اعلامیه بشر همبستگی ابتکار عمل در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس

سلامت امان Apr 10 سال 2020 - ما این را به عنوان یک زمان دشوار در تاریخ بشریت است. COVID-19 آورده روزافزون ترا

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399
سلامت

امان Apr 10 سال 2020 - ما این را به عنوان یک زمان دشوار در تاریخ بشریت است. COVID-19 آورده روزافزون تراژدی مرگ و محرومیت در حالی که همه برافروختن ما مشکلات اجتماعی و اقتصادی. زمان آن رسیده است که به شکل انسانی اجماع قوی و فعال – به چالش ها و خطراتی که تهدید بشریت و آینده آن onour سیاره کوچک.

به عنوان یک گروه از دانشمندان مسلمان و متفکران که در تعهد اخلاقی و انسانی تعهد نسبت به دیگران ما تماس بگیرید در همه افراد در هر کجا که ممکن است به برکت تلاش های بین المللی, منطقه ای و ملی در سازمان و انجام خود را انسان اخلاقی و مذهبی وظیفه برای غلبه بر یک کشنده بیماری همه گیر است که تحت تاثیر نوع بشر راه ما از بودن در اقتصاد جهانی و در واقع اکثر سیستم های زندگی و مبتلا فقیر با اضافی رنج می برند و امرار معاش را تنگ و محدود.

با توجه به احیای اخلاقی و انسانی مسئولیت نسبت به دیگران به عنوان حاکم و سازماندهی اصل رفتار انسانی و فعالیت های داخل و خارج از باور است که مفهوم و عملکرد زکات و یا دادن صدقه, مستلزم خوب formankind و با توجه به این کنفرانس که عرب, فکر, فروم, برنامه ریزی برای برگزاری در موضوع 'ارزیابی میکنید زکات – ابعاد و نهادی تظاهرات' در ماه رمضان از 1441H, ما شماره تماس و حمایت از این طرح ساخته شده توسط Prince ال حسن بن طلال تحت عنوان "همبستگی و بیداری وجدان انسانی" و فراخوان به اقدام برای تاسیس یک موسسه بین المللی به صورت زکات و انسانی و همبستگی تعهد که او رویال حضرت به نام برای بسیاری از یک سال پیش.

در تمام آن راهپیمایی و عواقب حاضر خواستار اصلاحات از درون. ما باید در پیدا کردن آرامش درونی و امنیت به دنبال صحت قلب ما andresuscitate acollective آگاهی است که ما را tothereinforcement از ارزش هایی که elevatethe کرامت انسان بالاتر از تهیه عکسهای رنگی ملیت و مذهب و رنگ و جنس است.

دلیل و وجود انسان امروز چهره های به یاد ماندنی چالش –در ترس از ناچیز ارگانیسم هوش ایستاده بود befuddled.برابری طلب پاتوژن perseveres در آن mightand ما ملزم به تاکید پتانسیل انسانی sufferingto مردم را هم بیشتر از واژگان منافع andgains. در حقیقت هر یک از بنادر ما با این احساس که تهدیدی برای بشریت است. و این حقیقت باید به marshalour قابلیت ها و افزایش بازتاب های متفکر در معنای ما جمعی بشریت در همه نقاط قوت و ضعف آن در حالی که آن را آشکار برای ما رمان فضاهای همگرایی و اقدام مشترک است.

خوب از یک فرد نهفته در hishumanityand خود humanitya بنای انسانی همبستگی که در اطراف همه ما ارزش های مشترک می گذرد. ضروری است که اشاره ما به رسمیت شناختن ما مسئولیت مشترک نسبت به نسل های آینده این حکم را به فکر جدی به چالش های پیش روی بشریت است متاثر از اعتقاد به کرامت و حقوق انسان.

این دشوار بار در حال آزمون ofthe humanityof و humilityjust آنها به عنوان یک آزمون به وسیلة حقیقت آیین و میوه ایمان: آیا ما موفق خواهد شد و یا ما موفق شوند ؟ WeMuslimscarry پرچم یک mercifuland دلسوز دین است. یک موسسه بین المللی به صورت زکات و انسانی و همبستگی باید قبل تفسیری فقهی فعالیت در مسائل زمان ما مانند زکات و همبستگی اجتماعی است. زکات می تواند یک نقطه شروع خوب از آن رحمت – که خدای متعال ارائه شده به عنوان اصل هدف از ارسال رسولان او – متوجه است. احیای انسانی ما و اخلاقی وظیفه نسبت به دیگران است که در اثر احیای حس مشترک است که خدا به ما عطا کرده است. احیای چنین خواهد بود وفادار نمایندگی از دین خدا در همه آن آموزه ها و پارامترهای اساسی.

ما در نتیجه مراجعه به یک فتوا byMuslim دانشمندان است که اجازه می دهد بلکه تحسین تسریع در پرداخت زکات بدهکار در طی یک یا دو سال به فقیر و حتی به نفع سریع پرداخت زکات بیش از انتظار برای thestart از ماه رمضان به دادن صدقه.ارزش است که زکات در جهان اسلام در این سال به تنهایی تخمین زده شده است که بیش از چهار صد میلیارد دلار–فوق العاده مجموع که اگر جمع آوری شده در شرایط فعلی که در آن حکومت و خاموش شدن ناگهانی باید meantinterruptions به معیشت بسیاری ممکن است نجات ایمان, زندگی و کرامت نیازمندان است.

توانایی ذهن به نوآوری و ابداع و چالش مواجه است چشمگیر. مشکلاتی که بوجود می آیند از یک دانش بیگانه به این ایده از یک تعادل با طبیعت را می توان از طریق ادغام طبیعی و علوم اجتماعی است. یک فرصت برای نمایشگاه میزان دخالت ما در مدیریت استادانه از یک بحران و ویترین مشترک ما تلاش برای تحقق بخشیدن به منافع مشترک و بی پرده در اثر فقر و فلاکت و بیماری در افراد در حال حاضر به ارمغان می آورد به جلو نقش شبکه و هماهنگی تعهد به یادگیری از دیگران و اهمیت همکاری برای بازسازی اعتماد باقی می ماند که lostand که آن را تضعیف کرده است بین جوان و پیر و فقیر و غنی.

ما پیدا کردن آن حیاتی به تأکید بر نقش ایمان در تقویت ظرفیت و توانایی ما برای سختی و توانایی ما برای استقامت در این صورت است که مشکلات و همچنین نقش ایمان در تشویق supportfor و تخفيف درد و رنج و درد از دیگران است. "ما قطعا باید تست شما را با ترس و گرسنگی و کاهش بخشی از اموال و زندگی و محصولات. اما [امام] به یک خبر خوب برای کسانی که ثابت قدم" – قرآن (گاو 2:155).

ما به عنوان بخشی از طبیعت به جای asa موجودی خارج از خدا آفرینش طبیعی. مرد است که در نتیجه سپرده با مراقبت از زمین و موجودات ساکن زمین: "ما از ارائه این اعتماد [عقل و مسئولیت اخلاقی] را بر آسمانها و زمین و کوه ها; با این حال آنها حاضر به انجام آن و ترس از آن; اما انسان [به عهده] تحمل آن" – قرآن (مشترک نیروهای 33:72).

تماس با ما برای آشتی betweenhumankind و طبیعت است. انسان باید احساس مسئولیت نسبت به محیط زیست و شروع به محافظت از محیط زیست است. تعادل بین نیازهای تمدن مدرن و حفظ زندگی باید یافت: آلودگی از همه stripesand encroachments از همه نوع باید محدود, منابع طبیعی باید به دقت مدیریت شده و احداث مخازن دفن سنگ باید حفظ شود و حفظ شود. نهادی مسئولیت در نتیجه نهفته در افزایش منابع مالی در دسترس ساخته شده برای اهداف تحقیقات علمی در جوامع معاصر

اینجا و در حال حاضر واقعا تشویق لحظه برای انسان دوستانه کنار دین به ميدان آمده و لحظه ای مساعد برای توسعه یک تمدن گفتمان لنگر در ارزش های مشترک بشریت است. در تمامیت آن humanitymustunite و آن را موجودی دانش با هم و همگام تلاش برای پیدا کردن راهی برای خروج از این فاجعه جهانی است که همه ما صرف نظر از نژاد colorand باور است.

ما همه فرزندان یک تمدن ایران توسط اوراق قرضه مشترک از مراتب بیشتر از نوع تفاوت فرهنگی یا نژادی یا دیگر – که ما را تقسیم: "مردم فکر پروردگارت که آفرید شما را از یک روح از آن ایجاد آن همسر و جفت آنها را گسترش تعداد بیشماری از مردان و زنان دور و گسترده"– قرآن (2:1). ما باید به حس مسئولیت اخلاقی است که ما را نگه دارید برای حوادث ناشی از انسان و یا کسانی که بلایای طبیعی است که به عنوان یک نتیجه از اعمال و رفتار انسان به عنوان قرآن می گوید:"فساد به نظر می رسد در سراسر زمین و دریا [سبب] آنچه در دست مردم به دست آورده اند به طوری که او ممکن است اجازه دهید آنها را به طعم و مزه بخشی از [نتیجه] آنچه انجام داده اند به طوری که آنها ممکن است بازگشت [به عدالت]" – قرآن (بیزانس 30:41)

در خاطر خدا/خدا

امضا کنندگان:

    1 - ال حسن بن طلال رئیس و حامی عرب فکر فروم
    2 - عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه
    3 - اتحادیه بین المللی علمای اسلام (IUMS), از طرف آنها
    شیخ دکتر احمد Abdul Salam Raissouni رئيس جمهور ايران و شیخ Dr. Ali Al-Qardaghi دبیر ايران
    4 - MajelisUlema اندونزی (اندونزی شورای علمای) از طرف خود دکتر انور عباس, منشی, عمومی
    5 - Arshad Hurmuzlu سابق مشاور رئیس جمهور ترکیه
    6 - Khalil Al-خلیل عضو سابق مجلس شورای عربستان سعودی
    7 - شیخ عبدالله قزی, یمن
    8 - قرائت ترتیل IkrimaSabri امام of Al Aqsa Mosque – بیت المقدس
    9 - حاجی AllahshükürHummatPashazade, Shaik الاسلام و مفتی اعظم قفقاز و دبیر باکو مرکز بین المللی بین ادیان و بین تمدن همکاری – جمهوری آذربایجان
    10 - دکتر HichemGrissa رئیس Ez-Zitouna دانشگاه تونس
    11 - قرائت ترتیل Abdel کریم Khasawneh, مفتی پادشاهی اردن هاشمی
    12 - استاد محمد Abdel حلیم دانشگاه لندن
    13 - امام YahyaPallavicini رئیس جمهور از, مذهبی اسلامی, ایتالیایی, جامعه; ISESCO سفیر برای گفت و گو میان تمدن عضو ECRL شورای اروپا از رهبران مذهبی و Co-هماهنگ کننده اروپایی MJLC مسلمان و یهودی شورای رهبری.
    14 - دکتر سید ظفر جمهور از زکات بنیاد هند
    15 - دکتر Azza Karm, VRIJE دانشگاه آمستردام
    16 - امام IzzeddinElzir امام فلورانس
    17 - دکتر محمد حسین El Zoghbi, Federação دس AssociaçõesMuçulmanas do Brasil – FAMBRAS (اتحادیه و یا انجمن های اسلامی در برزیل)
    18 - BAZNAS جمهوری اندونزی; از طرف آنها: Prof. Dr. BambangSudibyo, MBA, CA, رئیس BAZNAS و نایب رئیس دکتر Zainulbahar نور
    19 - دکتر محمد ابو Hammour دبیر عربی فکر فروم


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن