مجلس اعیان کمیته نشان می دهد IR35 نگرانی

خزانه دبیر کل استیو بارکلی اعلام کرد که IR35 اصلاحات خواهد بود به تعویق افتاد تا 2021Kirsty Wigglesworth/AP/شا

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

خزانه دبیر کل استیو بارکلی اعلام کرد که IR35 اصلاحات خواهد بود به تعویق افتاد تا 2021
Kirsty Wigglesworth/AP/شاتر

مجلس اعیان کمیته به دنبال پیشنهاد تمدید IR35 مقررات به بخش خصوصی نوشته شده است به خزانه با یک لیست از محکم نگرانی در مورد اصلاحات ارائه شده است.

گسترش به خارج از حقوق و دستمزد و قوانین کار با توجه به در آمده در 6 آوریل به تعویق افتاد و ماه گذشته به دلیل افزایش کسب و کار و عدم اطمینان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. این قانون در حال حاضر انتظار می رود اثر را در 6 آوریل 2021.

اعلام تعویق وزیر خزانه داری استیو بارکلی گفت: "این یک تعویق نه لغو" و مجددا بر تعهد دولت به گسترش قوانین که کارفرمایان را در قبال تضمین این که پیمانکاران کار را از طریق محدود شرکت پرداخت حق سطوح مالیاتی و بیمه ملی.

اعضای مجلس اعیان مالی لایحه sub-کمیته رهبری خداوند فورسیت از Drumlean شده بود با انجام یک بررسی به این قانون و در حال حاضر تولید می شود توصیه های خود را و مجموعه ای از تعدادی از سوالات را برای خزانه داری برای پاسخ به.

این کمیته نگرانی شامل هزینه به کسب و کار در حال آماده شدن برای اصلاحات بالقوه برای پیمانکاران به از دست دادن کسب و کار و یا در صورت کاهش نرخ و اینکه آیا دقیق محدودیت در استفاده از پیمانکاران می تواند مانع به بازار کار به عنوان کارفرمایان سعی کنید به انعطاف پذیری کار و بازسازی کسب و کار هنگامی که coronavirus بحران است.

در این نامه می گوید: "پیمانکاران به ما گفته اند که این بیماری همه گیر کوروناویروس به این معنی که آنها انتظار می رود را به نفع خود کسب و کار جدید در چند ماه آینده. چگونه دولت در حمایت از این مردم ؟ می شود آنها را جبران برای هر کسب و کار از دست رفته به دلیل شرکت فسخ قرارداد در راستای اجرای قوانین جدید در مارس سال 2020?"

آن می افزاید: "دولت تصمیم به تاخیر در اجرای اصلاحات به نظر می رسد به اذعان کرد که اصلاحات در واقع نشان دهنده یک معنی داری بار اضافی برای کسب و کار است که آنها قادر خواهد بود به شانه در حال بحران است. آیا این عادلانه ارزیابی می کند؟" همچنین این سوال که آیا کسب و کار را بهبود به اندازه کافی از تاثیر این بیماری همه گیر توسط مارس سال 2021 به تحمل بار اضافی از مدیریت کردن-حقوق و دستمزد قوانین کار.

کمیته چالش های خزانه داری در مورد اینکه آیا معرفی IR35 اصلاحات به بخش دولتی در سال 2017 موفق ثابت با بسیاری از کارفرمایان تحمیل پتو در تعیین پیمانکاران و از دست دادن مهم کارگران به عنوان یک نتیجه. آن را می پرسد که دولت چگونه آن را شناسایی کسب و کار که در حال ساخت پتو ارزیابی است که می تواند منجر به کاهش پرداخت و یا حتی در حال حرکت کار دریایی.

این کمیته همچنین مطالبات از دولت:

  • چگونه آن را به پلیس استفاده از غیر سازگار چتر شرکت های که ممکن است با استفاده از "مبدل طرح های پاداش" و اینکه آیا باید وجود داشته باشد یک درجه بالاتر از قوانین و مقررات از این شرکت ها.
  • این که آیا آن را بهبود قابلیت اطمینان از آن بررسی وضعیت اشتغال برای مالیات (CEST) ابزار که کمیته شاهدان به عنوان "بی اعتبار" به ویژه در اطراف این واقعیت آن نتواند به منعکس کننده روابط متقابل تعهد یک کلید اشتغال, وضعیت آزمون.
  • چرا آن را به حال مشورت برای مالیات ساده در تازه ترین بررسی این پیشنهاد است. "چرا بود ؟ چگونه دقیقا این طرح کمک به ساده کردن نظام مالیاتی؟", این نامه می گوید.
  • آیا اصلاحات برنامه ریزی شده بودند مناسب با دولت با هدف حمایت از فرفره اقتصاد و انجام "هر آنچه در آن طول می کشد" برای حمایت از کسب و کار انگلستان به ظهور از coronavirus بحران است.

در این نامه همچنین بیانگر یک نگرانی است که توسعه این اصلاحات قبل از شروع دولت اجرا خوب کار طرح که پس از توصیه های 2017 تیلور نقد و بررسی.

تیلور نقد و بررسی استدلال کرد که تعیین وضعیت اشتغال باید ساده به خصوص در اطراف گاهی متضاد حقوقی پارامترهای اطراف وضعيت اشتغال برای مالیات و وضعیت استخدامی حقوق. یافته های یک 2018 مشاوره به این که هنوز به چاپ رسیده است.

این نامه می افزاید: "آنچه در ارزیابی دولت ساخته شده است که آیا کسانی که engagers با پیمانکاران که در حال درمان به عنوان کارکنان برای مقاصد مالیاتی است اما نه برای حقوق اشتغال را لغو قراردادها به جای نگه داشتن پیمانکاران در زیر Covid-19 کار احتباس طرح ؟

"اگر چنین قراردادی شده اند با استفاده از BMI آنها قادر به بهره مندی از هر گونه اقدامات که دولت را در محل برای محافظت از مردم خود اشتغالی در طول شیوع کروناویروس?"

در نهایت آن را با چالش های دولت در مورد اینکه آیا "استراتژی درمان پیمانکاران و مترجمان آزاد به کارکنان برای مقاصد مالیاتی, اما نه برای اشتغال حقوق مقاصد" می تواند تاثیر منفی بر نوآوری و انعطاف پذیری در نیروی کار به عنوان شرکت های خروج از بحران کنونی است.

"چگونه خواهد هر گونه کاهش فعال کردن نیروی کار بریتانیا به پاسخ در کوتاه مدت به تاثیر اقتصادی Covid-19 و در بلندمدت به چالش چهارم انقلاب صنعتی?" آن نتیجه می گیرد.

این کمیته خواسته است برای پاسخ از دولت در 10 روز کاری.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب