رمان خارجی

تاریکی ناشی از مواد معدنی ، رمان خارجی تغییر قطب مغناطیسی – که چندین دهه طول می کشد ، و اغلب تهدید به نابودی کامل بشریت است. بنابراین می توانید ببینید که چگونه ممکن است این روزها به ذهن شما خطور کند.

 

اما من همچنین به خاطر جهان سازی شهر کتاب باورنکردنی ، انتقاد فرهنگی متأسفانه مرتبط (سیستم های کاست ، سلسله مراتب قدرت ، ترس و ستم از دیگری یا ناشناخته ، به ویژه هنگامی که آن فرد ناشناخته مهارت

های رویایی دارد) و شخصیت های فراموش نشدنی رمان خارجی آن در مورد آن فکر می کنم. به خصوص ، البته ، اسون ، با تمام عصبانیت و ترس و قدرت و نرمی و قدرت. من عاشقش هستم

 

 

و سلام ، اگر نمی خواهید حرف مرا قبول کنید ، در نظر بگیرید که هر سه کتاب از مجموعه Earth Broken موفق به کسب هوگو شد. هر سه. – امیلی تمپل ، سردبیر ارشد

 

 

 

 

 

رئوس مطالب راشل کاسکRACHEL CUSK، OUTLINE (2015)

چیزی در رابطه با بافت نثر راشل کاسک در رئوس مطالب (و در دو پیگیری رمان ، ترانزیت و کودوس ) وجود دارد که با هر آنچه قبلاً خوانده اید متفاوت است. این ظاهراً یک رمان در مورد زنی است که در

آتن به نوشتن خلاقیت می پردازد ، اما در واقع فقط رمان خارجی یک سری مکالمه است – مهم این است که مکالمات با یادآوری آنها ، فیلتر بعد از فیلتر. هیچ طرح واقعی وجود ندارد و من در توصیف کامل دلیل جذاب

بودن این رمان در حال از دست دادن هستم. احتمالاً دلیل آن این است که ، همانطور که هایدی جولاویتس گفته است، “کشنده ای هوشمند است. . . وقت زیادی را با این رمان بگذرانید و مطمئن

شوید که [کاسک] یکی از باهوش ترین نویسندگان زنده است. وضوح ذهنی راوی وی می تواند چنان خطرناک نافذ کننده به نظر برسد که خواننده ممکن است رمان خارجی از همان خطر حمله و قرار گرفتن در معرض ترس باشد. ” این کار را انجام خواهد داد

 

یک بار ، در مترو ، زن جوانی را دیدم که ایران کتاب در حال خواندن ترانزیت و یک مرد جوان در حال خواندن طرح کلی ، هر دو در نسخه های جذاب پیکادور. آنها بسیار نزدیک ایستاده بودند ، اما رو به یکدیگر بودند و

به نظر نمی رسید که با هم باشند. تمام آن چیزی که من مجبور نبودم بایستم و آستین آنها را بکشم – نه تنها به دلیل زیبایی عالی ، بلکه به دلیل این که این کتاب ها رمان خارجی نوعی شیک پوش احساس می کنند ،

آن مقدار کمیاب از مصرف هنری که ممکن است در واقع چیزی در مورد فرد ، و نحوه کار ذهن آنها ، و راه های دستیابی به قلب آنها. من قبل از هر دوی آنها پیاده شدم. امیدوارم برگشته باشند و یکدیگر را پیدا کنند. – امیلی تمپل ، سردبیر ارشد

 

 

 

 

 

راه آهن زیرزمینی سر سفیدCOLSON WHITEHEAD، THE RAILWAY RAILROAD (2016)

رمان سال 2016 کلسون وایتهد ، همانطور که در تجارت می گویند ، نوعی بازی برای این لیست است. برنده پولیتزر ، جایزه کتاب ملی ، جایزه آرتور سی کلارک رمان خارجی و مدال اندرو کارنگی برای تعالی شد. در لیست

طولانی جایزه بوکر قرار گرفت. البته این کتاب همچنین یک کتاب پرفروش بزرگ بود و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اپرا آن را برای باشگاه کتابش رمان خارجیانتخاب کرد. باری جنکینز آن را در یک برنامه تلویزیونی اقتباس می کند . خیلی بهتر از این نمی شود.

