آموزش خرید یوسی از سایت های ایرانی برای بازی پابجی

پابجی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی در سطح جهان است. برای پیشرفت هر چه بیشتر و برنده شدن د

توسط AKHSHIJNEWS در 12 آبان 1400

پابجی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی در سطح جهان است. برای پیشرفت هر چه بیشتر و برنده شدن در بازی، باید بتوانید از امکانات و ویژگی های بازی به خوبی استفاده کنید. این ویژگی ها و امکانات در ابتدای بازی به همه بازیکنان داده می شود اما با سخت شدن مراحل، باید با استفاده از روش های دیگر کاراکتر بازی را ارتقا دهید و از تجهیزات و سلاح ها استفاده کنید.

روشی که با استفاده از آن می توانید، یک کاراکتر را ارتقا دهید و یا از امکانات بازی استفاده کنید، یوسی است. یوسی پول درون برنامه ای بازی پابجی موبایل است که توسط سازنده آن ارائه شده است و برای موارد مختلف، از آن استفاده می شود.

روش های تهیه یوسی

برای تهیه روش های یوسی راه های زیادی وجود دارد. بسیاری از روش های به دست آوردن یوسی رایگان هستند و بسیاری نیز پولی هستند و برای خرید یوسی باید هزینه کنید. عمدتا روش های رایگان، سخت هستند و برای آن ها باید انرژی بسیار زیادی گذاشت تا تعداد محدودی فقط یوسی به دست آورد.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، بدون داشتن یوسی و خرج کردن آن، پیشروی در بازی سخت خواهد شد. بنابراین تنها گزینه ای که پیش روی ما خواهد بود، خرید یوسی است تا به تعداد زیادی به یوسی دسترسی داشته باشیم.

اما روش خرید و جایی که از آن خریداری می کنید، بسیار مهم است. سعی کنید یوسی خود را از معتبرترین سایت ایرانی در زمینه یوسی خریداری کنید تا علاوه بر پشتیبانی سریع و عالی، خیلی زود یوسی شما را در اکانتتان شارژ کنند و همچنین نگران امنیت اکانت خود نیز نباشید.

آموزش خرید یوسی از سایت ایرانی

 برای خرید یوسی ابتدا از سایت ایرانی کد یوسی را تهیه می کنید و سپس در آدرس مرورگر خود  https://www.pubgmobile.com/pay را باز می کنید. پس از اینکه وارد سایت مورد نظر شدید، گزینه Redeem را از گوشه راست بالای مرورگر انتخاب کنید.

توجه کنید که اگر با گوشی سایت را باز کنید، ممکن است نتوانید این گزینه را پیدا کنید. در چنین حالتی بهتره از مرورگر دکستاپ استفاده کنید تا به راحتی گزینه مورد نظر را پیدا کنید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر، دو فیلد اصلی مقابل شما باز می شود. فیلد بالایی یا همان فیلد اول، Player ID  یا  Character ID بازی را از شما می خواهد. این همان آیدی اکانت شما است که در بازی کنار شخصت کاراکتر شما مشخص شده است.

محل قرار گیری آیدی در بازی پابجی در شکل به طور کامل مشخص شده است.

فیلد دوم، همان کد یوسی است که از سایت ایرانی خریداری کرده اید. در این مرحله کد را کپی کنید و در محل مورد نظر paste کنید. توجه داشته باشید پس از این که آیدی بازی را وارد کردید، به شما نام بازیکن را نشان می دهد تا به اشتباه اکانت شخص دیگری را شارژ نکنید چراکه در صورت شارژ اشتباهی، امکان بازگشت یوسی شارژ شده وجود ندارد.

در مرحله بعدی، از شما تاریخ تولدی که برای اکانت خود در بازی مشخص کرده اید را می خواهد که اگر آن را نمی دانید، بهتر است در بازی آن را ابتدا تغییر داده و سپس آن را وارد کنید. اگرچه بسیاری از افراد معتقدند، هرعددی که وارد کنید قبول می کند اما بهتر است از تاریخ تولد بازی خود مطمئن باشید تا ایرادی پیش نیاید.

اگر بار اولی باشه که اکانت یوسی خود را شارژ می کنید، قوانین شرکت سازنده بازی را به شما نشان خواهد داد که با تایید آن، مراحل خرید و شارژ یوسی به اتمام می رسد. پس از این بار نیز می توانید به راحتی یوسی را شارژ کنید و فقط مرحله آخر از مراحل آن کم می شود.

منبع:

 

https://bamyk.com/pubg/

آخرین مطالب