استاندارد طراحی هتل

مانند رستوران ، لابی و طراحی هتل 3 ستاره … در همین شکل ایجاد فضای مطلوب و وجود تجهیزات ضروری مثل مبلمان به جهت نشستن الزامی است. در این پژوهش دارای گرد آوری یک سری اطلاعات موجود در زمینه نیاز ها و مراد های فضاهای اقامتی منحصربه‌فرد بانوان، به تجزیه و تحلیل هایی پرداخته تا چارچوبی منظم را ایجاد نماید و در نهایت دارای طراحی بر مبنا چارچوب نو هدف کلی تحقیق محقق گردد. هر چه فضاهای گوناگون مهم متراژهای صحیح طراحی شده باشند، بیش­ترین رضایت­مندی نزد مسافران تولید می­شود و این واقعه به جذب افراد جدید جهت اقامت در هتل یاری می­کند. فضاهای عمومی نسبت به یک ستاره میزان مرغوب بودن بهتری داراست و تلاش می گردد تا فضای خوشایندی برای مهمان فراهم شود و تزیینات خوبی داشته باشد. پیشبینی فضاهای مذکور و یا چندین از آنان در مهمانخانههای ۴ و ۵ ستاره الزامی است. مصالح دیوارها باید به گونهای باشد که علاوه بر امنیت (در علیه زمین‌لرزه و دیگر اتفاقات ناگهانی)، حریم صوتی را هم محافظت کنند و از انتقال صداهای اتاقها به یکدیگر جلوگیری به فعالیت آورند. بایستی در ۲۴ ساعت یک تلفن قابل دسترس باشد (علاوه بر تلفنهای داخل اتاقها) دستگاه فکس هم بایستی به جهت میهمانان قابل دسترس باشد. تسهیلات مازاد بایستی متناسب دارای محل و مدل اقامتگاه آماده شود. ـ محل استقرار ساختمان، به نحوی که از خیابان چشم شود. استعمال از زنگ یا این که تلفن داخلی به جهت خبر کردن کارکنان در وقتی که حضور ندارند اضطراری است. هنگامی که قصد طراحی داخلی هتل ۵ ستاره را دارید، بایستی به این مورد قضیه توجه کنید که استاندارها و قوانین این هتل شامل ارائه خدمات زیادی می شود. رنگ دیوارها می بایست از سقف تیره خیس و از کف زمین روشن تر باشد، همین باعث می شود حساس کنیم اتاق نو خیس و تبارک خیس است. هتلهای 4 ستاره در دستهبندی بهلحاظ کیفیت، مقداری از هتلهای 5 ستاره، پایینتر قرار دارند. در هتلهای ۴ و ۵ ستاره قسمتی به تیتر دفتر کار خدمات آژانس سرویس عمل می نماید و خدمت در حد جايگاه هتل به مهمان ارائه می شود. تنوع این تسهیلات و سرویس ها و سطح کیفی آنها بر شالوده رتبه هتل میتواند متغییر باشد.

آموزش سئو
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort