خرید رمان انگلیسی

به گزارش نیویورک تایمز ، کتابفروشی خرید رمان انگلیسی پاول یکی از بزرگترین کتابفروشی های مستقل در ایالات متحده

توسط AKHSHIJNEWS در 12 تیر 1399
به گزارش نیویورک تایمز ، کتابفروشی خرید رمان انگلیسی پاول یکی از بزرگترین کتابفروشی های مستقل در ایالات متحده است که در پورتلند ، اورگان واقع شده و تقریباً یکی از موفق ترین کتابفروشی های خرید رمان انگلیسی ایالات متحده است. این کتابفروشی علاوه بر فعالیت های خود سالها به دلیل معماری جالب و قدیمی خود مقصد گردشگران بسیاری بوده است و اکنون امیلی پاول ، نواده خانواده پاول و مدیر فعلی کتابفروشی ، منطقه دیگری را در نظر دارد. کار سنتی کتابفروشی. براساس این گزارش ، پاول سالها قبل از ایجاد آمازون ، کتاب ها را بصورت آنلاین می فروخت و اکنون قصد دارد زمینه فعالیت خود را در فضای مجازی خرید رمان انگلیسی گسترش دهد. پاول قبل از شیوع ویروس تاج 500 کارمند در فروشگاه داشت ، اما بیشتر آنها در طول قرنطینه اخراج شدند. پس از مدت کوتاهی ، پل کار خود را در فضای مجازی گسترش داد و بسیاری از کارمندان به کار بازگشتند. اکنون که کرونا هنوز قوی است ، امیلی پاول اعلام کرده است که قصد دارد به گسترش فروش آنلاین خود ادامه دهد. برخی از مصاحبه ها و مصاحبه های صاحب کتابفروشی خرید رمان انگلیسی فعلی امیلی پاول به شرح زیر است:

چگونه پاول می تواند در دوره ای زنده بماند که آمازون غول کتابفروشی های خرید رمان انگلیسی آنلاین است؟

کتابفروشی خرید رمان انگلیسی پاول از زمان پدر و پدربزرگ من شهرت خاصی داشته و مشتریان خاص خود را دارد. اگرچه اکنون آمازون به غول کتابفروشی های آنلاین تبدیل شده است ، اما بسیاری از مشتریان معمولی پاول هنوز ترجیح می دهند کتاب های خود را از سایت ما خریداری کنند. سیاست پاول از زمانی که پدربزرگ بوده است فروش کتابهای جدید و دست دوم با هم بوده و شاید این یکی از کلیدهای موفقیت وی باشد. پدرم همیشه از من سؤال می کرد که چرا نباید کتاب بیشتری برای فروش بفروشم.

وقتی در دوره کرونا بسیاری از کارمندان را اخراج کردید ، چگونه به مشتری خرید رمان انگلیسی واکنش نشان داد؟

خوب ، آنها بسیار ناراحت بودند و به همین دلیل فروش خرید رمان انگلیسی آنلاین ما بسیار بالا بود. بسیاری از کارمندان به کار بازگشتند. به نوعی ، مشتریان و جامعه دوست داشتنی با افزایش خرید آنلاین خود ، از ما و کارمندان خود حمایت کردند.

چند نفر از کارمندان کتابفروشی خرید رمان انگلیسی به شغل خود بازگشتند؟

متأسفانه ما هنوز نتوانسته ایم همه کارمندان را به سر کار برگردانیم. افزایش فروش خرید رمان انگلیسی آنلاین باعث بازگشت 200 نفر شده است ، اما امیدواریم با توسعه فروش و سفارشات آنلاین بتوانیم همه کارمندان سابق را به سر کار برگردانیم. اگرچه به تدریج کتابفروشی های فیزیکی بازگشایی می شوند ، ما قصد داریم بیشتر روی فروش آنلاین تمرکز کنیم زیرا آینده نامشخص است و می خواهیم به دنبال امنیت شغلی در فضای مجازی باشیم.

به طور کلی ، اگر می خواهید تعریفی از چشم انداز کتابفروشی خرید رمان انگلیسی آینده داشته باشید ، چه می گویید؟

راستش را بخواهید ، نمی دانم چه اتفاقی برای کتابفروشی خرید رمان انگلیسی و صنعت کتاب خواهد افتاد. آینده بسیار مبهم است. اگر به صورت استعاری بگویم ، با وجود تهدید کورونا ، می توانم خودم را با موجی مقایسه کنم که نمی تواند بزرگی موج بعدی را پیش بینی کند. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد. در حال حاضر ، ما با خیال راحت در حال عبور از موج هستیم ، اما متأسفانه آینده ناشناخته است. هنوز مشخص نیست که به سنگ یا طعمه کوسه برخورد خواهیم کرد ، اما به هر حال سعی خواهیم کرد که به تخته موج خود اعتماد کنیم.

چه توصیه ای برای شرکای مستقل کتابفروشی خرید رمان انگلیسی خود دارید؟

در دوره آمازون همواره برای کتابفروشی خرید رمان انگلیسی یک چالش وجود داشته است ، اما انجام آن بهتر از انجام این کار نیست. کار یک کتابفروشی همیشه با چالش های بسیاری روبرو بوده است ، اما من هرگز به کسی توصیه نکردم که وارد این حرفه نشود. این شغل ویژگی های خاص خود را دارد و نوعی علاقه و عشق در پشت آن وجود دارد. همیشه چیز جدیدی در انتظار شماست. حالا می خواهد آمازون یا هر چیز دیگری باشد.

آیا با شرایط فعلی عادات خرید رمان انگلیسی و سبک زندگی تغییر خواهد کرد؟

بله حتما. از این پس ، مردم دوباره کتاب می خرند ، اما قطعاً اوضاع در مقایسه با دوره قبل از کرونا تغییر خواهد کرد.
آخرین مطالب