ایده های تازه، پباده سازی و تشکیل داد محصول ها یا این که سرویس ها جدید کلیه نیاز به عمل و کوشش بسیار دارااست؛ ولی متاسفانه روایت فقط به ساخت و عرضه به بازار ختم نمی شود. درین حالت نو نوبت به ارائه درست متاع به استفاده کننده مقصود می‌رسد. درصورتی که درین موقعیت قرار دارید و می خواهید بدانید چه طور تبلیغ کنیم، با ما همپا باشید تا با ۱۰ ترفند خلاقانه تبلیغ که به‌دنبال آشنا خوا هیم شد، جانی مجدد به کسب و کارتان بدهید.

برای آگهی رایگان چه اصولی را باید رعایت کنیم ؟

چه‌طور تبلیغ کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم

اول از همه باید بدانیم یکی از مهم ترین روش های ثبت اگهی رایگان در وبسایت های بزرگی مثل شهر 24 و دیوار چگونه می باشد ؟
پیش از همگی چیز، یک تبلیغ بهتر مشمول چه اجزایی میباشد؟
قبل از اینکه متوجه شویم چه‌طور تیزر تبلیغاتی بسازیم و فعالیت خویش را بازاریابی کنیم، خوب میباشد با مضمون‌ حقیقی وواقعی تبلیغ آشنا شویم. مراد از تبلیغ نوعی برقراری رابطه با استفاده کننده یا این که استفاده کننده مقصود میباشد با این مقصود که مال، خدمت یا این که ایده خویش را به اکران نهاده و بفروشیم.

نصیب برقراری رابطه بسیار اساسی میباشد. انگیزه توفیق موسسات گرانقدر نیز در همین فرمان و شیوه اجرای آن مخفی میباشد. بعداز آن، طریق ارائه فرآورده در زمینه‌ی تولید گردیده موءثر خواهد بود. اینکه چه تصویر یا این که ویدئویی از جنس یا این که خدمت خویش آرم دهیم که برای استفاده کننده دیدنی باشد.

در مرحله انتها نیز چگونگی ارائه تصویر یا این که کلیپ اهمیت پیدا می نماید. اینکه آیا عکس گرفته گردیده یا این که کلیپ تدوین گردیده قابلیت و امکان این را داراست تا در استفاده کننده غرض ساخت نیاز نماید؟ آیا کاتالوگ، تبلیغ یا این که تیزر تشکیل‌شده کافی میباشد تا به آن ها علامت دهد صرفا جنس شما میباشد که قادر است نیاز آن‌ها‌را جواب بگوید؟

پس در‌حالتی که می‌خواهید بدانید چه‌طور تبلیغ کنیم و با امداد آن در بازار مالامال رقابت داغ مدرن باقی بمانید و روز آپ دیت پیشرفت نمائید، اجزای یک تبلیغ مطلوب را به خیال داشته باشید و در فرآیند پباده سازی و ایجاد کرد، از آن ها استعمال نمایید.

با این وجود، چه طریق هایی می توانند در ایجاد کرد یک تبلیغ گیرا اثر گذار باشند؟

با این ۱۱ترفند معمولی البته کارآمد برای تبلیغ هر چه عالی، دیگر می دانیم به چه شکل تبلیغ کنیم
هنگامی نوبت تبلیغ فرا می‌رسد، با‌یقین یکسری آیتم به ذهنتان خطور میکند. شاید هم از تعداد بالای نظرها، ندانید کدام نحوه عالی و مفیدتر واقع گردد. ۱۰ روشی که به‌دنبال با آنان آشنا می شویم، همه کارآمدترین طرز های ارائه جنس یا این که سرویس تازه شما خواهند بود.

۱. برای مشتریان بامسئولیت خویش، پیش اکران مخصوص از کالای نو تدارک مشاهده کنید

مشتریان با مسئولیت یا این که سابق شما مهم‌ترین نصیب کمپین تبلیغاتی شما خواهند بود. شاید هم خودشان خریدار نباشند، ولی می توانند با ساخت‌و‌ساز بازار گرم، به بیشتر شناخته شدن شما یا این که خدماتتان یاری نمایند (خواسته از بازار گرم، معرفی شما به دوستان، آشنایان یا این که هر شخص دیگری بوسیله آنان میباشد)؛ البته از این طرز چه‌گونه تبلیغ کنیم؟

می توانید با یک مراسم افتتاحیه برای پیش اکران فرآورده به آنان استارت نمایید و درین مراسم از آن‌ها بخواهید مال یا این که خدمت شمارا آزمایش نمایند. با این شغل هم برخورد مثبت خواهید گرفت که مسلما در بازاریابی گرم شما بسیار مفید میباشد و هم نقد که به عالی کردن خدمت یا این که متاع یاری خواهد کرد.

افزون بر آن، می توانید از کاتالوگ، کلیپ مارکتینگ، فرم های تبلیغاتی یا این که بازاریابی در اینستاگرام به کار گیری نمایید. کلیه این مورد ها تاثیر به سزایی در شناخته خیس شدن شما و کسب و کارتان دارااست.

این طریق مزیت دیگری نیز داراست. به مشتریان اثبات می‌کنید چقدر برایتان ارزشمندند؛ براین اساس گشوده هم تحت عنوان مشتری متعهد شما باقی خواهند ماند.

۲. در فروش و ارائه آن ها پیشنهادات ویژه داشته باشید

خلاقیت کلید اساسی بازاریابی غالب میباشد. تلاش فرمایید در روش های ارائه فرآورده یا این که خدمت به مخاطبین مقصود ایده پرداز بوده و طریق های نو را آزمون نمایید؛ از جمله از تخفیف ها امداد بگیرید؛ یعنی پروموشنی قرار دهید که با خرید یکی‌از تولید ها، کالای نو را تحت عنوان اشانتیون یا این که کادو به آن ها میدهید. همینطور می توانید با خرید این فرآورده نو، یک گیفت کارت نفیس یا این که کد تخفیف به آن ها ارائه دهید. در هر شکل کوشش نمائید تا جایی که ممکن میباشد با به کار گیری از طریق های نوین و پیشنهادات ویژه، استفاده کننده را در معرض به کارگیری از آن قرار دهید.

۳. با یاری گوگل دیگر می دانیم بایستی به چه شکل تبلیغ کنیم

پلتفرم گوگل همواره جواب مطلوب به چه‌گونه تبلیغ کنیم میباشد. این موتور کاوش با یاری تاثیر بسیار متعددی که روی اشخاص دارااست، قادر است در فرآیند بازاریابی تان بسیار چیره شغل نماید. فروش از روش گوگل می تواند از روش بهینه سازی وب سایت، تشکیل داد ویدیو مارکتینگ، پباده سازی تیزر تبلیغاتی و آپلود آن در پلتفرم های معتبری زیرا آپارات و یوتیوب و گوگل ادوردز و … باشد.

ولی با سیاست های مدرن گوگل، ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی مقام بالاتری نسبت به دیگر محتواها خواهند داشت. در صورتی برایتان پرسش شد چه گونه تیزر تبلیغاتی بسازیم، به‌دنبال به طبع به طور کامل این زمینه و عصر آموزشی کاربردی این حوزه را توضیح خوا هیم بخشید.

بازاریابی در اینستاگرام و ارتباط ان با ثبت اگهی رایگان

۴. هیچ گاه رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید
یکی‌از معمولی ترین نحوه ها برای برقراری رابطه با کاربر، به کار گیری از رسانه های اجتماعی زیرا تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و … میباشد. ولی در جامعه امروز کشور‌ایران، پلتفرم اینستاگرام چیره ترین رسانه برای بازاریابی، شناساندن تجارت به مخاطب و ارتقا ترازو فروش میباشد.

با بازاریابی در اینستاگرام یا این که دیگر پلتفرم ها می‌توانید این زمان را در دست یوزرها قرار دهید که تحت عنوان اولی اشخاص از کالا شما دیدن نمایند. همینطور می‌توانید توصیه دهید در شرایطی‌که جزو او‌لین خریداران می‌باشند، تخفیف عالی یا این که یک اشانتیون از سایر محصولاتتان را اخذ خواهند کرد.

۵. پست الکترونیک و پیامک های تبلیغاتی آنچنان هم بی تاثیر نیستند
شاید فکر کنید به کار گیری از پست الکترونیک یا این که پیامک های تبلیغاتی دیگر پاسخ قانع کننده ای برای سوال چه گونه تبلیغ کنیم وجود ندارد؛ البته طبق آمار، ۸۲% از اشخاص پیام های تبلیغاتی را گشوده میکنند و ۷۶% از این پیام ها در ترغیب به خرید مال برنده می باشند. فقط کافی میباشد یک متن بهتر و گیرا برای آن تعیین فرمایید و از تصاویر دارای ربط، کیفیت خوب و بهتر در محتوای آن‌ها امداد بگیرید.

۶. ایونت برگزار فرمایید
خوشبختانه ایونت ها در جامعه مدرن با استقبال خیر مواجه میگردند. ولی توفیق آن ها بیشتر متعلق به به کارگیری از فیس های دوستداشتنی، اکران ویدیو و تیزرهای دیدنی و دیده نواز از فرآورده شما میباشد.

از فیس ها یاری بگیرید
دیگر مزیت استعمال از رسانه های اجتماعی، پشت گرمی عموم به رخ های معروف درین پلتفرم ها میباشد که عموما با اسم بلاگر یا این که اینفلوئنسر آن ها را می‌شناسیم. این اشخاص می‌توانند تاثیر به سزایی در ترقیب کردن عموم به خرید محصول ها شما داشته باشند و این دستور به واسطه ویدئوهای جذابی میباشد که برای فرآورده شما ساخت‌و‌ساز می نمایند. برای فروش بیشتر به طبع از آنان امداد بگیرید.

۷. برخورد مشتریان را به اشتراک بگذرید
یکی شایسته ترین کارهایی امداد میکند تا بی آلایش خیس اتکا مخاطبین غرض را جلب کنیم، به اشتراک گذاشتن برخورد مشتریان گذشته میباشد. در صورتیکه می پرسید چه طور تبلیغ کنیم البته هزینه ما یحتاج برای دادن تبلیغات به اینفلوئنسرها، بازاریابی در اینستاگرام یا این که کلیپ مارکتینگ را ندارید، واکنش مشتریان بعداز استعمال از تولیدها پیشین تان را به اشتراک بگذارید.

یکی شیوه های خلاقانه، پباده سازی تیزر تبلیغاتی و ایجاد کرد آن با امداد قابل انعطاف افزارهای دارای اسم و رسم ادیت کلیپ مثل افترافکت، پریمیر پرو و ادیوس میباشد. امروزه ویدئوها در جلب اعتنا کاربر نسبت به دیگر محتواها پیروز خیس کار میکنند.

۸. بیشتر در دسترس باشید
خواسته از در دسترس بودن این میباشد که بیشتر در روءیت کرد کاربر قرار بگیرید. این فرمان قادر است با یاری تبلیغات باشد، با به کارگیری از ساخت‌و‌ساز محتوا در بلاگ وبسایتتان باشد و هزار و یک طرز دیگر که منجر تکرار هر چه بیشتر اسم تجارت شما در بین عموم می شود.

۹. قبل از تکثیر تبلیغ، در آغاز خودتان آن ها را ملاحظه کنید
قبل از تکثیر، تبلیغ یا این که ایده را با یک شخصی بیرون از کمپین خودتان به اشتراک بگذارید و حیث آن‌ها را جویا گردید. مشاهده کنید پیام تان منتقل می شود و چه تاثیری در او می‌گذارد. می‌توانید از نظرها آنان به خواسته هر چه خوب کردن تبلیغ به کارگیری فرمایید.

۱۰. از تجربه ها و تبلیغات قبل درس بگیرید
یکی شایسته ترین جواب هایی که میتوان به سوال چه‌طور تبلیغ کنیم کسب و شغل های گرانقدر و کهن بخشید، درس تصاحب کردن از تجارب قبل آنان میباشد. بالاخره آن‌ها طی سال ها کار خویش با استفاده کننده غرض، روش عکس العمل آن ها با تبلیغات متفاوت، نیازشان و طریق پاسخگویی به چگونگی رفع آن ها آشنا گردیده اند. اینکه آیا تصاویر برایشان تاثیرگذارتر بوده یا این که ویدیو؟

به همین استدلال، همواره روی کارایی تبلیغات چک داشته و از آن‌ها گزارش تهیه و تنظیم نمائید. از نتیجه ها گزارش تبلیغات قبلی نیز در طرح ریزی های بعدی خویش به کار گیری فرمایید.

چه نوع محتوایی در تبلیغات موثرتر میباشد؟
به ۱۰ ترفند تیتر گردیده در ابتدا اعتنا فرمائید. بیشتراز نیمی از آنان متعلق به ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی میباشد. افزون بر آن، پژوهش ها آرم می‌دهد که ویدئوها تاثیر بیشتری در ارتقا معیار فروش خواهند داشت. چرا؟

او‌لین عامل این میباشد که تعامل بیشتری را با کاربر ساخت و ساز میکنند. به جهت استعمال از تصاویر گوناگون، صدا، جلوه های بصری و موشن گرافیک ها استفاده کننده بی آلایش خیس جذب دیدن آن‌ها گردد تا اینکه بخواهد محتوای متنی شما‌را بخواند.

استدلال بعدی نرخ کلیک بالایی میباشد که اخذ میکنند. درصورتی که کسب و کارتان را اخیرا آغاز نموده اید و فقط سوالی که از بازاریاب ها می پرسید این میباشد که به چه شکل تبلیغ کنیم در حالی که شایسته ترین فیض را اخذ کنیم، ویدئوها صرفا جواب آن ها خواهد بود.

ویدئوها قادر است احساسات و هیجانات کاربر را سرگرم نمایند؛ چون قابلیت ذکر ماجرا متاع و تجارت شما در آن‌ها بسیار معمولی خیس از سایر گونه های محتوا میباشد. این تاثیرگذاری در ویدیو مارکتینگ نرم افزار های موبایل نیز تا ۷.۵ برابر بیشتر میباشد. پس در صورتیکه به تامل ارتقاء فروش و ترازو سودآوری می باشید، ایجاد کرد و پباده سازی تیزرهای تبلیغاتی را در حق تقدم قرار دهید.

چه گونه تیزر تبلیغاتی بسازیم
چه گونه تیزر تبلیغاتی بسازیم؟
تیزرها و ویدئوهای تبلیغاتی نیازمند داشتن دوراندیشی نسبت به ایجاد کرد و ادیت فیلم میباشد. برای این شغل بایستی بدانید چطور فیلم برداری فرمائید، از چه عناصری در ویدیو تبلیغاتی به کارگیری نمایید و در غایت چه طور فیلم ها را ادیت نمائید تا جالب خیس شوند.

مثلا قابل انعطاف افزارهای کاربردی در این مورد پریمیر پرو، افترافکت و ادیوس میباشد. با داشتن دوراندیشی نسبت به اینکه افترافکت یا این که پریمیر چه است و چطور می بایست با آن‌ها فعالیت کرد، می‌توانید ویدئوهای تبلیغاتی زیبایی بسازید که تا زمان ها در ذهن مخاطبان مقصود مانده و در غایت آنان‌را مجاب به خرید از شما نماید.

منبع