قوانین چت روم احساس

بتها کمتر از اتاق گفتگو و به طور کلی از اینترنت استفاده می کنند و با خانواده و دوستانشان ارتباط فیزیکی بهتری د

توسط AKHSHIJNEWS در 26 آبان 1399

بتها کمتر از اتاق گفتگو و به طور کلی از اینترنت استفاده می کنند و با خانواده و دوستانشان ارتباط فیزیکی بهتری دارند. همچنین استفاده از چت روم مشکلات خانوادگی زیادی ایجاد می کند ، زیرا این استفاده بیش از حد از اینترنت باعث می شود فرد نتواند با خانواده خود ارتباط برقرار کند و روابط خانوادگی و زندگی خانوادگی مختل شود.

 

مزایای:

* چت ، همانطور که امکان برقراری ارتباط کتبی و غیر حضوری را فراهم می کند ، به جوانان کمک می کند تا احساسات و منوهای خود را با سهولت بیشتری بیان کنند.

 

* ماهیت غیر همدردی ارتباطات الکترونیکی می تواند انگیزه بیشتری برای مصرف کنندگان در دنیای واقعی که قادر به انجام آن نیستند و یا ترس از آن ندارند ، ایجاد کند و خطر کمتری در ایجاد اختلال دارد.

 

ارتباطات اینترنتی در محیط های گپ اگرچه روابط مستقل از زمان و مکان را تقویت می کند ، اما به ابزاری برای جستجو و ارضای حس کنجکاوی جوانان نیز تبدیل شده است.

 

* هزینه های ارتباطی را کاهش دهید ، به ویژه برای افرادی که با خارج از کشور تماس می گیرند.

 

نتیجه:

در هر صورت نمی توان جذابیت ارتباط چت احساس را انکار کرد. اما نباید فراموش کنیم که فضای مجازی فضایی است که اگرچه تهدیدها و محدودیت هایی دارد اما می تواند امکانات و امکانات زیادی را با خود به همراه بیاورد. سیاستمداران ابتدا باید نیازهای جوانان را به خوبی شناسایی کنند و ثانیاً این فضا را به درستی مدیریت کنند و به سراغ ایجاد محتوای مناسب و سالم در قالب های جذاب و متناسب با سلیقه جوانان بروند. اگر اقدامات فرهنگی انجام نشود و برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان برنامه ریزی نشده باشد ، نباید انتظار داشت كه جوانان در برابر تهدیدهای ناشی از استفاده از فن آوری های جدید مصون باشند. در نتیجه ، در این میان ، سه مورد لازم است: شناخت نیازهای جوانان ، آگاهی دادن به آنها و برنامه ریزی صحیح و برنامه ریزی اوقات فراغت آنها.

Chatroums تکنیک ها و امکاناتی را در اختیار افراد قرار می دهد که به آنها امکان می دهد تصویر دلخواه و قابل قبولی از خود ارائه دهند. کاربران می توانند توصیفات مجازی از ویژگی های رفتاری و شخصیتی خود را در اتاق گفتگو ارائه دهند که تفاوت فاحشی با خصوصیات واقعی آنها دارد. حتی ممکن است افراد جنسیت ، طبقه اجتماعی ، تحصیلات ، محل زندگی ، حرفه ، درآمد و سایر خصوصیات خود را به اشتباه معرفی کنند.


برخی آن را "تالار گفتگو" می نامند و بیشتر آن را "اتاق گفتگو" می نامند ، خواه مثبت باشد یا منفی ، سازنده یا تخریبی ، مفید یا مضر ، این موضوع هنوز وارد بحث های تخصصی و تخصصی نشده است.

 

یکی از نکات مهمی که افراد را به چت روم ها جذب می کند ، نیاز مردم به دوستی و ارتباطات اجتماعی به هر شکل و عنوانی است که اینترنت بتواند این نیاز را برآورده کند. اینترنت به شخص کمک می کند تا مشهور نشود ، یعنی. بدون آشکار کردن هویت فرد می تواند هر کاری خارج از این فناوری انجام دهد. بنابراین او احساس آزادی زیادی بدون مسئولیت می کند.

و تبلیغ بیش از حد مشکلات جنسی در اتاق های گفتگو و سایت های اینترنتی به صورت عکس یا فیلم می تواند شخص را بیش از گذشته تحت تأثیر قرار دهد. همانطور که تبلیغات 30 ثانیه ای می تواند طرز فکر ما در مورد خرید یک نوشیدنی را تغییر دهد ، تماشای تصاویر صریح جنسی نیز می تواند ارزش ها و نگرش جوانان را به طور کلی تغییر دهد.

برای هر کاربر یا بازدید کننده ای که به سایت وارد می شود ، فرصتی برای گپ زدن در یک صفحه خاص معروف به رم ، یا در یک اتاق با سایر کاربران آنلاین در سایت وجود دارد یا نوعی اتصال فلش برقرار می شود. چت حتی می توان گفت چنین سایت هایی که به اتاق گفتگو معروف هستند به نوعی یک سایت اجتماعی هستند !! زیرا افراد مختلف می توانند به طور همزمان از طریق اتصال به اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر چت یا گفتگو کنند.


7- روحیه و صبر خوبی داشته باشید *** (مهم)

8- رعایت ادب و احترام به سایر کاربران و مدیران *** (مهم)

9- شرکت در تبلیغات چت گروهی *** (مهم)

10 - حداقل 20 تا 25 کاربر فعال و ثابت در رم بیاورید *** (الزامی)

11- اسامی که معنی بد و منزجر کننده ای دارند و هر اسمی غیراخلاقی یا ناسازگار با ادیان است »و به ویژه جمهوری اسلامی ، باید هشدار دهید که باید فوراً برداشته شود یا در صورت عدم حذف نام آن تغییر کند ، مرجع نظارت موظف است بلافاصله وی را اخراج و در صورت اشتباه مرتباً او را برگرداند.

12- فریادهای زننده ، بحث های سیاسی ، بحث های جنسی و توهین به افراد و افراد به طور كلی

ممنوع است و در صورت مشاهده ناظر موظف است به متخلف هشدار دهد و در صورت مشاهده مجدد شخص را اخراج کند.

13- * به عنوان سرپرست منصوب شده به مدت 3 روز و به صورت امتحان در اتاق گفتگوی کار خود به عنوان

نهاد نظارتی در صورت تأیید مدیران ، پس از سه روز کار نظارت خود را به طور دائمی آغاز می کند.

14- اگر در چت اتاق توسط کاربران یا سایر مانیتورها گزارش تخلف رودخانه است

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن