آموزش قانون جذب امیر شریفی

آموزش قانون جذب امیر شریفیشاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به مسئله ای فکر کرده باشید و آن مسئله دقیقا ر

توسط AKHSHIJNEWS در 16 بهمن 1399

آموزش قانون جذب امیر شریفی


شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به مسئله ای فکر کرده باشید و آن مسئله دقیقا رخ دهد. خواه آن اتفاق خوب باشد یا بد، در مدت زمان کوتاهی پس از فکر کردن به آن اتفاق می افتد. می دانید دلیل این رخداد ها چیست؟ جواب ساده است! قانون جذب.


قانون جذب حاکی از آن است که شما از طریق افکار و اعمال خود موارد مثبت یا منفی را به زندگی خود جذب می کنید. با استفاده از قانون جذب، افراد به خواسته های عمیق وجودی خود خواهند رسید. در این میان، اساتیدی وجود دارند که به شما در رسیدن به اهداف و خواسته هایتان از طریق آموزش قانون جذب کمک می کنند.


قانون جذب یعنی چه؟


به بیانی ساده، قانون جذب توانایی جذب هر آنچه که به ذهنمان خطور می کند؛ است. با توجه به مثال ذکر شده؛ در نظر بگیرید که صبح یک روز کاری به افزایش حقوق فکر می کنید و از صمیم قلب خواهان زیادشدن حقوق خود هستید. همان روز در سرکار خبر از افزایش حقوق خود می شنوید. این مثالی ساده از عملکرد و کارکرد قانون جذب است.


قانون جذب می گوید که ما توانایی جذب مواردی را که در زندگی می خواهیم؛ داریم. برخلاف پیام های منفی و بدبینانه که ممکن است که در نقاط مختلف زندگی دریافت کرده باشید؛ ذهن و اعتقادات شما به اندازه ای قوی است که اهداف شما را محقق می کند. هنگامی که شما هنر استفاده از قانون جذب را بیاموزید؛ روش نظاره و دید شما نسبت به جهان تغییر شکل پیدا می کند.


پس از آموزش قانون جذب به این باور خواهید رسید که بروز هر تفکر، احساس و هیجان مثبت توسط شما باعث دریافت نسخه شدیدتری از آن ها خواهد شد.


اعمال قانون جذب در زندگی خود


پس از فراگیری قانون جذب از سایت آموزش قانون جذب امیر شریفی و یا اپلیکیشن پرورش افکار احتمالا این سوال برای شما پیش خواهد آمد: «چگونه قانون جذب را در زندگی خود اعمال کنیم؟»


تاکنون با افراد مختلفی آشنا شده اید که این قانون را عملی کرده اند و موفق شده اند. یک بار فهم صحیح از قانون جذب را پیدا کرده و روش تجلی خود را توسعه دهید. سپس دروازه امکانات بی نهایت برای شما باز می شود. آن زمان شما خالق سرنوشت خود خواهید بود و به راحتی اهداف زندگی خود را به دست می آورید.


تنها باید برای رسیدن به اهداف خود متمرکز شوید و اقدامات مناسب را انجام دهید. نیازی نیست به راه های جذب توجه کنید؛ اما اگر به اندازه کافی باور داشته باشید و به هدف خود توجه کنید؛ در این صورت اهداف شما راهی برای رسیدن به شما پیدا می کنند.



قانون جذب عشق و روابط


عشق و روابط برخی افراد از جمله جنبه های مهم زندگی آن است. از این رو بسیاری از افراد در رابطه با عشق و روابط خود اهداف مختلفی دارند. اهداف ممکن است که متفاوت باشد. آموزش جذب عنوان مثال بعضی افراد می خواهند که اشخاص هم‌سن خود را جذب کنند یا برخی می خواهند که شریک سابق زندگیشان را به خود جلب کنند. همچنین برخی می خواهند که با فرد بهتری رابطه برقرار کنند و بعضی دیگر به دنبال فرد کاملی در زندگی هستند.


اگر می دانید که قانون جذب عشق چیست و چگونه قادر خواهید بود از قانون جذب در زندگی استفاده کنید؛ پس قدرت این قانون را درک می کنید. همچنین از اینکه برای عشق و روابط نیز از قانون جذب استفاده کنید؛ مطلع هستید. بنابراین با استفاده از آموزش قانون جذب قادر خواهید بود که زندگی خود را عاشقانه تر کنید.


قانون جذب پول و ثروت


هدف متداول جهانی پول و آزادی مالی است. مردم برای اهداف مختلف مانند امکان خرید لوازم مورد نیاز، داشتن پس انداز کافی، لذت از زندگی، کمک به دیگران و به خانواده خود و بسیاری از مسائل دیگر پول می خواهند. پول برای افراد مختلف اهداف متنوعی را بازی می کند. پول توانایی تحقق نیازهای اساسی افراد را دارد.


برای جذب پول و ثروت باید رابطه خوبی با پول برقرار کنیم. ما هیچ وقت جاه طلبی خود را درباره پول آشکار نمی کنیم؛ زیرا بیشتر ما آن را به عنوان یک تاثیر منفی در نظر می گیریم. ما تصور می کنیم که اگر بگوییم "من می خواهم میلیاردر شوم"؛ مخاطب ما را شخصیتی طمع کار خواهد دانست.


بیشتر افراد با ایده پول آشنا نیستند. اگر ما به مبلغ زیادی پول دست پیدا کنیم و در عین حال خصوصیات منفی مانند حرص و آز را از خود به نمایش بگذاریم؛ هرگز پول بیشتری جذب نمی کنیم. ما باید این الگوهای تفکر منفی را از بین ببریم. اگر بخواهیم از قانون جذب برای پول و ثروت استفاده کنیم؛ باید فقط ارتعاشات مثبت را در مورد آنچه که درباره پول فکر می کنیم؛ پخش کنیم.


بنابراین با کمک ابزارها و روش های مختلف تجسم، قانون جذب پول و ثروت را تمرین کنید و عادات و تفکر پول خود را بهبود ببخشید. چند مورد از این ابزارها در دوره های آموزش قانون جذب امیر شریفی آموزش داده شده اند.


سخن نهایی


با استفاده از قانون جذب، صفر تا 100 آرزوهای ما جامه تحقق می پوشند. تنها کافی است که قانون جذب را با تمام وجود خود درک کنیم. جهت دستیابی به این هدف مهم، یافتن منبعی مناسب برای آموزش قانون جذب الزامی است. امیدواریم این مقاله درباره آموزش قانون جذب، مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.


آخرین مطالب