فروشگاه کتاب زبان اصلی

طبق گفته نیویورک تایمز ، کتابفروشی پل از بزرگترین کتابفروشی فروشگاه کتاب زبان اصلی مستقل در پورتلند ، اورگان م

توسط AKHSHIJNEWS در 8 تیر 1399
طبق گفته نیویورک تایمز ، کتابفروشی پل از بزرگترین کتابفروشی فروشگاه کتاب زبان اصلی مستقل در پورتلند ، اورگان موفق تر است و مورد تأیید کتابفروشی آنلاین قرار گرفته است. این کتابفروشی به دلیل معماری و سالن اجتماعات برای سالمندان می تواند در مجتمع های کتابخانه و ادبیات مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانید متخصص شوید و بتوانید از آنها استفاده کنید و همچنین از این کتابخانه استفاده کنید. براساس این گزارش ، با افراد سالخورده می توانید از آمازون بخواهید که کتاب ها را به عنوان یک مقاله آنلاین در فروشگاه کتاب زبان اصلی بفروشد و همچنین از خدمات بیشتری بخواهید تا بتوانند خدمات خود را به فضای مجازی منتقل کنند. پیش از شیوع ویروس کرونا ، 500 کارمند در فروشگاه آنلاین بودند ، اما در دوره قرنطینه ، پل بیشتر مدتی اسرار را نگه داشت. بعد از مدیتیشن پاک پاول ، او در فضای مجازی کار کرد و تصمیم گرفت از آن برای خودش استفاده کند. هم اکنون می توانید Corona را ادامه داده و امیلی پولی را اعلام کنید که می توانید با حضور خود در این مکان شرکت کنید. در زیر گزیده ای از مصاحبه با صاحب فعلی کتابفروشی مجاز امیلی پاول با نیویورک تایمز است: چگونه پاول می تواند در دوره ای زنده بماند که آمازون غول کتابفروشی های آنلاین فروشگاه کتاب زبان اصلی است؟ کتابفروشی پل از زمان پدر و پدربزرگ من مجوز گرفته است. با این حال ، آمازون ممکن است غول کتابفروشی فروشگاه کتاب زبان اصلی را بصورت آنلاین ایجاد کند که توسط والت به عنوان میهمان معمولی ایجاد شده است. رسانه های پاول از زمان پدربزرگش کتاب جدید و ایستگاه تبلیغاتی دست خود را در کنار هم قرار داده اند و می توانید از اسرار موفقیت آن اطلاع دهید. اگر بتوانیم یک کتاب بین المللی را انتخاب کنیم ، پدر خود را خواهیم دید و خواهیم دید. آیا می توانید الان کارمندان را آتش بزنید ، کورونا ، چگونه به مشتریان واکنش نشان می دهید؟ خوب ، شما بسیار ناراحت هستید و باید به صورت آنلاین بیشتر به ما نشان دهند. می توانید به سر کار برگردید. به گونه ای ، مشتریان و جامعه کتابخانه می توانند از خرید آنلاین ما و کارفرمایان استفاده کنند.

کارمند کتابفروشی فروشگاه کتاب زبان اصلی برای چه کاری به کار خود باز می گردد؟

قطعاً بدان معنی است که می توانیم همه کارآفرینان را به کار برگردانیم. با حضور حضوری ، 200 نفر به اتومبیل های خود باز می گردند ، با این تصمیم می توانند به سایت خود مراجعه کرده و بتوانند بصورت آنلاین در دسترس آنها قرار بگیرند. با این حال ، هم اکنون کتابفروشی فروشگاه کتاب زبان اصلی بدن سازی برای تنظیم مجدد برای شما در دسترس است و می توانید با مراجعه به وب سایت خود و جستجوی سایت مجازی ، موارد بیشتری را برای انتخاب خود ایجاد کنید.

به طور کلی ، اگر می خواهید تعریفی از بیننده بین المللی فروشگاه کتاب زبان اصلی ببینید ، چه می بینید؟

اگر من صادق باشم ، می توانیم ببینیم ، می توانیم ببینیم ، و می توانیم فروشگاه کتاب زبان اصلی و صنعت ارائه دهیم. سطح عالی مبهم است. اگر بتوانید ، با زبان استعاره ، ما می توانیم با یک بیان جالب از کرونا تصمیم بگیریم که خود را تسلیم وطن خود کنیم تا بتوانیم سریع خود را به شما واگذار کنیم. مشخص است که می بینیم محدودیت اندازه ای داریم یا در حال غرق شدن هستیم. مکالمه بر روی موج اکنون برای سلامتی مجاز است. مشخص است که شما می توانید با یک سنگ دیده شوید و یا با بازدید از هر طریقی که می توانید برای رسیدن به خود و رسیدن به تغییر خود ، می توانید طعمه خود را طعمه بزنید.

توضیحات شما در مورد شرکای مستقل فروشگاه کتاب زبان اصلی شما چیست؟

اکنون می توانید در دوره فروشگاه کتاب زبان اصلی آمازون برای یک کتابفروشی به چالش بکشید تا از انجام این کار خودداری کنید. کار یک کتابفروشی همیشه با چالش های تبلیغاتی روبرو است ، اما هرگز نمی خواهد کسی به این نتیجه برسد که نمی تواند یک استاد باشد. این شغل یک ویژگی ویژه است که می تواند در اختیار شما عزیزان و ایمان قرار گیرد. همیشه با نمای جدید می توانید این آمازون مجاز یا هر ویژگی دیگر را مشاهده کنید. آیا هنوز عادت به خرید کتاب از فروشگاه کتاب زبان اصلی است و سبک زندگی در کنار کتابهای استاندارد تغییر کرده است؟ بله ، مردم از این پس خواهند خواند که كتاب ها به طور خلاصه آمده است ، اما می توانند از قبل كرونا را تغییر دهند.
آخرین مطالب