'سال و نه ماه برای بازار کار برای بازیابی – IES

تقریبا به طور کامل خالی ایستگاه خیابان لیورپول در طول coronavirus مستند. عکس: L8NEK / شاتر موسسه کاریابی مطالع

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399

تقریبا به طور کامل خالی ایستگاه خیابان لیورپول در طول coronavirus مستند. عکس: L8NEK / شاتر

موسسه کاریابی مطالعات (IES) گفته است که انتظار دارد آن را به سال و نه ماه برای بازار کار به طور کامل بهبود می یابند از تاثیر اقتصادی coronavirus.

در یک گزارش تحقیق تنظیم موسسه ارزیابی های اقتصادی چالش هایی که بریتانیا را از Covid-19 بحران آن را می گوید آن انتظار دارد که نرخ بیکاری در حال حاضر افزایش یافته است به "حداقل" 2.5 میلیون از 3.9 درصد به حدود 7.5 درصد از نیروی کار است.

اگر این مستند در ادامه به تابستان سپس آن را محتمل است که مناسب کسب و کار را شروع به اجرا از ذخایر نقدی و گزینه های وام و ما را از دیدن یک "موج دوم" از مقیاس بزرگ از دست دادن شغل" – IES گزارش

"این خواهد بود بسیار سریعتر از افزایش در هر یک از ما گذشته سه رکود و قرار دادن نرخ بیکاری کمی بالاتر در حال حاضر از بالاترین نقطه رسیده است در آخرین رکود" می گویند نویسندگان.

آن را پیش بینی کرد که در اولین ماه از coronavirus بحران اشتغال کاهش یافته 1.5-2 میلیون دلار معادل 5 درصد از تمام کسانی که در کار. این امر می تواند بیش از دو برابر کاهش اشتغال در بحران مالی (740,000).

IES مدیر تونی ویلسون گفت: "به منظور آماده برای عمل در ماه های آینده ما نیاز به عمل در حال حاضر. با این حال مقیاس چالش بدان معنی است که دولت نمی خواهد بود قادر به انجام این کار توسط خود را.

"ما توصیه می کنیم که دولت به ارمغان می آورد با هم یک 'کبرا' به صورت شغل به کار با هم در طراحی هماهنگ کننده و بسیج این پاسخ و برگزاری یک طیف گسترده ای از همکاران از جمله ادارات و سازمان های محلی در دولت, بخش, بدن, اعتماد دارد و پایه و ذینفعان کلیدی."

او افزود که IES پیشنهاد کمک خواهد کرد اطمینان حاصل شود که به عنوان بهبود اقتصاد ما می توانیم نگه داشتن مردم در کار کمک به آنها در پیدا کردن کار بهتر و به حداقل رساندن 'زخم' از اینکه از کار.

"با هزینه حدود £4.7 میلیارد دلار در طول سه سال آینده شواهد از برنامه های قبلی به ما می گوید که این سرمایه گذاری را بیش از خود پرداخت در آینده; در حالی که شواهد از قبلی رکود به ما می گوید که هزینه انفعال خواهد بود به مراتب بالاتر" گفت: Wilson.

IES گفت: وجود شواهد روشن است که جادوها طولانی مدت از بیکاری به خصوص در حالی که جوان می تواند باعث ماندگار 'زخم' در یک فرد درآمد آینده چشم انداز اشتغال و بهداشت و تندرستی.

اوایل تجزیه و تحلیل نشان می دهد که جوان و بالاترین پرداخت در خطر خاص در این رکود با زنان بیشتر تحت تاثیر قرار بیش از مردان است. افراد مسن تر نیز به احتمال زیاد به خصوص در معرض خطر.

نویسندگان نوشتن: "آنچه که کمتر روشن در این نقطه است که آیا بیکاری ادامه خواهد داد به شدت افزایش یابد و در ماه های آینده و با چه سرعتی بازیابی خواهد بود. اگر ما می تواند ترک 'مستند' هموار اواخر بهار پس از آن وجود دارد به نظر می رسد یک فرصت معقول است که نرخ بیکاری را به اوج کاملا به سرعت و بیشتر یا کمتر از آن رسیده پس از 2008/9 رکود است.

"با این حال اگر این مستند در ادامه به تابستان سپس آن را محتمل است که مناسب کسب و کار را شروع به اجرا از ذخایر نقدی و گزینه های وام و ما را از دیدن یک "موج دوم" از مقیاس بزرگ از دست دادن شغل.

"به طور کلی ما فکر می کنم که آن را بسیار بعید است که ما را شیب دار بازیابی در استخدام یا بیکاری در آینده نزدیک و ما انتظار داریم که آن را به سال و نه ماه برای بازار کار به طور کامل بهبود می یابند."

این گزارش پیشنهاد پنج اولویت برای اقدام:

  • سرمایه گذاری در جدید فعال کارگری برنامه برای کسانی که از کار
  • مهارت و آموزش به پشتیبانی از بازیابی
  • یکپارچه و منسجم ارائه برای افراد جوان
  • منظم خروج از Coronavirus کار احتباس طرح
  • جدید همکاری مبتنی بر بازگشت به کار کمپین.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب