ترجمه تخصصی مهندسی عمران

محتوای شما
مشتریان شما از چه چیزی لذت می برند؟ چرا آنها به خدمات ترجمه احتیاج دارند؟ و بیشتر ترجمه زبان تخصصی عمران ، آنها چگونه در جستجوی آن سرویس ها عمل می کنند؟

اگر ، به عنوان مثال ، چشم انداز شما به خدمات آنلاین مقاله نویسی اهمیت می دهد ، در اینجاست که باید تمرکز کنید. اگر آنها به دنبال “مترجمین انگلیسی به اسپانیایی در بروکلین ، نیویورک” هستند ، این کلمه کلیدی است که شما برای ایجاد محتوا در اطراف آن نیاز دارید.

کلمات کلیدی عناوین مربوط به پست های وبلاگ شما را به شما می دهند ، در حالی که پست های وبلاگ – و البته وب سایت شما – اخبار شما مطالب کافی را برای پایه گذاری صفحات فرود و پست های رسانه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد.

بهینه سازی برای سئو
قبل از اینکه به این موضوع بپردازم که انواع مختلف محتوا چگونه می تواند منجر به جذب شما شود و در پایان ، فروش بیشتر ، تبدیل و افزایش وفاداری مشتری ، باید اصول چگونگی نیاز صنعت ترجمه به محتوایی را که موتورهای جستجو دوست دارند ، به شما بگویم.

اینجاست که SEO کار می کند. ایجاد محتوایی که موتورهای جستجو متوجه آن می شوند ، بهترین راه برای جذب افراد ترجمه آنلاین متون تخصصی عمران بیشتر به وب سایت شما است. همچنین مقرون به صرفه ترین راه است ، زیرا رایگان است.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، از ابزارهای آنلاین برای کمک به شما در درک و بهینه سازی پست ها برای کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده می کنید . بهترین کلمات کلیدی کلمات کلیدی دم طولانی هستند – به “مترجمان انگلیسی به اسپانیایی در بروکلین ، نیویورک” در بالا توجه کنید؟ – زیرا این دقیقاً کلمه کلیدی مورد علاقه شما است.

برای رتبه بندی سریع پست های خود از کلمات کلیدی معروف با حجم جستجوی زیاد اما رقابت کم استفاده کنید. و فراموش نکنید که از کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان پست خود ، از طریق متن اصلی پست خود و در توضیحات متای خود استفاده کنید. این کار هم برای موتورهای جستجو و هم برای چشم اندازهای شما کار را آسان می کند ، زیرا آنها می دانند پست شما دقیقاً در مورد چه چیزی است.

همچنین ، فراموش نکنید که در مورد انواع کلمات کلیدی تحقیق کنید. تکرار فقط یک کلمه کلیدی گوگل ترجمه راه را برای پست کسل کننده ای فراهم می کند که از چشم اندازهای بعدی لذت نخواهید برد. از ابزارهای خود برای یافتن تغییراتی که در واقع چشم اندازها در جستجوی آنها هستند و “پاشیدن” پست های خود استفاده کنید.

محتوایی که منجر به تولید شود
اگر بازاریابی محتوا فقط مربوط به پست ها بود ، هر چقدر یک بازاریاب تلاش می کرد ، نتیجه نمی داد.

و هیچ راهی بهتر از دانستن اینکه کار می کند بهتر از دیدن سرنخ های بیشتری برای ورود به تجارت ترجمه ، آشنایی با کار شما و تعامل با شما نیست. اما چگونه این اتفاق می افتد؟

شما به ابزارهای تولید سرب ، مانند صفحات فرود ، فرم های اشتراک و آهنرباهای سرب نیاز خواهید داشت.

بگذارید ابتدا تعاریفی برای شما بیان کنم:

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که یک مشتری با کلیک روی نتیجه جستجو ، ایمیل بازاریابی یا تبلیغ “روی آن فرود می آید”.
فرم اشتراک در هر نقطه از صفحه وب قرار دارد و از کاربران می خواهد داده های خود را برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی یا خبرنامه وارد کنند.
هر دو ابزار سرب برای انجام همان کار انجام می شود ، و این می تواند گرفتن ایمیل احتمالی بعد از اینکه آنها به طور بالقوه چیزی را در ازای آن پیشنهاد کردند ، به نام “آهنربا سرب”.

آهنربا سرب چیزی است که مردم در ازای آدرس ایمیل خود انتظار دارند. این می تواند هر چیزی باشد. از یک کتاب الکترونیکی و یک الگو گرفته تا ترجمه رایگان – از آنجا که ما در مورد محتوا در صنعت ترجمه صحبت می کنیم – به عنوان نمونه کار شما.

باز هم ، از ابزارهای جستجوگرها برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و مطمئن شوید که چشم اندازهای شما به صفحه فرود یا وب سایت و فرم اشتراک شما برخورد خواهد کرد.

آیا اکنون مشتری به دنبال مطالب شما است؟ عالی است ، اکنون شما باید دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند به آنها نشان دهید تا راهی را که می خواهید طی کنند ، طی کنند.

یک کپی از متن ایجاد کنید که جذاب ، سرگرم کننده برای خواندن باشد ، سود محصول شما را به وضوح نشان دهد و حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما و یک CTA واضح و قابل اجرا باشد. مطمئناً هم کپی تیتر و متن و هم نسخه CTA باید با یکدیگر کار کنند و یکدیگر را کامل کنند. و بله ، شما به هر سه نیاز دارید.

حال ، بیایید فرض کنیم که شما محتوای خود را ایجاد کرده اید و ایمیل موردنظر را به دلخواه خود دریافت کرده اید. چه کاری می توانید بعد انجام دهید؟

توزیع محتوا