MCAT در روند اضافه کردن جدید تست خرما با توجه به وب سایت خود را.

توماس اضافه شده است که دانش آموزانی که می خواهند برای رفتن به فارغ التحصیل, حقوق, پزشکی و یا مدرسه کسب و کار نگران هستند در مورد این که چگونه این آزمون جدید-در نظر گرفتن گزینه های خود را تحت تاثیر قرار admissions.

"این دانش آموزان باید احساس محروم را جایگزین آزمون" توماس گفت.

برخی از آزمایشات از جمله آخر و GMAT را بازسازی امتحانات خود را به تواند منجر به آنلاین فرمت, با توجه به توماس. آنها کاهش طول امتحانات: آخر کوتاه از پنج بخش به سه بخش و GMAT حذف آن مقاله بخش.

GRE, اما, است "یکسان در محتوا و قالب, طول به ثمر رساند و قیمت گذاری" با توجه به آلبرتو Acereda مدیر اجرایی جهانی آموزش عالی در خدمات آزمون های آموزشی که نظارت GRE. وجود خواهد داشت چند اقدامات امنیتی در محل برای دانش آموزان در نظر گرفتن آزمون از جمله انسان proctoring و هوش مصنوعی است.

جفری Basye سخنگوی پذیرش های تحصیلات تکمیلی مدیریت شورا که نظارت بر GMAT گفت: در یک ایمیل که GMAT را آنلاین امتحان خواهد بود "راه حل های کوتاه مدت" با توجه به این وضعیت ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. او افزود که وجود دارد برخی از مراکز تست مطابق با محلی اقدامات دولت در حال حاضر باز برای دانش آموزانی که می خواهند برای امتحان در فرد است.

"اگر مراکز آزمون در یک محل خاص باز هستند و یک نامزد احساس امنیت دسترسی به یک مرکز آزمون تاسیسات آنها را تشویق به انجام این کار مطابق با محلی بخشنامه ها" Basye گفت: در یک ایمیل.

به گفته توماس MCAT هنوز به طرح جایگزین تست ، کارن Mitchell, مدیر ارشد, از, پذیرش, تست سرویس برای انجمن آمریکایی دانشکده های پزشکی و یا AAMC گفت: در یک ایمیل که AAMC در حال تلاش برای "تغییر" MCAT عملیات.

UC برکلی سخنگوی جانت گیلمور گفت: در ایمیلی که از دانشگاه فارغ التحصیل خواهد شد برنامه "داشته باشیم COVID-19 اثر" که با توجه به پذیرش برای سال آینده. او افزود که GRE است که در حال حاضر اختیاری برای برخی از دانشگاه فارغ التحصیل برنامه های.

توماس اضافه شده است که اگر در خانه, فرمت نشان می دهد موفقیت در چند امتحانات, افزایش انعطاف پذیری برای آزمون آنلاین در آینده ممکن است. او اشاره کرد که دسترسی به تست است که همیشه در حال تحول است.

"اگر این را به خوبی می رود و آن را ترجیح داده است, تست گرفتن تجربه توسط دانش آموزان و مدارس گزارش قابلیت اطمینان نمرات آن تعجب نیست که من اگر آزمون آنلاین شد بیشتر از ویژگی های منظم در آینده" توماس گفت.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن