بهترین اندروید باکس 2020

خداحافظ تلویزیون؛ سلام جعبه تلویزیون اندروید باکس اندرویدی! تلویزیون یکی از جالب ترین کارهایی است که می توا

توسط AKHSHIJNEWS در 24 مرداد 1399
خداحافظ تلویزیون؛ سلام جعبه تلویزیون اندروید باکس اندرویدی! تلویزیون یکی از جالب ترین کارهایی است که می توانیم اندروید باکس برای سینماتیو سرگرمی خودمان انجام دهیم. اما این در حالی است که بیشتر ما از تلویزیونهای LED و LCD استفاده می کنیم که متعلق به سالهای 2015 تا 2017 است که هوشمند نیستند بلکه مجهز به پورت های USB و HDMI هستند و به طور کلی تنها کاری اندروید باکس که می توان با آنها انجام داد این است. قابلیت های تلویزیون.

اندروید باکس سینماتیو مدل lite

اما تلویزیون های هوشمند نسل جدید دارای اندروید باکس رابط کاربری هوشمندی هستند که می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و سپس اندروید باکس ساعت ها در اینترنت سرگرم شوید. مهمترین ویژگی های این دسته تلویزیون عبارتند از: اندروید باکس رابط کاربری هوشمند اندرویدی ، کنترل هوشمند ، نصب برنامه و ... همه بی نظیر هستند. شما از برنامه های مختلف استفاده می کنید ، بهترین بازی های اندرویدی را اجرا می کنید ، صفحات وب را مرور می کنید و موارد دیگری که هر روز با تلفن Android خود انجام می دهید را می توان با [جعبه Android] یا جعبه تلویزیون انجام داد.

برنامه های مخصوص تلویزیون اندروید

برخی از خدمات مختلف ارائه شده در تلفن های اندروید باکس هوشمند منجر به نتایج بهتری هنگام استفاده از صفحه نمایش بزرگتر می شوند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ویدیویی را از یک ارائه دهنده محتوای ویدیو در صفحه تلفن خود مشاهده کنید ، نتیجه جالبی به دست نخواهید آورد. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان تلویزیون برای اندروید باکس ارائه ویژگی های بیشتر به مشتریان خود ، سیستم عامل خاصی را برای محصولات خود ایجاد کرده اند.

اندروید TV

از طرف دیگر شرکتهایی مانند Apple ، Google و Amazon نیز بیکار نبودند و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری آنها برای این منظور وارد بازار شدند ، اندروید باکس چیزی که Android TV نام دارد و برای اولین بار توسط گوگل معرفی شد. سایر ویژگی های محصول: فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را با استفاده از نرم افزارهایی اندروید باکس مانند Kodi ، Amazon و Ivo ، Filimo ، Namava و… پخش و پخش کنید. انواع بازی های Android را نصب و اجرا کنید (می توان با گیم پد یا صفحه کلید و ماوس بازی کرد)

اندروید باکس H96 MAX

نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای ارتباطی مانند تلگرام ، اندروید باکس اینستاگرام و… (اتصال میکروفون امکان پذیر نیست) با استفاده از نرم افزاری مانند Chrome ، Firefox و… وب را مرور کنید. استفاده برای سیستم های IPTV (قابل استفاده در هتل ها و ساختمان های بزرگ) در پروژه های علامت های دیجیتال استفاده کنید

چگونه Android Box را کنترل کنیم؟

Android GPlus یک ریموت کنترل دارد که با دستگاه کنترل و کار اندروید باکس می کند. این ریموت کنترل از یک سری ساده IR است. کار با این ریموت به دلیل وسعت فضای اندرویدی و بسیاری از قابلیت های دستگاه هوشمند ممکن است کار دشوار باشد. اما نگران نباشید. زیرا می توانید از ریموت کنترل Airmouse GPlus نیز اندروید باکس استفاده کنید که برای انواع جعبه های اندرویدی و دستگاه های مشابه طراحی شده است و این باعث می شود استفاده از اندروید باکس به دلیل کارایی بالا و ابعاد کوچک آن لذت بخش تر شود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن