کرالا Covid-19 پاسخ مدل برای شبیه سازی

آسیا-اقیانوس آرام, جامعه مدنی, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری Ter

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399
آسیا-اقیانوس آرام, جامعه مدنی, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور, May 9 2020 (IPS) - در هفته Covid-19 اپیدمی شد طبقه بندی شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یک بیماری همه گیر از اهمیت بین المللی راه اندازی یک پیش توافق کردند که پاسخ. تا پایان هفته اول فروردین بیش از 1.3 میلیون نفر تا به حال تایید شده است به عنوان آلوده با بیش از 65 ، 000 مرگ و میر در سراسر جهان است.

Anis Chowdhury

بسیاری از دولت های در حال توسعه به خصوص کشورهای فقیر مطمئن نیستید آنچه را که از ترس به احتمال زیاد عواقب اقتصادی از مستندات' به طور فزاینده ای به تصویب رسید غربی اقتصاد. در واقع مستندات ممکن است تعطیل کسب و کار با تکیه بر گردش مالی روزانه و از بین بردن درآمد روزانه رتبه کارگران است.

در ضمن اکثر شرق آسیا و برخی دیگر از دولت ها عمل کرده اند زود به ردیابی آزمون منزوی و درمان آلوده بدون مستندات. در عین حال بسیاری از اقدامات توصیه شده است به عنوان انتقاد فراتر از معنی آسیب پذیرترین جوامع و جمعیت.

اقدام اولیه حیاتی
اوایل اقدامات مورد نیاز فیزیکی فاصله' و دیگر اقدامات پیشگیرانه در محل کار در خانه و در جامعه در هزینه های نسبتا پایین. مردم نیز باید آماده برای زندگی متفاوت برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن به عنوان بخشی از یک جدید طبیعی " حداقل تا زمانی که هر کس می تواند به طور موثر واکسینه شوند.

"همه از دولت' روش های ضروری و مورد نیاز در همه جا به ارائه رهبری موثر به کل جامعه' تلاش برای جلوگیری از گسترش عفونت های ویروسی. در حالی که این هیچ جنگی متعارف تنها کل جامعه بسیج تلاش می تواند کمک به کاهش عمده اقتصادی اختلال و آسیب.

این نه تنها باید شامل بهداشت عمومی و مقامات پلیس به طور معمول کسانی که قدرت سخت گیرانه مستندات. اما اقدامات سرکوبگرانه بعید به امن مورد نیاز حمایت عمومی برای اجرای موثر و اجرا و تصویب قوانین مورد نیاز رفتاری و تغییرات فرهنگی.

مقامات بهداشتی باید مردم با درک خیلی بهتر از تهدیدات مواجه شده و منطق سیاست پاسخ به امن انطباق. درک عمومی از چالش های درگیر بسیار مهم است برای سیاست رعایت و اجرای موثر.

فیزیکی, فاصله اجتماعی, همبستگی
کرالا دولت در جنوب غربی هند با جمعیت 35 میلیون تبدیل به "یک مدل دولت در مبارزه با Covid-19". آن چپ جلو-چراغ دولت در میان برای اولین بار به معرفی پیشگیرانه گسترده دولت علیه اقدامات رمان coronavirus تهدید.

از طریق مناسب و موثر اقدامات اولیه آن با موفقیت در کاهش گسترش عفونت در دولت تا حد زیادی با ترویج فیزیکی فاصله و به طور عمده بهداشتی پیشگیرانه اقدامات و ارائه بهتر برای حفاظت از سلامت کارکنان و قبل از آن بسیار مخرب و شدیدی مستند های اعمال شده در هند در اواخر ماه مارس است.

جومو Kwame Sundaram

کرالا دولت دعوت رهبران مذهبی محلی و سازمان های جامعه مدنی برای شرکت در سیاست های طراحی و اجرای, با توجه خاص به شرایط اجتماعی و اقتصادی از جمله زاغه های شهری محیط.

این ارتباط برقرار کردن به طور موثر به زبان های مختلف برای آموزش همه چیز از جمله مهاجران و برای جلوگیری از انگ زدن از کسانی که آلوده حتی مخالفت با اصطلاح "اجتماعی فاصله' است که طبقه معانی با فاصله فیزیکی و همبستگی اجتماعی'.

بازگشت مهاجران
با وجود کرالا دیرینه دستاوردهای آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و علم بسیار تحصیل کرده Keralans تمایل به مهاجرت به خارج از دولت اگر نه در خارج از کشور به دنبال سودآور اشتغال است. دولت هنوز دوره نقاهت بعد از سیل ویرانگر و nipah ویروس اپیدمی 2018 زمانی که ده ها هزار نفر آغاز شد و پس از بازگشت از دست دادن شغل در خاورمیانه است.

کرالا نیز مقصد برای تعداد زیادی از مهاجران داخلی. با سراسر کشور مستند, غیر-ساکنان معادل تقریبا 5% از کرالا جمعیت, باید, بازگشت, باعث افزایش عفونت های جدید.

چنین حرکات غیر منتظره ای بالا از مردم ساخته شده اند دولت بیشتر آسیب پذیر است. با وجود برخی اختلاف دولت به نظر می رسد به کار گرفته مهاجر موضوع بسیار خوبی به خصوص در مقایسه با دیگر دولت های ایالتی و دولت مرکزی است.

نیز وجود دارد یک ارتباط نزدیک بین کرالا و ووهان محبوب آموزشی hub ارائه مقرون به صرفه و با کیفیت پزشکی و دوره های دیگر; سه مثبت Covid-19 موارد شناسایی شده در هند درگیر بازگشت دانشجویان در ووهان.

وزارت بهداشت دولت بی درنگ رفت و اقدام به راه اندازی یک مرکز هماهنگی در 26 ژانویه. شناخت وجود دارد هیچ وقت به از دست کرالا دولت در تنظیم مکانیسم هایی را برای شناسایی آزمون منزوی و درمان افراد آلوده به سرعت بدست آوردن شهرت بسیار عالی است.

کمتر مخل کم هزینه تر و موثر
برخی از ویژگی های کلیدی از کرالا پاسخ انجام شده توسط یک دولت بسیار محدود منابع مالی هستند از این رو آموزنده است.

*همه از دولت رویکرد: شامل طیف وسیعی از دولتی مربوطه وزارتخانه ها و سازمان ها برای طراحی اقدامات برای بهبود قوام, هماهنگی و ارتباط, و برای جلوگیری از سردرگمی.

*تمام-از-جامعه رویکرد: گسترده جامعه مشاوره از جمله کارشناسان برای پیدا کردن محلی مناسب حالت محدود کردن عفونت همراه با معنی برای نظارت و اجرای آنها.

*اجتماعی بسیج: جوامع ارائه شد ضروری اپیدمیولوژیک اطلاعات به درک تهدید و مسائل مربوط به اطمینان از انطباق با تجویز اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از وحشت.

*هیچ کس در پشت سمت چپ: عرضه کافی از کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی و داروهای تضمین شده است به خصوص برای محافظت از آسیب پذیر ترین بخش از جامعه است.

تا همه چیز را بدتر کرالا شده است تبعیض توسط دولت مرکزی امداد رسانی صندوق فریبنده زمینه. تا حد زیادی کشاورزی دولت متواضع مالی منابع خود را به عنوان دولت های ایالتی در هند را محدود مالی حقوق و منابع است.

معتبر رهبری
کرالا دولت تعیین کرده است تا 18 کمیته و دارای روزانه شب جلسات به منظور بررسی وضعیت صدور رسانه به روز رسانی در مورد کسانی که قرنطینه و آزمایش شده و در بیمارستان بستری است .

در این جلسات دولت و وزیر بهداشت و وزیر با آرامش توضیح آنچه در جریان است از جمله آنچه در دولت در حال انجام است. آنها در نتیجه ارائه معتبر رهبری در مسائل دشوار درگیر تامین امنیت قوی مشارکت عمومی برای آن مبارزه توده ای از مهار.

کرالا رویکرد ثابت کرده است که کمتر مخل کم هزینه تر و موثر تر از دیگران. پس از ضبط آن COVID-19 مورد در ژانویه 30, آن عفونت و مرگ و مير نگه داشته شده است نسبتا پایین با وجود مقدار بیشتر ردیابی و آزمایش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب