شرکت ها و یا کسانی که به طور حرفه ای اقدام به ساخت هدرز برای اتومبیل میکنند تمام پارمتر های موجود همان موتور رو در نطر گرفته و اقدام به ساخت و طراحی هدرز کرده. شما باید ماشینی انتخاب کنید که بیشتر با شرایط استفاده شما هماهنگ باشه و مشکلات و نواقصش کمتر به چشم بیاد و ازش راضی تر باشید . اگر بخواهیم از موتور B3 شروع کنیم جالب است اشاره کنیم که کشش و گنجایش تیونینگ موتور B3 از موتور هم رده خودش که با کد M13 شناخته میشود ، بیشتر است.آلیاژهای B3 نسبت به M13مقاوم تر هستند و از کیفیت ساخت بالایی بهره میبرند.پس برای همین است که عاشقان سرعت دارای پراید تیونینگ خودرو های خود را با B3 آغاز میکنند . معمولا مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که دارای ابعاد کوچک و جمع و جور هستند که این مساله باعث راحت جای دادن آن ها در محفظه موتور می شود. با سلام خدمت همه دوستان.الان بهترین روش برای تقویت اتومبیل ها بهبود مسیر ورود هوا و خروج دود هست.برای این کار لازمه که از کیت ها مکش هوا یا به اصطلاح خرطومی که قطر دهانه بیشتر نسبت به نمونه فابریک دارن به همراه فیلتر هوا های اسپرت مثل k&n استفاده شود.برای بهبود خروج دود هم لازمه تا از هدرز استفاده شود…

مشکلش هم اینجاست که در یورو 4 بعد از کاتالیزور هم یک سنسور اکسیژن قرار داره و اگر مقادیر این سنسور در اثر برداشتن کاتالیزور خیلی تغییر کنه ممکن هست ecu برای اصلاح آلاینده ها بیاد و تزریق سوخت رو کم کنه و عملا تاثیر مثبتی دیده نشه و یا اینکه اصلا چراغ چک روشن بشه و در عملکرد ecu اختلال ایجاد بشه . سنسور اکسیژن تنها میتواند اطلاع دهد که میزان سوخت کم است و یا زیاد شده است؟ وظیفه ی اطلاع دادن دقیق میزان سوخت بر عهده ی سنسور وایدبند است. اما بدلیل مسائل اقتصادی برخی شرکت های خودرو سازی از این سنسور استفاده میکنند. روی tu5 هم تاثیر دارن اما چون خودش 16 سوپاپ هست تاثیرش کمتر چشمگیره . در مورد حذف کاتالیزور در مورد یورو 2 که بدون مشکل انجام میشه و تاثیر چشمگیری هم در افزایش توان موتور داره ولی در مورد یورو 4 ممکن هست به مشکلاتی برخورد کنید . در حال حاضر سایپا آریا به عنوان اولین کراس اوور ملی این خودروساز به حساب می آید که بر روی پلتفرم SP100 توسعه پیدا کرده و کلاس فنی C برای آن در نظر گرفته شده است. و نظر به اینکه بعد از حدود 10 ماه مشکل فنی ماشینم رو پبدا کردم (مشکل تسمه تایمش بود که 3 دنده عقبتر بسته شده بود) و به تقویت انجین هم علاقه دارم امروز میخوام پروژه ای رو با نام (پروژه ی تیونینگ انجین پراید قهرمان) شروع کنم.

در آمریکا آنهایی که از مشابه این دیفرانسیل روی موستانگ استفاده کردهاند به دلیل نبود فضای کافی یا اگزوز را در این مرحله رها کردند یا لولهها را از جلوی چرخ عقب خارج کردند. به همین دلیل سنسور اکسیژن را نروبند ( NaroBand ) نیز می نامند. میزان خطا در این سنسور زیاد است و اصلا قابل اعتماد نیست. رنگهای آبی، قرمز، مشکی، سفید و خاکستری برای این هیولا قابل سفارش هستند و مشتریان اروپایی آن چندی دیگر یعنی تا اواسط سال ۲۰۱۹ خودرویشان را تحویل خواهند گرفت. سوزآموزش تعویض فیلتر هوای موتور سوزوکی گرند ویتارا فیلتر هوا , خرید هدرز پراید آموزش مکانیک سانتافه ۲۴۰۰ – تعویض روغن در محل | Service – سرویسثبت سفارش › هیوندایتوجه داشته باشید در هر مرتبه تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن جهت کارکرد که این روغن برای فصل سرد مناسب است و فقط میزان سنجش هوای زمستانی بوده است.فیلتر هوا هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ – تعمیرگاه و فروشگاه خودروفیلتر هوا هیوندای سانتافه ۲۰۱۷فیلتر هوا هیوندای سانتافه ۲۰۱۷. وقتی قیمتها را محاسبه کردیم دیدیم برای رسیدن به این هدف دهها میلیون هزینه پیش روی ماست در حالیکه اگر هیوندای کوپه مدل 2008 را فروخته و فقط کمی بیشتر از همین مقدار پول تیونینگ را روی آن بگذاریم، میتوانیم یک جنسیس کوپهی 2010 بخریم تا علاوه بر خرید خودرویی 2 مدل بالاتر و رسیدن به خواستههایمان، دردسری هم تحمل نکرده و خودرویی استاندارد بدست آوریم (البته منکر لذت تیونینگ یک خودرو و حس خوب منحصر بفرد بودن نمیشوم.

البته این رو هم بدونید که با برداشتن کاتالیزور سبب آلودگی بیشتر هوا هم میشیم . خودرویی که صرفاً در مسیر مستقیم تند میرود شاید برای درگ مناسب به نظر آید ولی برای شهر و جاده ارابهی مرگ است. 4- برخی پروژههای تیونینگ به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارند مگر اینکه صرفاً از روی علاقه و سرگرمی انجام شود. جکسون به عنوان برنده این حراجی قادر خواهد بود خودرو خود را از میان چند رنگ و آپشن گوناگون برگزیند. میکنند تا مثلاً 10، 15 اسببخار به خودروی X اضافه شود! خوب با این قطعهی ارزان بازدهی خیلی بیشتری خواهند داشت! (البته گاهی اوقات قطعات ساده و کم هزینه میتوانند اثر خوبی داشته باشند ولی در اکثر موارد ادعا کذب است و با حقیقت فاصله دارد پس باید هوشیار بود). 2- فریب برخی کالاهای ارزان قیمت و ساده با ادعاهای بزرگ و عجیب را نخورید. حال اگر از یک منبع صوتی دیگر در مجاور آن امواج، صدایی با طول موج و دامنه همسان با آن ایجاد شود این دو منبع با هم تداخلی از نوع سازنده ایجاد می کنند و در نتیجه صدای اولیه تقویت می شود. شخصاً بارها دیدهام که از برند خودروهای دیگر روی اتومبیلها استفاده میکنند.