آموزش تغییر نام کاربری در ورد پرس

آموزش تغییر اسم کاربری در ورد پرس نام کاربری یکی از مواقعی است که مقدار امنیت وب سایت شما را تضمین می کند، چنا

توسط AKHSHIJNEWS در 11 دی 1400

آموزش تغییر اسم کاربری در ورد پرس

نام کاربری یکی از مواقعی است که مقدار امنیت وب سایت شما را تضمین می کند، چنان چه شما از نام های کاربری ساده برای وب سایت خویش استعمال کنید، امنیت وبسایت شما به خطر خواهد افتاد.

چرا بایستی تغییر اسم کاربری در ورد پرس را انجام دهیم؟

یکی از عوارض اکثر تغییر نام کاربری در ورد پرس به علت وا‌گذاری آن به دیگران می باشد. همینطور اشتباهات رایج تایپی هم یکی از از همین عوارض برای تغییر نام کاربری در ورد پرس می باشد. در صورتی که شما هم جز این جور میباشید که اسم کاربری ساده ای انتخاب کرده اید و یا وبسایت خودتان را در معرض هک شدن می دانید خوب تر از که نام کاربری و رمز عبور خود را عوض کنید. همینطور بخش اعظمی از اشخاص در ابتدای فعالیت اسم کاربری را گزینش می کنند و در ادامه متوجه نا هماهنگی در بین نام کاربری تعیین شده و راستا شغلی شان می شوند، چنانچه شما به هر دلیل قصد تغییر و تحول اسم کاربری در ورد پرس را دارید در ادامه اساسی ما یار باشید.

آدرس ما در نتورک اجتماعی فیس بوک و توییتر .

چگونه تغییر اسم کاربری در ورد پرس را انجام دهیم؟

برای تغییر تحول نام کاربری در ورد پرس سه طریق کلی وجود داراست که هر سه آن ها را تحلیل خواهیم کرد.

روش اولیه تغییر اسم کاربری در ورد پرس

برای اولی طریق که معمولی ترین شیوه نیز می باشد باید نخست وارد وب سایت شوید، آنگاه پنل مدیر ورد پرس خویش را گشوده کنید. از لیست سمت راست وارد منو اعضا گردید و شناسه شما را گشوده کنید. ورقه ی رو به بر روی شما گزیده هست که شما نام کاربری، نشانی اینترنتی و اطلاعات فردی دیگر خویش را می توانید ویرایش کنید. به سمت ذیل اسکرول نمایید و در نقش انتخابی مدیر کل را انتخاب کنید. به جهت تولید رمز عبور نو هم به شما توصیه می نماییم که شما دارای ترکیبی از حروف ریز و بزرگ و استعمال از کاراکتر های یگانه رمز امنیتی جدیدی را تولید کنید. در اخیر بر روی آیتم به روز رسانی کلیک کرده تا تغییرات اعمال شوند. بعد از آن دوباره اهمیت استعمال از اکانت جدیدی که ساخته اید، وارد وبسایت گردید و حساب گذشته خودتان را حساس مراجعه ه همان قسمت اعضا حذف کنید. در همین مرحله شما باید تمامی اطلاعاتی که روی حساب قبلی خویش داشته اید، وارد اکانت نو خود نمایید. حواستان باشد که هیچ گاه بر روی سوییچ پاک نمودن محتوا ها به جهت حذف اکانت پیشین خویش کلیک نکنید، زیرا سبب می شود تمامی داده ها موجود حذف شوند.

روش دوم تغییر اسم کاربری در ورد پرس

شما مهم استفاده از phpmyadmin نیز می توانید مبادرت به همین فعالیت نمایید. هاست شخصی تان را باز کرده، بر روی گزینه phpmyadmin کلیک نمایید بعد محل توده آوری داده های خود را گزینش کنید تا دیتاها آن به شکل جدولی برای شما اکران داده شوند. بر روی رکورد مربوطه ویرایش را بزنید. در نصیب user log in   نام کاربری مورد نظرتان را وارد نمایید و همینطور در نصیب user pass  با به کارگیری از حروف مختلف و نشانه های یگانه رمزی امنیتی برای خودتان بسازید. حواستان باشد که قطعا از منوی md5 به کار گیری کنید. روی آیتم go  کلیک کرده و کارتان را به اتمام برسانید.

در باره خرید کردن و قیمت بهترین سرور اختصاصی اطلاعات بیشتری به دست آوردن کنید.

روش سوم تغییر تحول اسم کاربری در ورد پرس

روش سوم و نحوه اخیر استفاده از ویجت user name changer  است. پس از کارگزاشتن و فعال سازی همین ویجت مورد شناسه شما را انتخاب نمایید و به زیر اسکرول کنید تا آیتم اسم کاربری را پیدا کرده و روی change user name  کلیک کنید. در آخر نیز مورد save username  را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما مدام استفاده از ویجت ها می باشد ولی تغییر اسم کاربری به علت سادگی اگر از روش اولیه نیز انجام شود، مشکلی را پیش نخواهد آورد.

 

 

 

 

آخرین مطالب