 

اما ، چرا ممکن است بپرسید ، اگر در اثر یک حادثه عجیب و غریب ، خودتان آن را نخوانده اید؟ خوب ، قابل دسترسی ، سرگرم کننده و دارای شخصیت بسیار زیاد است رمان خارجی و همچنین ما را به یاد واقعیت های

ناخوشایند اما ضروری در مورد آمریکا و تاریخ آن می اندازد. (هر چند نه، ذهن شما، راه آهن زغال سنگ سوز زیرزمینی بود که به معنای واقعی کلمه وجود دارد در طول 19 هفتم قرن، منظور من، اول از همه،

که در آن بروید دود؟) از آن است که شدت، مستقیم و بی واسطه، و مخاطرات بالا از هر فرار روایت برده – به معنای واقعی کلمه زندگی یا مرگ – که آن را تبدیل رمان خارجی به یک صفحه جذاب می کند ، اما همچنین

توسط کلسون وایتهد با استعداد و فیدیبو رمان خارجی سازگار نوشته شده است ، که به نظر می رسد قادر به مقابله با هر سبک و سبک ، از داستان های تاریخی گرفته تا bildungsroman تا زامبی ها ، و آسان به نظر می رسد

تنها چیزی که می توانیم بپرسیم این است که او به انجام آن ادامه دهد.- امیلی تمپل ، سردبیر ارشد

 

 

 

 

 

 

تصور کن من رفته امADAM HASLETT، IMAGINE ME GONE (2016)

این یکی از آن رمان هایی بود که باید چندین بار به من می گفتند تا بخوانم. من فقط نمی خواستم یک کتاب غمگین درباره افسردگی بخوانم! و انصاف داشته باشم رمان خارجی . . آن غم انگیز است. اما حتی در این صورت

، من در مقاومت مقاومت نکردم ، و شما هم اگر این مورد را از دست داده باشید نیز همینطور هستید.

 

رمان دوم آدام هاسلت پرتره ای کامل و صریح از یک خانواده و بیماری روانی است که اعضای آن را محاصره می کند – برخی از نظر ژنتیکی رمان خارجی، برخی دیگر فقط از نظر تجربی. این پیچیده تر از این نیست –

هیچ قلابی وجود ندارد ، هیچ پیچ و تاب مفهومی بالایی وجود ندارد ، فقط داستان یک خانواده است که در طول سال ها و از دریچه هر یک از اعضا گفته شده است: جان ، مارگارت و فرزندان آنها (بزرگسال)

مایکل ، سلیا و الک مایکل شدیدترین راوی و کسی است که “جانور” پدرش را به ارث برده است ، گرچه در او به یک استاد وسواس و بی وقفه ریف تبدیل می شود. رمان خارجی در واقع ، نوشته های مایکل کاملاً در رمان

دیده می شود ، و این یکی از بهترین قسمت های کتاب است – به عنوان مثال ، یک لنز مستقیم در یک ذهن کاملاً غیر معمول است.

 

در کل ، نوشتار کاملاً کالیبره شده است ، و در تنش رمان خارجی بین شخصیت ها تغییر می کند ، اما همیشه بالا ، حتی دوست داشتنی است. اما چشمگیرترین شاهکار همدلی است که هاسلت با این خانواده گره گشایی

می کند و لطافت او در مورد عشق را در همه اشکال رمان خارجی آن می نویسد. این یک رمان چشمگیر و یکی از بهترین نمونه های خاطرات اخیر یک حالت ادبی خاص است: ساکت ، متحرک ، غوطه ور ، زیبا. – امیلی تمپل ، سردبیر ارشد

 

 

 

 

 

ریچارد پاورز ، داستان عظیمRICHARD POWERS، THE OVERSTORY (2018)

در مورد استدلال ریچارد پاورز در زمان عمیق درختان بسیار کار شده است. همانطور که بوم شناسان و گیاه شناسان و زیست شناسان صحرایی برای دهه ها رمان خارجی تلاش کرده اند به ما بگویند ، درختان از راههایی

بسیار نزدیک به آنچه ما فکر می کنیم حساسیت است ، بیش از هر کسی فکر می کنند ، زنده هستند.

 

و در حالی که آنها مطمئناً می توانند شخصیت هایی در پرفروش ترین داستانهای داستانی باشند (کتاب زندگی مخفی درختان پیتر وهلبن)به ذهن خطور می کند) ، آیا آنها می توانند شخصیت های یک رمان

باشند؟ بله و خیر. در حالی که پاورز چندین شخصیت درخت تکراری رمان خارجی را معرفی می کند – یک شاه بلوط محصور در خشکی و تنها که نسل های یک خانواده واحد را اندازه گیری می کند ، یک چوب سرخ عظیم

الجثه که محل فعالیت فعالان زیست محیطی است – اهمیت پایدار این حماسه مرجع فروپاشی آب و هوا نحوه استفاده از محیط زیست خواهد بود فعالیت جدی است. شخصیت های انسانی پاور در مورد

نابودی کره زمین دلشکسته است ، و آنها بر اساس آن رفتار می کنند به طرق پیچیده و پیچیده ای که می توان از غیر درختان انتظار داشت. کتابناک اما آنها جدی گرفته می شوند رمان خارجی- آنها چیزهای عجیب و غریب

Franzonian نیستند ، که در داستان برای کمی ادویه رادیکال پاشیده شده اند. در اینجا رمانی وجود دارد که لایه هایی از غم و اندوه و امید آرام را در خود دارد. نگرانی های ما از ما است ، شخصیت های

آن ما هستیم. زمان عمیق برای زمان های تاریک. –جونی دایموند ، مدیر مسئول

 

 

 

 

 

 

هرنان دیاز در فاصلههرنان دیاز ، در فاصله (2018)

از همان ابتدای نوار حیله گرانه غربی هرنان دیاز ، ما را به شخصیت اصلی آن ، یک مهاجر سوئدی نوجوان به نام هاکان ، ناخوشایند می کشند ، گویی تا دکل یک کشتی محکوم به فنا: ما می بینیم آنچه

او می بیند ، در همان هوای سخت مبارزه می کند ؛ ما از Sargassos تیره و تار رمان خارجی او رد می شویم ، ناامید از آن روبان زمینی که در افق قرار دارد و باعث می شود نفس بکشد. سایه سوم شخص نزدیک دیاز در

مورد هاکان باعث دررفتگی احساس او می شود: ما می دانیم که او در راه نیویورک از برادرش جدا شده است ، می دانیم که او هرگز شهری را ندیده است (در یک لحظه او تقریباً در بوینس آیرس پیاده می

شود ، فکر می کند مقصد نهایی او) ، اما ما واقعاً نمی دانیم رمان خارجی او کجاست ، یا در کجا قرار خواهد گرفت ، یا چرا.

 

گرچه در جزئیات تاریخی آن زحمت کش است (بدون اینکه تسلیم نیاز وسواس به خودنمایی شود) در فاصله احساس یک داستان کاملاً معاصر را دارد ، همانطور که درگیری و اراده را در قلب مهاجرت انجام

می دهد ، همراه با ظلماتی که به ناچار کتابراه آن را محاصره کنید. و اگرچه دیاز به وضوح یک نسخه از کتاب مقدس خانواده کورماک مک کارتی ، گوگرد و خون آن را در اختیار دارد رمان خارجی، اما در مرزهای این رمان لطافت

وجود دارد ، فقط منتظر کمی باران است تا آن را به سطح زمین بکشاند. –جونی دایموند ، مدیر مسئول

 

 

 

 

 

اعتماد به تمرین_سوزان چویSUSAN CHOI، TRUST EXERCISE (2019)

نامزد نهایی (و حداقل در کتاب های من ، پیشرو) برای جایزه کتاب ملی امسال ، پنجمین رمان اعتماد سوسن چوییک رمان در سه بخش است. نگرانی زیادی در مورد خراب نشدن پیچشی است رمان خارجی که در قسمت

دو وجود دارد (و به میزان کمتری ، قسمت سوم) ، اما توصیف اینکه چرا این یکی از بهترین رمان های دهه است بدون اینکه آن را بدهیم غیرممکن است. بنابراین اگر هنوز آن را نخوانده اید ، خواندن این

مقاله را متوقف کنید و فقط به کامل بودن لولای مرکزی اعتماد کنید رمان خارجی و باید آن را بخوانید. حالا ، اسپویلرها. بخش اول رمان در یک مدرسه هنرهای نمایشی در دهه 1980 آغاز می شود ، یک داستان عاشقانه بین

سارا و دیوید ، دوستان از دو طرف آهنگ ، که در طول سالهای نوجوانی خود رنج می برند ، درام آنها با حساس بودن ، بچه های بلند پرواز تئاتر تقویت می شود. تغییر در قسمت دو این است که این داستان اول ، در واقع ، داستان درون داستان است ، یک کتاب نوشته شده توسط یک سارا بزرگسال (که در واقع سارا نامیده نمی شود) ، در حال حاضر توسط یک شخصیت ثانویه از داستان اول ، شخصی به نام کارن

(که به همین ترتیب کارن نامیده نمی شود) خوانده می شود. این یک پیچ و تاب فوق العاده جسورانه ، تا حدودی تکان دهنده است ، و در نتیجه یک گره گشایی است رمان خارجی که یک کار خالص است. که دردر

نیویورک تایمز کتاب ریویو ، با بی مهری “طعمه و سوئیچ” برچسب گذاری شد ، در حالی که دویت گارنر (در همان مقاله) نوشت كه این كتاب باعث “سوختن بیش از هر چیز دیگری كه [چوی] هنوز ننوشته

است”. قسمت دوم رمان نیز یک داستان انتقام است ، با تعلیق دقیق ساخته شده (و یک نمایش تئاتر با یک اسلحه واقعی) ، در حالی که سومین کبوترها ، اگر کمی انتظار می رود رمان خارجی ، کاملاً به آینده زندگی غیر

کارن ختم می شوند. پیش فرض Trust Exercise این است که نوجوانان افراد واقعی هستند ، نه فقط بزرگسالان شکل نگرفته ، با نگرانی های واقعی و هوش هیجانی. آنها نیز شایسته ادبیات عالی هستند. – امیلی Firetog ، معاون سردبیر

 

 

 

 

 

شیرمردANNA BURNS، MILKMAN (2019)

Milkman آنا برنز کمی به تعهد احتیاج دارد. من به خصوص این ایده را ندارم که برخی از کتابها “آسان” هستند در حالی که برخی “سخت” (یا اینکه در هر صورت فضیلت خاصی وجود دارد) اما داستان

نابخردانه برنز از یک زن جوان در بلفاست در طول مشکلات از خوانندگان خود می پرسد که آنها شنوندگان خوبی باشند ، تا بتوانند صبر کنند تا ریتمهای گفتاری رمان خارجی محور رمان آنها را همراه داشته باشد ،

جملات بند بی بند و بار آن مانند یک جریان به سمت مقصد ناشناخته ای کشیده شود.

 

 

این رمان به طور خاص ما را در بلفاست قرار نمی دهد و نه دوره ای دقیق به ما می دهد. در حقیقت ، تنها شخصیتی که تاکنون نامی به خود اختصاص داده است “Milkman” است ، یک بالادست IRA که

ممکن است با شخصیت اصلی که چیزی نزدیک به 18 سال است رمان خارجی خواستگاری می کند. قبلاً به دلیل عادت راه رفتن عجیب به نظر می رسید سی بوک (خطرناک ) خیابان ها با بینی او در یک کتاب ، توجهات پیرمرد

– او به طور تصادفی با وانت سفید خود نشان می دهد – مردم را به صحبت می اندازد (اما پرده ها به سرعت بیرون می آیند و پرده ها به سرعت کشیده می شوند). شیردان همه تهدید و خلق و خوی است

، ابهامات آن مانند گوشه های تاریک ، مکان های پنهان کردن ، خشونت پنهان در همه جا ، آماده انفجار است.

 

***

 

نظرات مخالف

کتابهای زیر به سختی از بین بیست کتاب برتر خارج شدند ، اما ما (یا حداقل یکی از ما) نتوانستیم آنها را بدون هیچ گونه توضیحی منتقل کنیم.

 

تام مک کارتی ، سیتام مک کارتی ، سی (2010)

گوش کنید ، متنفران. من می دانم که این به عنوان خوب – یا حداقل به اندازه خالص – به عنوان Remainder نیست ، که یک رمان تقریباً عالی است. رمان خارجی اما من این کتاب را به خاطر جاه طلبی محض

پست مدرن ، وسواس زیادش – با شنیدن و شنیدن اشتباه ، ارتباطات و ارتباطات نادرست ، تفکر تداعی – و سرد بودن قوس آن دوست داشتم. به نظر می رسد که مک کارتی ، که فراموش نکنیم ، دبیر کل

انجمن “Necronautical بین المللی” “نیمه ساختگی” است که “به پروژه های ذهن آزار دهنده ای اختصاص داده شده است که سورئالیست ها برای رابطه جنسی انجام داده اند ، برای مرگ انجام می

دهند” ، به نوعی بازی می کند از ترفندها ، یا مجموعه ای از ترفندها رمان خارجی ، در مورد ما ، و شاید در مورد خود ادبیات ، و خوب ، متأسفانه من نوعی خواننده هستم که از آن قدردانی می کنم.

 

از این گذشته ، این رمان که ظاهراً در مورد یک جوان مشکل دار و خسته کننده خالی به نام سرژ کارفاکس است ، با شروع قرن بیستم رادیو می سازد و بمب می ریزد ، بسیار عجیب است ، و بسیار زیاد ، و به

وضوح در مورد زبان و آنچه ما می سازیم آن ، و آنچه برای آن است جنیفر ایگان در نقد رمان خود برای نیویورک تایمز نوشت که مک کارتی “در برابر وسوسه های رمان خارجی توطئه عاطفی مقاومت می کند و به جای چیزی بزرگتر ، عمیق تر ، جهانی تر و بنیادی تر ، تلاش می کند.

 

C یک تحقیق دقیق به معنای است به معنی : نیاز ما به پیدا کردن رمان خارجی آن در جهان اطراف ما و آن ارتباط برقرار و به کس دیگری. روش های ما برای انجام این کار ؛ مراکز و شبکه ها و مجموعه تعاملات که نتیجه

می شود. محدودیت حداقلی او در Remainder به کار رفته است رمان خارجی. در اینجا ، او یک عیاشی Pynchonesque را در علائم و رمزها با روانگردانهای سرسبز ویلیام باروز تلفیق می کند تا یک رمان

تحریک آمیز از نظر عقلی ایجاد کند که مانند یک رویای بزرگ و فسفری ظاهر می شود.

 

 

انصافاً در مورد پاسخ منتقدان ، میشیکو کاکوتانی از آن متنفر بود ، آن را “ناامیدکننده و کاملاً خودآگاه” خواند و “نمادها و لوتی های نقاشی دقیق خود را” یافت. . . بیش از فاش کردن

 

که کاملا منطقی است. با این حال ، من همچنان از دست زدن رمان خارجی به خودآگاهانه ، بیش از حد روشنفکرانه آن لذت خواهم برد. من عاشق این چیزها هستم – امیلی تمپل ، سردبیر ارشد

 

 

 

 

 

پاتریک دویت ، برادران خواهران (2011)

برادران خواهران پاتریک دوویت یک وسترن کامل است ، به همین دلیل بسیار حیرت آور است که یک

کمدی درباره یک بحران طولانی مدت اگزیستانسیالیسم است. رمان خارجی داستان دوران طلا راش در مورد دو شکارچی فضل ، الی فلسفی و رقیب او ، برادر پرتحرک تر چارلی ، به آرامی در حالی که آنها از اورگن به

کالیفرنیا می روند تا یک کیمیاگر جستجوگر به نام هرمان کرمیت وارم را به دستور یک سایه دار بکشند ، کند می شود. چهره معروف به Commodore. الی دقیقاً کاری رمان خارجی که برای امرار معاش می کنند را دوست

ندارد (فکر می کند ترجیح می دهد در مغازه کار کند) ، در حالی که چارلی آن را زیر سوال نمی برد. همانطور که به سمت جنوب می روند ، به روشی پیکرسکی از یک اتفاق ناگوار (غالباً ریز) به دیگری می

افتند و سرانجام هنگامی که سرانجام او را پیدا می کنند ، با تیم همکاری می کنند. بهترین قسمت از رمان روایت است – الی قطب نما اخلاقی دوسویه ای است که معمولاً در وسترن غایب است ، نوعی

عادی و عادی انسانی و در میان یک منظره و معیشت رمان خارجی متروک و غیر بخشنده. او همیشه نسبت به برادر بی رحم و بی پروای خود دوست دارد ، کمی از وزنش مضطرب است و با خرید مسواک برای اولین بار

بسیار هیجان زده می شود. از طرف دیگر ، چارلی ترسناک است – و شما صفحاتی را صرف این می کنید که پیوند پیچیده و عاشقانه بین آنها ، خودخواهانه و احمقانه از بین برود چارلی. صداقت الی همان

چیزی است که همه چیز را سرپا نگه می دارد ، و همچنین باعث می شود همه آنقدر احساس خطر کند. پیوند دوستانه بین آنها چارلی خواهد بود تا خودخواهانه رمان خارجی، احمقانه قطع شود. صداقت الی چیزی است

که همه چیز را سرپا نگه می دارد و همچنین باعث می شود همه آنقدر بی خطر باشند. پیوند دوستانه بین آنها چارلی خواهد بود تا خودخواهانه ، احمقانه قطع شود. صداقت الی چیزی است که همه چیز را سرپا نگه می دارد و همچنین باعث می شود همه آنقدر بی خطر باشند.

 

سخنان ملاحظه و نرم او با لحظات ناراحت کننده (معمولاً ناخوشایند ، گاهی نفرت انگیز) احساس خستگی – گاهی خشونت ، و گاهی چیزهای تهوع آور دیگر ، ناخوشایند قطع می شود. تصاویر حیرت

انگیز است – از آنجا که من آن را خوانده ام ، بخشهایی وجود دارد رمان خارجی، چه وحشتناک و چه وحشتناک. وجود دارد ، من باید به شما هشدار دهم ، خشونت بسیار سخت و سخت خوانده شده است

 

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>