قیمت کولر گازی در گناوه

کانال ، سیستم تقسیم ، چند شکاف ، اینورتر ، چرخه معکوس ... در مورد کولرهای گازی بندر گناوه گزینه های گیج کننده

توسط AKHSHIJNEWS در 4 آذر 1399

کانال ، سیستم تقسیم ، چند شکاف ، اینورتر ، چرخه معکوس ... در مورد کولرهای گازی بندر گناوه گزینه های گیج کننده ای وجود دارد. بنابراین انتخاب یکی واقعاً گیج کننده است! با این حال ، هر یک از آنها مزایا و افت های خاص خود را دارند ، به ویژه هنگامی که صحبت از کارایی و صرفه جویی در هزینه در قبض های برق شما می شود.

سیستم های تهویه مطبوع Split یکی از محبوب ترین واحدهای موجود است ، قیمت کولر گازی گناوه اما چه چیزی آنها را برای گرم کردن و / یا خنک سازی خانه شما انتخاب خوبی می کند؟ در اینجا راهنمایی در مورد مواردی است که قبل از خرید کولر گازی از گناوه سیستم اسپلیت باید در نظر بگیرید.
چگونه تصمیم بگیرم کدام نوع کولر گازی مناسب من باشد؟

برای اینکه بفهمید چه نوع سیستم تهویه مطبوع مناسب شماست ، باید نیازهای دقیق خود را درک کنید.

بعد ، باید استفاده احتمالی خود را تعیین کنید. اگر به دنبال خنک کردن و گرم کردن خانه خود هستید ، به خصوص اگر در منطقه ای با دمای نوسان زندگی می کنید ، کولرهای گازی با چرخ معکوس ایده آل هستند. با این حال ، اگر بعید است از تهویه مطبوع در طول سال استفاده کنید ، خرید یک کولر گازی فقط خنک نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

سرانجام ، شما باید بودجه خود را تنظیم کنید - هم اکنون و هم در آینده. همه سیستم ها به نصب حرفه ای نیاز دارند ، بنابراین هزینه هایی که می پردازید بسته به واحدی که انتخاب می کنید متفاوت است. اما هزینه های جاری نیز در نظر گرفته شده است و واحدهای با مصرف انرژی بیشتر می توانند به شما در کاهش قبض های برق کمک کرده و در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند
کولر گازی اسپلیت سیستم چیست؟

کولر گازی اسپلیت چیست؟

یک کولر گازی اسپلیت گناوه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است - یک کمپرسور واقع در خارج و یک واحد داخلی خروجی هوا. بر خلاف سیستمی که به یک سری کانالهای متصل به شبکه در سراسر سقف نیاز دارد ، کولرهای گازی اسپلیت به مجموعه ای از لوله ها متصل می شوند تا فضای خارجی را به واحد داخلی متصل کنند و به همین دلیل از آن به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع مینی اسپیلت بدون کانال یاد می شود. مبرد از طریق بندر گناوه لوله های مسی پراکنده می شود که در سیستم چرخش می یابد تا هوای گرم یا سرد تولید کند.

دو سیستم عمده تهویه مطبوع مرکزی وجود دارد: واحد بسته بندی شده و سیستم تقسیم. یک سیستم تهویه مطبوع بسته بندی شده شامل یک کندانسور ، کمپرسور و اواپراتور در یک کابینت است. این نوع واحدها اغلب شامل کوره گاز طبیعی نیز هستند. از طرف دیگر ، سیستم اسپلیت فقط از یک واحد A / C در فضای باز و یک سیم پیچ داخلی تشکیل شده است - کابینت داخلی واحد معمولاً شامل یک کوره یا قسمت داخلی پمپ گرمایی است. اگر خانه شما از قبل کوره دارد ، اما تهویه مطبوع ندارد ، سیستم تقسیم مقرون به صرفه ترین گزینه شما است.

مطمئناً مزایای هر دو نوع سیستم AC وجود دارد. با این حال ، یک کولر گازی اسپلیت سیستم به  بندر گناوه دلایل زیر از لحاظ اقتصادی به شما سود می رساند:

کولرهای گازی اسپلیت با کارایی بیشتری کار می کنند. از آنجایی که شما یکباره کل خانه را گرم می کنید ، نیازی به چندین دستگاه تهویه مطبوع در هر اتاق ندارید که همگی به صورت ثابت کار کنند. کولر گازی اسپلیت می تواند به یک ترموستات متصل شود که در صورت نیاز به درجه حرارت ، سیستم خنک کننده را خاموش و روشن می کند. کولرهای گازی اسپلیت برای کارکرد هزینه کمتری دارند. این مزیت از اولین مزیت ناشی می شود ، اما به طور خاص قابل توجه است زیرا هزینه تهویه مطبوع اسپلیت به عنوان خرید اولیه بیشتر از تهویه مطبوع معمولی از نوع پنجره است. خود این واحد یک کولر گازی دو بخشی است که به همان روشی که یک تهویه مطبوع نوع پنجره نصب می کند نصب نمی شود. شما ممکن است برای یک کولر گازی پنجره ای تا 300 دلار هزینه کنید. یک کولر گازی اسپلیت می تواند 3000 دلار بعد از نصب هزینه داشته باشد. با هزینه های پایین تر یک واحد AC پنجره وسوسه نشوید. یک کولر گازی اسپلیت باعث صرفه جویی بی پایان شما در قبض های آب و برق می شود.

امروز با کارشناسان تهویه مطبوع Split در Robert B. Payne، Inc. تماس بگیرید

از نظر انرژی ، یک سیستم تقسیم شده با بالاترین درجه ENERGY STAR نه تنها به سیستم شما امکان می دهد تا انرژی بیشتری داشته باشد ، بلکه به تمیز نگه داشتن محیط کمک می کند و با استفاده از انرژی کمتری صورتحساب ماهیانه را کاهش می دهد.

اگر زمان نصب یک واحد AC جدید یا زمان جایگزینی سیستم قدیمی با سیستم کارآمدتر از زمان فرا رسیده است ، در اینجا یک گزینه کارآمد برای مصرف انرژی وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید. یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع که در خانه ها بدون مجاری به خوبی به کار می رود و علاوه بر این به سیستم گرمایشی و سرمایشی فعلی شما کمک می کند ، سیستم تهویه مطبوع اسپلیت است و در اینجا دلیل آن ذکر شده است.

سیستم های اسپلیت که به آن ها تهویه هوا بدون کانال نیز گفته می شود ، به طور کلی دارای دو قسمت هستند - یک واحد دیواری داخلی که دارای یک اواپراتور و یک واحد کمپرسور / کندانسور مستقل در فضای باز است. اصولاً واحد داخلی به دمیدن هوای خنک در داخل کمک می کند و واحد بیرونی هوای گرم را از خارج پخش می کند.

یک کولر گازی خانگی خوب نه تنها از گرمای تابستان تنفس می کند ، بلکه به شما امکان استفاده از تصفیه هوا در تمام طول سال ، کنترل رطوبت در موسمی و گرمایش در زمستان ها را می دهد. با وجود گزینه های متعدد در بازار ، دانستن چگونگی انتخاب جریان برق برای خانه به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

محصولات و ابزارهای مرتبط
درباره خرید در EMI بیشتر بدانید
پیشنهادات شبکه EMI را بررسی کنید
برای کارت شبکه EMI اقدام کنید
یک فروشگاه نزدیک خود پیدا کنید

به جای اینکه اجازه دهید بودجه شما ویژگی ها را تعیین کند ، بهترین تهویه مطبوع اتاق را با EMI بدون هزینه از 1.999 روپیه از شبکه EMI Bajaj Finserv خریداری کنید. در اینجا می توانید با استفاده از کارت شبکه EMI پرداخت کنید و از بیش از 60،000 شریک به صورت آنلاین و آفلاین در بیش از 1300 شهر خرید کنید. علاوه بر این ، شما می توانید یک بازپرداخت بازپرداخت در بازه زمانی 3 تا 24 ماه انتخاب کنید. شما همچنین از ویژگی هایی مانند حداقل هزینه پردازش و پیش پرداخت بهره مند می شوید. اگر کارت شبکه EMI ندارید ، می توانید برای تأمین مالی در فروشگاه درخواست دهید و تأیید فوری دریافت کنید.

سیستم تقسیم AC معمولاً بسیار کارآمد است و معمولاً برای خنک کردن یک منطقه با بندر گناوه طرح باز یا یک یا چند اتاق استفاده می شود. آنها به طور کلی ساکت تر از Old Box Types کولرهای گازی هستند زیرا کمپرسور (قسمت پر سر و صدا!) در بیرون قرار دارد. یک امتیاز اضافی این است که امروزه بسیاری از آنها همچنین دارای ویژگی های اضافی مانند سنسورهای حرکت برای افزایش کارایی و یونیزرهای هوا برای کمک به کیفیت هوا هستند.

سیستم های چند تقسیم نیز گزینه ای برای بررسی است. اینها یک واحد خارجی دارند که به دو یا چند واحد داخلی متصل است ، و یک روش ایده آل برای گرم کردن یا خنک کردن دو یا سه اتاق است که به طور منطقی نزدیک به هم هستند.
اگر قصد خرید یکی را دارم باید چه مواردی را در نظر بگیرم؟

سیستم های اسپلیت یکی از محبوب ترین انواع تهویه هوا هستند ، با این وجود لزوما برای همه مناسب نیستند. مجموعه ای از فاکتورها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ، خصوصاً به این دلیل که باید به صورت تخصصی نصب شوند. با این حال ، آنها گزینه ای هستند که قطعاً قابل بررسی است اگر:

شما می خواهید حداقل یک اتاق با اندازه متوسط یا بزرگ را خنک کنید هندیجان (در این حالت تهویه مطبوع قابل حمل ممکن است مشکل داشته باشد)
شما می توانید هم هزینه اولیه خرید و هم هزینه نصب را پرداخت کنید
شما باید چندین اتاق را خنک کنید ، اما نه لزوماً کل خانه (در این صورت احتمالاً سیستم کانال دار گزینه بهتری است)
شما در خانه ای زندگی می کنید که می تواند چنین سیستمی را در خود جای دهد

به چه سیستم تقسیم سایزی نیاز دارم؟

یکی از مزایای سیستم اسپلیت سیستم تهویه انعطاف پذیری است ، اما نکته منفی این است که با هر اتاق اضافی که می خواهید گرم یا خنک کنید ، قبض برق شما گران می شود. به همین دلیل مهم است که تعیین کنید واقعاً کدام اتاق ها را باید هدف قرار دهید - اتاق های خواب و فضای مشترک بزرگ اغلب در اولویت قرار دارند.

سیستم های Split به شما امکان می دهند از واحدهای مختلفی هندیجان برای اتاق های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک واحد کم ظرفیت در یک اتاق خواب کوچک بسیار خوب عمل می کند ، در حالی که یک فضای مشترک بزرگتر مانند یک اتاق نشیمن به یک واحد قدرتمندتر (و پرهزینه) برای سرویس دهی مناسب اتاق نیاز دارد.

شایان ذکر است که اگر کولر گازی را که بیش از حد نیرو دارد انتخاب کنید ، آن از برق بیش از حد لازم استفاده می کند و برای کار کردن نیز هزینه بیشتری دارد. از طرف دیگر سیستمی که تحت نیرو است می تواند به سرعت بسوزد.

ابزارهای دیگر مانند سیستم رتبه بندی انرژی انرژی دولت فدرال می توانند به هندیجان شما کمک کنند تا کارایی انواع تهویه مطبوع را نیز تعیین کنید. از نظر خرید کولر گازی سیستم اسپلیت ، هرچه واحد (آبی) ستاره بیشتری داشته باشد ، از نظر خنک سازی از نظر مصرف انرژی از انرژی بیشتری برخوردار است. با واحدهای چرخه معکوس ، شما همچنین باید به دنبال ستاره های قرمز باشید که راندمان گرمایش را تعیین می کنند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن