بازاریابی محتوا ساده ساخته شده: راهنمای گام به گام

بازاریابی محتوا ساده ساخته شده: راهنمای گام به گام
آیا میدانید این چیست؟

گیجی 1
این ، دوست من ، یکی از بزرگترین نمونه های بازاریابی محتوا در تمام دوران است.

شرط می بندم که وقتی “بازاریابی محتوا” را می شنوید ، درباره بلاگ ها ، توییتر ، فیس بوک و فیلم های ویروسی YouTube فکر می کنید.

اما بازاریابی محتوا تقریباً طولانی تر از اینترنت بوده است.

چرا؟

از آنجا که بازاریابی محتوا همه چیز مربوط به داستان پردازی است و انسانها تا زمانی که می توانند صحبت کنند داستان ها را گفته اند. توجه ما همیشه به سراغ کسانی خواهد رفت که داستانهای خوبی را بیان می کنند.

به همین دلیل است که وبلاگ هایی مانند تیم فریس در سال 2017 این کار را به خوبی انجام دادند.

به همین دلیل است که فیلم هایی مانند The Last Jedi بسیار محبوب شدند.

و به همین دلیل است که کوین اسپیسی زمانی سخنران اصلی در کنفرانس بازاریابی بود.

هنگامی که هاسبرو و مارول همکاری کردند تا سریال طنز خود را “G.I. جو – یک قهرمان واقعی آمریکایی! ” در سال 1982 ، استراتژی بازاریابی آنها ساده بود.

آنها می خواستند آنچه را که چهره های کنش جنگ ستارگان شرکت کنر قبلاً در اختیار داشتند ایجاد کنند: پشت پرده ای غنی برای چهره های عملکرد آنها.

طی دو ماه از انتشار اولین کتاب طنز ، حدود 20٪ از مخاطبان مورد نظرشان ، پسرهایی بین 5 تا 12 سال سن داشتند ، دو یا چند G.I داشتند. اسباب بازی های جو. و در آن مرحله ، کتاب طنز فقط دو داستان داشت.

هفت سال بعد ، این سریال یکی از قویترین عناوین مارول بود و دو از سه پسر در همان رده سنی حداقل یک G.I داشتند. شکل اکشن جو.

این برای استفاده از محتوا برای بازاریابی یک محصول چطور است؟

از آن زمان تغییرات زیادی تغییر کرده است و آنچه که در دهه 80 میلادی به کار خود ادامه داد ، الزاماً امروز کار نخواهد کرد. با این حال ، با وجود کانال های جدید بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی تقریباً روزانه ظاهر می شود ، فرصت در حال ضربه زدن است.

بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم که بازاریابی محتوا به معنای اکنون در راهنمای بازاریابی محتوای من چیست. اگر موضوعی توجه شما را جلب کرد ، در صورت تمایل پیش بروید:

تعریف
بررسی اجمالی
استراتژی
تاریخ
چرا بازاریابی محتوا؟
نقشه برداری محتوا بر اساس سفر مشتری
محتوای مرحله آگاهی
محتوای مرحله ملاحظه
محتوای مرحله تصمیم گیری
اشکال اضافی بازاریابی محتوا
رسانه های اجتماعی
فیلم زنده
تبلیغات پرداخت شده
چند نکته و ترفند اضافی
آفلاین
برخط
هیبریدها
تعریف
موسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را به این شرح تعریف می کند:

… یک رویکرد استراتژیک بازاریابی که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم جهت جذب و حفظ مخاطب کاملاً مشخص – و در نهایت ، هدایت عملکرد سودآور مشتری متمرکز شده است.

تعریف آنها به نظر من جامعیت دارد. اما می تواند از وضوح استفاده کند.

این بدان معناست که بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است که با ایجاد مطالب باکیفیت و مناسب برای آنها بر اساس یکنواخت ، بر ایجاد یک رابطه قوی با مخاطب هدف شما متمرکز است.

سرانجام ، هنگامی که مشتریان تصمیم به خرید می گیرند ، وفاداری آنها از قبل به عهده شماست. آنها محصول شما را خریداری کرده و آن را نسبت به گزینه های رقبا ترجیح می دهند.

برخلاف تبلیغات یک طرفه ، بازاریابی محتوا نشان می دهد که شما در واقع به مشتریان خود اهمیت می دهید.

امروز ، بیش از گذشته ، مردم می خواهند احساس کنند که شما به آنها اهمیت می دهید. جهان بلندتر و پر سر و صداتر از گذشته است و توجه ارزشمندترین منبع ما است.

این نکته را در نظر داشته باشید که نگاهی به برخی از انواع مختلف بازاریابی محتوا می اندازیم.

بررسی اجمالی
وقتی جو پولیززی در سال 2010 مؤسسه بازاریابی محتوا را تأسیس کرد ، فکر نمی کنم او دقیقاً بداند چقدر اوج می گیرد ، چه رسد به اینکه CMI موفق چگونه خواهد بود.

در سال 2017 ، هنگامی که صحبت از آمار بازاریابی محتوا شد ، یکی از منابع برتر بودند. و ، آنها یک ویدیوی عالی برای تکامل بازاریابی محتوا ایجاد کرده اند:

از آنجا که پایه و اساس بازاریابی محتوا صرفاً باکیفیت و داستان پردازی با کیفیت بالا است ، از قبل می توانید مشاهده کنید که این فعالیت در حدود طولانی تر از خود اصطلاح بوده است.

هنوز هم می توانید از اولین فعالیتهای بازاریابی محتوای آفلاین که پیش از اینترنت ، رسانه های اجتماعی و موارد مشابه اینها را یاد گرفته اند ، چیزهای زیادی بیاموزید.

با این حال ، امروز هر فعالیت تبلیغاتی در زمینه بازاریابی محتوا به سختی نمی تواند بخش آنلاین را نادیده بگیرد.

از آنجا که قصه گویی در طول سال ها تغییر کرده است ، توجه مردم نسبت به چند سال پیش به جاهای بیشتری افزایش می یابد و بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که آنها در سالی که واقعاً در آن زندگی می کنیم ، داستانهایی را بیان کنند.

خوب ، حالا که شما ایده خوبی دارید که بازاریابی محتوا به چه معنی است ، ممکن است تعجب کنید ، “چگونه می توانم خودم در بازاریابی محتوا موفق شوم؟”

خوشحالم که از شما خواسته شد!

سه دسته اصلی وجود دارد که می توانید این روزها تلاشهای بازاریابی محتوا را انجام دهید: آنلاین ، آفلاین و هیبریدی.

به عنوان مثال بهترین روش برای یادگیری چگونگی بازاریابی مطالب عالی است.

به همین دلیل من 15 مثال عالی از بازاریابی محتوا را در همه مقوله ها به شما نشان خواهم داد. سپس ، می توانید از آنها الگوبرداری کرده و آنها را در مشاغل شخصی خود اعمال کنید.

با این وجود ، ابتدا می خواهم به شما نشان دهم که چگونه می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید. سپس می توانید برای الهام بخش از نمونه‌ها در انتها استفاده کنید.

استراتژی
امروز تن از استراتژی های مختلف بازاریابی محتوا وجود دارد.

در آغاز دنیای بازاریابی محتوا ، می گویند

منبع : https://vidone.ir/