مستقل نامزد برنده اکثریت ASUC سنا صندلی

نامزدهای مستقل خواهد تسلط بر ASUC سنا در سال آینده تحصیلی به عنوان اعلام کرد در این نامزدها مراسم جمعه. در این

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399

نامزدهای مستقل خواهد تسلط بر ASUC سنا در سال آینده تحصیلی به عنوان اعلام کرد در این نامزدها مراسم جمعه.

در این سال 38 نامزد زد برای ASUC سنا از جمله 10 نامزد از دانشجویی که موفق به کسب اکثریت کرسی های سال گذشته است. چهار نامزد زد برای انتقال دانشجو نماینده یک دفتر جدید در ASUC.

از این نامزدها, دانشجو اقدام Ruchi شاه, Ronit Sholkoff, Sheena Dichoso Echano مدی چن, جولیا کاسترو الیس Spickermann مایکل Savides رکس ژانگ و ساموئل Peng; و مستقل Chaka Tellem سارا Bancroft, Rebecca Soo Aasim یحیی لیام خواهد نائومی گارسیا, متئو Torrico الکسیس Aguilar Apoorva Prakash, Dhruv Krishnaswamy و Sahvannah رودریگز انتخاب شدند به ASUC سناتورها برای سال آینده تحصیلی است. نامزد مستقل والری جانسون انتخاب شد به عنوان اولین انتقال دانشجو نماینده در ASUC تاریخ است.

"من واقعا هیجان زده برای شروع به کار و کار و کار برای انتقال دانش آموزان" جانسون گفت. "من می خواهم به انتقال افتخار می کنم."

دانشجو اقدام نیز زد لورن-Cecile لیزردو Galang به عنوان آن 11th کاندیدای سنا اما لیزردو Galang کاهش یافته و از قبل از انتخابات با استناد به کاهش سلامت روانی و شرایط تخفیف با توجه به COVID-19 یا رمان coronavirus به عنوان عامل ایجاد انگیزه در این تصمیم گیری.

شرکت در انتخابات برای اولین بار بازسازی ائتلاف در ابتدا نامزد هفت سنا نامزد و یک نامزد برای انتقال دانشجو نماینده همه آنها را پس از disaffiliated از این حزب اعلام کرد و مبارزات خود را مستقل در میان اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه رهبری حزب.

رای دهندگان هنوز هم دیدم بازسازی حزب نام در انتخابات به عنوان کمپین تغییرات ساخته شد و پس از رای گیری نهایی شد. لیزردو Galang به پایان رسید مبارزات انتخاباتی خود را قبل از رای گیری نهایی مهلت بود و نه در انتخابات.

از بازسازی اصلی هشت غیر اجرایی نامزدها پنج برنده کرسی های خود را.

"به طور کلی آن را یک چالش بود و من فکر می کنم آن را به خوبی رفت. این تیم قادر به غلبه بر بسیاری از موانع تاج که یکی از بزرگترین و آنهایی که این واقعیت است که ما قادر به تعامل با دانش آموزان در دانشگاه و شما می دانید چه اتفاقی افتاده است با بازسازی" Tellem گفت. "به طور کلی من افتخار من, تیم, آنها قادر به استقامت و ما می دانیم که رای دهندگان به آنچه آنها می خواستند."

دانشجو اقدام به دست آورد نه از 10 سنا مسابقات جمعه.

این اولین بار است که در دو سال این است که دانشجویی که در طول تاریخ نشان داده شده است یهودی, جامعه, دانشجویان مهندسی و یونانی زندگی نمی خواهد نگه دارید کثرت سنا.

دانشجو عمل اجرا نشد هر نامزد برای انتقال دانشجو نماینده.

DAAP/آتش برنده نیست هر کرسی در این انتخابات ادامه از سال گذشته در مجموع از دست دادن به عنوان به خوبی.

"DAAP/آتش نامزدها باید شجاعت ایستادن در اصل و اجرا برای ASUC با DAAP/آتش شده اند و متعهد به حزب ما پلت فرم ریشه در ساختمان جدید حقوق مدنی/ حقوق مهاجر و جنبش دانشجویی در محوطه دانشگاه" حزب گفت: در آزادی مطبوعات. "ما ادامه خواهد داد تا کاملا متعهد به ساخت این جنبش برای مبارزه و پیروزی در مبارزه ما خواسته است."

هر دو انتقال ائتلاف و حزب مردم هر دو ثبت شده به عنوان جدید احزاب برای این انتخابات هر اجرا تنها یک نامزد اما هر دو شکست خورده برای به دست آوردن یک کرسی ترک دانشجو اقدام به عنوان تنها حزب در سنا است.

هماهنگی Bulloch انتقال ائتلاف کاندیدای سنا بود قادر به اجرا تحت نام حزب برای اکثریت انتخابات به عنوان ASUC انتخابات شورای اصل را رد ائتلاف حزب status — یک تصمیم بود که لغو توسط ASUC شورای قضايی فقط دو روز قبل از رای گیری آغاز شد.

"من فکر می کنم که من واقعا خوشحال هستم که من آن را انجام داد. من هنوز نا امید است که با آن مواجه شدم بسیاری از موانع به ویژه با انتقال ائتلاف نام و پیدا کردن تا دو روز تا زمانی که رای گیری آغاز شده است که ما از طریق آن درخواست تجدید نظر در روند" Bulloch گفت. "در پایان روز, ما قادر به انتقال امن ائتلاف نام. که من فکر می کنم مهم ترین بخش از همه این است."

Bulloch بود قابل مشاهده نیست در این نامزدها برای ASUC سنا در طول مراسم. با توجه به آزادی مطبوعات از ASUC انتخابات شورای صندلی جیمز Weichert وجود یک خطا در راه اندازی tabulator.

Weichert زد tabulator دوباره برای Bulloch به نظر می رسد به عنوان یک نامزد آزادی مطبوعات اضافه شده است. جدید در حال اجرا از tabulator, اما, نمی, تغییر ASUC سنا نتایج انتخابات و نامزدهای منتخب همان باقی مانده است.

حزب مردم نامزد Augusto Gonzalez تا به حال یک سرنوشت مشابه به Bulloch و همچنین برنده نیست هر صندلی. Gonzalez زد برای سنا و انتقال دانشجو نماینده و همچنین به عنوان معاون رئیس جمهور در امور خارجی.

"حتی اگر من ممکن نیست که من برنده انتخابات هستم و خوشحالم که مردم تا به حال شانس به رای و مطمئن شوید که صدای آنها شنیده می شد," گونزالس گفت. "امیدوارم همه ما می توانید به عقب ترم بعد, اما برای من, من امیدوارم که برای کار با هر کسی که انتخاب می شوند به عنوان EAVP و ارائه آنها را من می دانم که چگونه. ... من امیدوارم که من می تواند از خدمات در برخی از راه برای کمک به خود را باعث شود."

مستقل موفق به کسب اکثریت کرسی ها در انتخابات تنها پس از به دست آوردن چهار از 20 کرسی در انتخابات سال گذشته. از 13 نامزدهای مستقل و نه از جمله کسانی که در ابتدا با بازسازی و هفت برنده کرسی است. با بازسازی نامزدهای مستقل را تشکیل می دهند 11 کرسی است.

زمان ASUC سناتور لیام خواهد شد و ربکا سو که هر دو فرار مجدد انتخابات بدون حمایت از یک حزب بودند و انتخاب مجدد برای یک دوره دوم.

"من بسیار هیجان زده هستم برای خدمت به مدت دیگری. من هیجان زده برای دیدن و شروع به کار در تمام کاری که باید انجام شود" سو گفت. "این کمپین فصل بود قطعا سخت تر از قبلی است. ... من فکر می کنم که این کمپین کلی است و قطعا بسیار به خوبی پیش رفته و من افتخار تیم من است."

کارکنان نویسندگان مایا Akkaraju راشل آرایشگر, اولیویا Buccieri اولیویا گنزالز-بریت ناتالی Gott Dina Katgara و نینا Narahari کمک به این گزارش.

کیت Finman است, اخبار دانشگاه ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن