دامنه چیست و دامین چگونه کار می‌کند؟

وقتی تازه وب سایت خود را شروع می کنید ، با برخی از کلمات و اصطلاحات آشنا نیستید. دامنه یکی از اولین کلماتی است

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399
وقتی تازه وب سایت خود را شروع می کنید ، با برخی از کلمات و اصطلاحات آشنا نیستید. دامنه یکی از اولین کلماتی است منبع که با آن روبرو می شوید. درک این مفهوم به هیچ وجه سخاوتمندانه نیست؛ و در این مقاله قصد داریم شما دوستان عزیز وردپرس را خدمت شما بیان کنیم تا مفهوم دامنه و نحوه استفاده از آن را بیان کنیم. بیایید ببینیم دامنه چیست و چگونه کار می کند. دامنه همان نام تجاری شماست؛ با دامنه می توانید مشخص کنید که چه فعالیتی را انجام می دهید. به عبارت دیگر ، اگر مشاغل سنتی دارید ، مطمئناً آدرس دارد؛ به همین روش ، تجارت اینترنتی شما باید دارای آدرس باشد.

دامنه سایت به چه معنی است؟

برخی از کاربران تازه کار نام دامنه را با میزبانی اشتباه می گیرند و معنای دقیق دامنه را نمی دانند. در این آموزش قصد داریم نام دامنه را تعریف کنیم و نحوه کار با آن را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله دامنه چیست؟ دامنه سایت به چه معنی است؟ دامنه چگونه کار می کند؟ دامنه خوبی را مشخص کنید تفاوت بین دامنه و هاست چیست؟ چگونه یک دامنه ثبت کنیم؟ دامنه چیست؟ دامنه همان آدرس سایت شما است. در حقیقت ، همان آدرسی که کاربر در نوار مرورگر شما می بیند ، دامنه شما است. با توجه به اینکه اینترنت به عنوان یک شبکه جهانی از چندین سایت و شبکه تشکیل شده است. هرکدام از این شبکه ها آدرس و آدرس خاص خود را دارند. و به این ترتیب کاربران و اینترنت می توانند شما را شناسایی کنند. هر کامپیوتر آدرس IP خود را دارد. این آدرس برای شناسایی آن استفاده می شود. این آدرس شامل یک سری اعداد است. اما به خاطر سپردن یک آدرس IP کار سختی است زیرا از مجموعه ای از شماره ها تشکیل شده است. به همین دلیل از دامنه استفاده می شود. نام دوم حاوی نامی است که کاربر می تواند از آن برای جستجوی سایت استفاده کند.

چگونه یک دامنه ثبت کنیم؟

راه اندازی دامنه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که سایت خود را پیدا کنند. و بنابراین نیازی نیست که یک سری اعداد طولانی را به خاطر بسپارید. دامنه آدرسی است که مختص شماست. و شما تنها کسی هستید که از آن استفاده می کنید. نام دامنه آدرس وب سایت است که در نوار آدرس یا آدرس مرورگر مشاهده می کنید. به عبارت ساده تر ، اگر وب سایت شما یک خانه بود ، نام دامنه شما آدرس آن خواهد بود.
آخرین مطالب