پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما/09109483228

هات چاکلت یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید در هرم غذایی ما ایرانی ها عمر زیادی نداشته باشد، به دلیل ارتباط با

توسط AKHSHIJNEWS در 2 آذر 1401

هات چاکلت یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید در هرم غذایی ما ایرانی ها عمر زیادی نداشته باشد، به دلیل ارتباط با فرهنگ های بیگانه در دسترس همگان قرار گرفته است و این روزها به سختی می توان کسی را پیدا کرد که نداند چیست. شکلات داغ است. جدا از فواید این نوشیدنی گرم و غلیظ، با ترکیبات اضافی که برای غنای آن اضافه شده است، می توان آن را در زمره نوشیدنی های دارویی قرار داد. محصول جدیدی که علاوه بر لذت طعم، فوایدی برای سلامتی بدن شما نیز به همراه خواهد داشت، این محصول با نام هات چاکلت زنبور عسل گانودرما در بازار موجود است. در آینده با ما همراه باشید.

 

شکلات داغ گانودرما

هات چاکلت طعم شکلاتی لذیذی با گانودرما لوسیدوم ارگانیک دارد. هاک شکلات ترکیبی خوشمزه از شکلات تلخ و گانودرما لوسیدوم در یک نوشیدنی خامه ای و خوشمزه است که تمام خانواده از آن لذت خواهند برد. بدون کافئین و مناسب برای همه افراد فاقد کافئین. از بدن در برابر انواع بیماری های قلبی محافظت می کند. این نوشیدنی را می توان به صورت گرم یا همراه با یخ مصرف کرد

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

گانودرما نام قارچی با خواص و ترکیبات شیمیایی بسیار کمیاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالا همواره مورد توجه بوده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. طبق تحقیقات انجام شده، خواص قارچ گانودرما می تواند نقش موثری در پیشگیری و کمک به درمان برخی بیماری ها و اختلالات داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

 

نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

 

         بسته به هدفی که می خواهیم از هات چاکلت گانودرما استفاده کنیم، مقدار و زمان مصرف آن متفاوت است، اما بهترین زمان استفاده از این قهوه زمانی است که معده از غذا و نوشیدنی خالی باشد. بهتر است حداقل نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از خوردن هات چاکلت گانودرما چیزی نخورید. با توجه به نحوه مصرف افرادی که از خواص قهوه گانودرما بهره مند شده اند، بهترین زمان و تعداد مصرف یک ساشه با معده خالی و صبح زود و یک ساشه در وسط روز و نزدیک به عصر

 

 

شکلات داغ گانودرما

کرم شکلاتی که تنها قهوه گانودرما است که اصلا کافئین ندارد. هات چاکلت علاوه بر خواص گانودرما دارای فواید کاکائو نیز می باشد که یکی از فواید اکسیژن رسانی بهتر به مغز است که از استرس جلوگیری می کند و در واقع نوعی آرامبخش است که از افسردگی در افراد جلوگیری می کند. یکی دیگر از خواص هات چاکلت گانودرما رقیق کردن خون برای جلوگیری از لخته شدن آن در دیواره عروق است که از سکته جلوگیری می کند. خواص کاکائو عبارتند از: تنظیم فشار خون، بهبود جریان خون، پیشگیری از سکته مغزی، اثربخشی در کنترل وزن و پیشگیری از انواع سرطان ها. علاوه بر این هات چاکلت برای پاکسازی کبد چرب، کمک به هضم و جذب غذا و رفع یبوست توصیه می شود.

 

پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن