کد درخواست مجموعه مدیریت بحران چتر همراه اول

ارائه دولت

حمراء-عوال تنها شعار خود نیست.

کد درخواست مجموعه مدیریت بحران چتر * 10 * 26 # است. این اداره ها عبارتند از:

تماس تلفنی: یک حامی که به هزینه بیشتری احتیاج دارد می تواند با ارسال کد USSD از سایر تأییدکنندههای قابل حمل دیگر در تماس با وی بخواهد.

در صورت بروز بحران ، با ارسال کد * 10 * 261 # و گزارش شماره پشتیبان ایده آل ، از سایر تأییدکنندههای تماس همه جانبه تماس بگیرید.

این درخواست از طریق پیامکی به تایید کننده ارسال می شود.

انتقال شارژ همراه اول چگونه بود؟

تقاضای شارژ: یک تأییدکننده که نیاز به هزینه بیشتری دارد می تواند یک کد USSD را به سایر حامیان قابل حمل دیگر برای انتقال هزینه به وی ارسال کند.

در صورت بروز بحران ، با ارسال کد * 10 * 262 # و گزارش شماره پشتیبان ایده آل ، از سایر معتبرین قابل حمل شارژ دیگر بخواهید.

اندازه گیری این شارژ 1000 تومان خواهد بود. درخواست وجهی برای شارژ از طریق پیامک به تایید کننده مورد نظر ارجاع می شود و با ارسال شماره 2 مبلغ 1 هزار تومانی یا رد ارسال وکالت از طریق ارسال شماره 2 به طرفدار تأیید صرافی می کند.

در صورت تأیید تأییدکننده ، مبلغ 1000 تومان به سابقه وی واریز می شود و با کسر 40 تومان به عنوان هزینه مبادله ، مبلغ 960 تومان به اعتبار مشروع طرفدار منتقل می شود.

درگاه تأسیس

بندر برای تصویب اداره چترهای بحرانی به شرح زیر است:

درخواست کد مدیریت (USSD)

با * 10 * 261 # تماس بگیرید

تقاضای شارژ * 10 * 262 #

قوانین مدیریت

این دو اداره “درخواست وکالت” و “درخواست شارژ” برای مجوزهای اعتباری هستند.

دولت “تماس با بحران” از کمک چتر بحران اخراج شده است.

شرایط و ضوابط عمومی دولت به شرح زیر است:

شرایط و ضوابط اداره

تماس تلفنی

تایید کننده های پویا با اعتباری زیر 20 تومان

تایید کننده هایی با شرایط پایان یک طرفه

تأییدکنندگان با شرایط جدا سازی مربوطه

در افزودنی های متقابل دو برابر ، 5 خواسته ارائه دهید

تقاضای شارژ

هواداران پویا با اعتباری زیر 20 تومان

حامیانی که شرایط پایان یک طرفه دارند

حامیانی که شرایط جداشدگی دو طرفه دارند

محدودیت های 5 تقاضا را در داخل تقویت های مضاعف ارائه دهید