قهوه گانودرما لاته دکتر بیز که در آریوکالا وجود دارد/09109483228

مجتمع های مسکونی: پودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم)، پودر شیر، شکر،   خامه غیر لبنی (شربت گلوکز

توسط AKHSHIJNEWS در 2 آذر 1401

مجتمع های مسکونی:

پودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم)، پودر شیر، شکر،

 

خامه غیر لبنی (شربت گلوکز جامد، روغن گیاهی، کازئینات سدیم (مشتق شیر))،

 

دی پتاسیم فسفات، پنتادی سدیم فسفات و دی اکسید سیلیکون.

 

آخرین ماده ای که این نوشیدنی قهوه را می سازد خامه است، استفاده از خامه در لاته اختیاری است، اما از آنجایی که طعم شیرین و خامه ای به آن می دهد بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

 

ترکیب قهوه لاته چیست؟

مخلوط قهوه و شیر کافه au lait نامیده می شود. شیر قهوه در زبان ایتالیایی کافه لاته نامیده می شود.

 

قهوه لاته دکتر بی حاوی کافئین کمتری نسبت به دو نمونه دیگر است.

 

 

قارچ گانودرما یکی از داروهای طبیعی است که امروزه برای کنترل و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند عفونت های ویروسی استفاده می شود. اما خوردن این قارچ به دلیل طعم تلخ آن برای برخی افراد آزاردهنده است.

 

به همین دلیل، قهوه سازها تصمیم گرفتند از مخلوطی از نوشیدنی محبوب و معطر با قارچ گانودرما استفاده کنند تا هم افراد بتوانند از خواص گانودرما لوسیدوم بهره ببرند و هم از طعم آن لذت ببرند. این نوشیدنی قهوه گانودرما است. لاته با قارچ گانودرما یکی از این محصولات محبوب است. شیر موجود در این فرمول اثر کافئین موجود در قهوه را کاهش می دهد و برای کسانی که کافئین نمی خواهند مناسب است.

 

فواید قهوه در قهوه فوری لاته بیز چیست؟

قهوه به دلیل داشتن کافئین، طعم و عطر یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است.

کافئین به طور طبیعی در بیش از 60 نوع گیاه از جمله دانه های قهوه، گوارانا، چای، کاکائو و غیره یافت می شود و این کافئین است که باعث طعم تلخ می شود.

 

ویژگی های شیر موجود در این قهوه

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بهتر است قهوه خود را بدون شیر یا شکر بنوشید. قهوه به تنهایی کالری بسیار کمی در مقایسه با قهوه با شیر یا شکر دارد. در واقع، هر فنجان قهوه معمولی حاوی 4.7 کالری است و این مقدار به کاهش وزن شما کمک می کند، اما برخلاف قهوه معمولی، یک فنجان قهوه لاته یا شکر به طور شگفت انگیزی حاوی 56 کالری است.

 

عوارض جانبی دکتر بیز کافه لاته چیست؟

این سوال گاهی این سوال را مطرح می کند که آیا خوردن لاته فوری یا همان لاته قارچ گانودرما عوارضی دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که البته خیر و یا برای افرادی که از بیماری های خاصی مانند دیابت، فشار خون، ناراحتی های قلبی، سرطان و ... رنج می برند، هیچ چیز مانع از مراجعه به پزشک نمی شود. .

 

قهوه گانودرما لاته دکتر بیز

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن