آموزش کامل گذاشتن آی جی تی وی IGTV در اینستاگرام

در زمانه تکثیر کلیپ ویدیو می‌توانید به کمک مورد Edit Profile Cover و طرز نمایش تصویر کاور ویدئو در پست اینستاگ

توسط AKHSHIJNEWS در 1 مهر 1401
در زمانه تکثیر کلیپ ویدیو می‌توانید به کمک مورد Edit Profile Cover و طرز نمایش تصویر کاور ویدئو در پست اینستاگرام را تنظیم کنید. به کمک مورد Up Next می‌توانید دیگر ویدئوهای شبکه را بازدید کنید. همچنین چنانچه ویدئو گزیده از یک سریال باشد، نام سریال در بالای تعداد کامنت‌ها و بازدیدها درج می‌شود. حالا پس از انتخاب کاور، شما به سطح بعدی یعنی نصیب کلیدی تنظیمات فیلم وارد می شوید. همانطور که در رخ یر می بینید، شما می بایست مواردی همچون عنوان و توضیحات را لبریز کنید. ۲ـ از منوی گشوده شده تحت گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید. مثل قابلیت و امکان های دایرکت و استوری که قبلاً نیز شاهد ارتقای آن‌ها بودیم. این پیج ایده‌های خلاقانه‌ای برای آشپزی و کیک پزی اما در روزگار کوتاه دارد که مطمئنا نظر هر شخص عشق مند به این حوزه را جلب می‌کند. نقص‌ اخیر فعلاً مربوط به IGTV نمی باشد و مربوط به خویش اینستاگرام و تبلیغات مزاحم است. پس از این‌که تمامی فرآیند بالا را کامل شدن کردید، هم اکنون تنها کافی میباشد بر بر روی post بزنید تا پست شما تکثیر یابد. این تمام فرآیندی میباشد که برای انشتار یک پست IGTV در اینستاگرام بایستی پشت سر بگذارید. امروزه معایبی که تا قبل از این IGTV حیاتی آن مشغول بود از بین رفته است. مطالبی را که به‌صورت تیمی در وی‌پدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر می‌کنیم، کلیدی نام «تیم محتوایی وی‌پدیا» منتشر می‌شود. برای آموزش خط مش اندازی IGTV اینستاگرام نخست بیاد اینستاگرام خویش را آپدیت فرمایید و یا این که به رخ جداگانه نرم افزار آن را دانلود و کارگزاری نمایید. اگر از اینستاگرام می خواهید به کار گیری نمایید، آیکون IGTV درست در کنار آیکون پیام های دایرکت شما قرار دارد. یک بخش مربوط به اشخاصی میباشد که شما فالو و دنبال کرده اید.
  • درست مانند این‌که شما روز‌نگار تکثیر مطلوب سایر پست های خود در نتورک های اجتماعی را دنبال می کنید ، باید در تولید تقویم محتوای IGTV اینستاگرام نیز به به عبارتی میزان سرمایه گذاری کنید.
  • بعضی از برندها حتی سری های پرمحتوایی هم درباره یک مسئله در این اپلیکیشن منتشر کرده اند.
  • افزایش ویو آی جی تی وی می تواند منجر پیشرفت زود زمان پیج شما هم بشود.
  • در ادامه چند از مهم‌ترین نکات کاربردی IGTV را ذکر کرده‌ایم.
  • زیرا قابلیت و امکان عقب و جلو نمودن فیلم ها در این صورت وجود ندارد و عضو نمی تواند هر زمان که خواست به بخش های گوناگون فیلم دسترسی پیدا کند.
در صورتی که ادمین پیج در فیس‌بوک میباشید می‌توانید ویدئویی که در IGTV به‌اشتراک ‌گذاشتید را در صفحه فیس‌بوک خود هم منتشر کنید. در حالا حاضر، قابلیت ویرایش و تغییر و تحول تصویر کاور بعد از آن از آپلود ویدئو وجود ندارد. در اینجا برروی Continue as کلیک کنید تا در تلویزیون اینستاگرام اهمیت همان اکانتی که در اینستاگرام عمل می کنید وارد شوید. در اوایل عرضه این قابلیت قابلیت ارسال ویدیو مهم مدت زمانه کمی بود ولی بعد از گذشت مدتی اینستاگرام به طور قانونی اعلام کرد که قرار هست محدودیت های وقتی این امکان را ارتقاء دهد. ۱-سایت اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید. ۳-“فیلم طولانی-long video” را گزینش نمایید و ادامه دهید. زیبایی پیج و نظم شما برای ماندگاری در ذهن مخاطب و برد تجاری اینستاگرام زیاد اصلی است. بلکه به فیلم های IGTV نیزاستایل و نظم خاصی بدهید(قالب پست). علاوه بر آن از رنگ هایی استعمال کنید که اصلی رنگ تجاریو مارک شما همخوانی دارد . باید فونت ها و وزن فونت های مطلوب داشته باشید و آن را به جهت هر پست تغییر تحول ندید که به نیز نخورند. این آمار حیرت‌آور نشان میدهد که محیط دوچندان قابل قبولی برای تبلیغات به جهت بخش اعظمی از اشخاص هست و ممکن میباشد بعضا قصد خرید فالوور یا خرید لایک را در همین کانال اجتماعی داشته باشند. در کنار تمامی قابلیت‌هایی که اینستاگرام دارد، امکان نشر پست igtv اینستاگرام بهترین آن هست که از همین طریق می‌توان ویدیوهایی کلیدی مدت روزگار طولانی و یک ساعته را به راحتی در پیج منتشر کرد. درصورتیکه می خواهید یک ویدیو طولانی در اینستاگرام خویش منتشر نمایید حتمی است تا آن ویدیو را به رخ IGTV آپلود کنید. در این مقاله به طور کامل به نحوه‌ی آپلود ویدیو به صورت IGTV اشاره کردیم و همت کردیم به این سوال که به چه صورت IGTV بگذاریم، پاسخ دهیم. در این شکل افراد اهمیت وارد شدن به آن حالت جغرافیایی می توانند پست شما را ببینند. سعی ما در گروه فنی رایانه یاری آموزش و ارائه ترفند های متفاوت روز نرم افزاری و طاقت فرسا افزاری می باشد امید می باشد که مهم حمایت شما عزیزان به همین فرمان دست یابیم. برای حذف یک igtv هم کافیست پست igtv آیتم لحاظ را از بخش پست های igtv خود بیابید و با زدن دکمه 3 نقطه منو در گوشه ذیل igtv گزینه نظر آیتم delete را زده و تایید کنید تا igtv گزینه لحاظ حذف شود. رئیس هاب یک عدد از گروه های چیره و کاربردی به جهت مدیریت اکانت های اینستاگرام می باشد که به شما امکانات زیادی از پاراگراف بررسی و چک کردن شبکه های اجتماعی هدیه می دهد. زمانی که فعالیت ایجاد شبکه تمام شد، شما می ‌توانید به ‌راحتی و فقط کلیدی کلیک بر بر روی تصویر نمایه خویش به برگه مورد نظردسترسی پیدا کنید. کاربرانی که در اینستاگرام خویش ویدیوهای متمایز را منتشر می ‌کنند، درحال حاضر اصلی استفاده از همین خصوصیت می توانند ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را دارای دوستان خوب خود به اشتراک بگذارند.

تشخیص فالوور فیک

در سه اسلاید پیاپی، آموزش‌های ضروری به جهت ایجاد یک ویدیوی یک‌ ساعته به سناریو در می‌آید که شما را هدایت خواهد کرد. همین مدل ویدیو تو اکانت و در تب «Videos» قرار می‌گیره و کاربرا می‌تونن زمان باز‌نگری اکانت شما، اونا رو نیز جداگانه ببینن. ولی پس از نشر ویدیو، همین ویدیو تو فید کاربرا و اکسپلور هم ظاهر می‌شه. چنانچه به جهت کمپانی در دوره وبمستران هوشمند و آغاز به دست آوردن و عمل خودتان مردد هستید، همین حال دموی زمان را دانلود نمایید و اولی گام را به جهت راه‌اندازی به دست آوردن و کارتان بردارید. ۱- به جهت دسته‌بندی کردن ویدیوها اهمیت استعمال از IGTV Series نخست می بایست به بخش ذیل که در تصویر معلوم می باشد بروید و بر روی Add to Series ضربه بزنید. برای راحتی شما امکاناتی در قالب ورژن جدید قرار دادیم . مهم گذاشتن وقت همه مورد ها مشخص خواهند بود در صورتی که سوالی داشتید از طریق برگه تماس اساسی ما ارسال نمایید . در آپدیت بعدی این نوشته به قابلیت‌هایی که در آینده بهIGTVاینستاگراماضافه می‌شوند و همینطور معرفی چند پیج جدید و جذاب دیگر می‌پردازیم. البته نکته ای بایستی در حیث داشت؛ در ارتفاع تاریخ معرفی کانال های اجتماعی، کمتر نتورک ای دیده شده که به مدت طولانی در صدر جدول بهترین ها باقی بماند. هدف اصلی رونمایی ازIGTVاینستاگرامحل ایراد همین افراد و همینطور بی نیاز کردن مخاطبان اینستاگرام از گشت‌وگذار در یوتیوب برای پیدا نمودن ویدیو موردنظر خویش می‌باشد. عمومی سایزی که برای تولید کاور ویدیوهای igtv اینستاگرام سفارش می‌کنیم، 420 در 654 پیکسل است. می بایست بدانید که پس از آپلود ویدیو دیگر نمی‌توانید، کاور را ادیت فرمایید و درصورتیکه حتمی باشد تغییراتی در کاور ایجاد کنید، باید ویدیو را پاک کنید و دوباره اهمیت کاور جدید آپلود کنید. یکی از قابلیت‌هایی که در تعدادی سال اخیر به اینستاگرام بیش تر شده بخش igtv اینستاگرام است. قبل از طولانی تر شدن همین قابلیت، فقط می‌توانستید ویدیوهایی دارای حداکثر روزگار 1 دقیقه در اینستاگرام آپلود کرد. اینسوشی خدمات تولید محتوا به جهت اینستاگرام، لینکدین و بقیه کانال های اجتماعی را ارائه می‌دهد. در همین خصوص هم اشکال محتواها شامل محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را عرضه می‌کند. اپ مستقل IGTV سال 2018 معرفی شد و قرار بود پلتفرمی به جهت ارسال و سناریو ویدیوهای عمودی طولانی مدت باشد و از آن به تیتر رقیب یوتیوب یاد می‌شد. اکثر کسب و کارها تبلیغات و فروش محصولاتشان را در دنیای مارکتینگ اینستاگرام انجام می دهند. آی جی تیوی اینستاگرام حصر عمل را به جهت این کسب و کارها کمتر کرده و دستشان برای انجام هرگونه کار خلاقانه ای گشوده گذاشته است. در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیارتان خوا هیم گذاشت.

۱۵ نکته و ترفند درباره استوری اینستاگرام به جهت این که تماما مسلط شوید

حال برای این‌که به IGTV های بخش Explore اینستاگرام، دسترسی پیدا نمایید کافیست وارد بخش آیکون ذره در بین شوید. در اینجا ویدیوها و سریال های ویدیویی تلویزیون اینستاگرام را می بینید. حالا چنانچه شما نیز در بخش IGTV برنده فعالیت کنید، به راحتی ویدیوهای شما، وارد این بخش می شود و فالوورهای شما به این ترتیب، ارتقا خواهد یافت. وقتی که شما مهم گونه های پست در اینستاگرام شناخت تام داشته باشید، می توانید پست مناسب دارای به دست آوردن و عمل خویش را استعمال کنید. سپس می توانید مخاطبین یگانه خویش را جلب نمایید و در غایت به دست آوردن و عمل شما توسط اعضا اینستاگرام چشم شود.

IGTV اینستاگرام کجاست؟ چگونه به همین قابلیت دسترسی داشته باشیم؟

IGTV اهمیت استقبال گسترده‌ مردم تبدیل به رقیبی جدی به جهت یوتیوب شده است. کلیدی گزینش مورد Saved، به پست‌های ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. بعدها تصاویر اینستاگرام ، میزان و سایز پست ها ،پروفایل ،استوری و IGTV کلیک کنید. مورد Add Location برای بیشتر نمودن مکان می باشد که دارای همین فعالیت در سرچ‌ و جستجوهای آن مکان هم پست شما اکران داده می‌شود. بر روی آیکون پروفایل کلیک کرده و از این طرز وارد صفحه پروفایل خویش شوید. برای تغییر سایز ویدیو IGTV می اقتدار از روشهای مختلفی استعمال کرد. علاوه بر شیوه فوق، شما می‌توانید وارد حساب اعضا و دنبال شوندگان خود شده و به تمام ویدئوهای نتورک IGTV آن‌ها دسترسی داشته باشید. به جهت این فعالیت پس از ورود به حساب کاربر، در تب افقی آیکون IGTV را انتخاب کنید. در این تب تماشا خواهید کرد که برخی ویدئوها تگ SERIES دارند. به این برهان برای هر حساب کاربری فقط یک کانال IGTV تعریف‌و‌تمجید می‌شود. ولی شما می‌توانید از روش اپلیکیشن IGTV یک اکانت جداگانه اصلی حساب اینستاگرام خویش بسازید که تنها به جهت IGTV قابل به کارگیری است. پس از اعمال تغییرات بر روی عنوان و توضیحات ویدئو، آیتم Done در آیفون یا این که آیتم در اندروید را انتخاب کنید. در مواردی که کلیپ ویدیو افقی است، برای بازدید ویدئو در موقعیت کل ورقه یک توشه روی آن ضربه زده یا این که آیکون در گوشه پایین راست را انتخاب کنید.

IGTV اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

برای این‌کار می بایست در آغاز از طرز یک نرم‌افزار یا این که اپلیکیشن جانبی ویدئوی خویش را به صورت عمودی دربیاورید. به این ترتیب در بالا و تحت ویدئوی افقی شما فضای خالی قرار خواهد گرفت. به جهت یافتن ویدیوهای IGTV ذخیره شده می‌توانید بر روی آیکون نشان دیتا شده کلیک کرده و سپس آیتم Saved را تعیین کنید. تارنما inflact.com هم یک عدد دیگر از سایت‌هایی هست که امکان دانلود ویدیوهای IGTV را به کاربران می‌دهد. محفظه کاربری همین تارنما فراوان مشابه اهمیت سایت قبل می‌باشد.

آموزش تغییر فونت استوری در اینستاگرام (انگلیسی و فارسی)

بعد از آن پست‌های اسلایدی که حال نیز وجود دارااست به اینستاگرام طولانی تر شد. در ادامه دارای ما همراه باشید تا به شکل تمام به تفسیر این پلتفرم و طرز عمل مهم آن بپردازیم و همینطور به سوال «چگونه IGTV بگذاریم» پاسخ دهیم. در صورتی که شما نیز خواستار چنین چیزی هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. استوری نشدن آی جی تی ویگزینه Add Post To Story Optionمشکل داره. حداکثر حجم ویدیو IGTV برای اکانت‌های ساده 650 مگابایت و به جهت اکانت‌های تصویب شده و بزرگ، 5.4 گیگابایت است. شیوه رفع خلل عمل نکردن استیکر Add Yours در اینستاگرام مضاعف بی آلایش است. در همین نوشته قصد داریم شیوه های کاربردی به جهت برطرف کردن ایراد فعال... امیدواریم مقاله آموزش و شناخت کلیدی خدمت آی جی تی وی اینستاگرام به جهت شما عزیزان اثرگذار بوده باشد.

۱.زیبایی پست خود را مراقبت کنید

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا این که سوای داده را دارای ترافیک نیم‌بها کارگزاری کنید و به آسانی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت میباشد که برنامه‌ها را به وسیله آنتی ویروس‌ها باز‌نگری کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. ولی خصوصیت های همین قالب منعطف، مانند زیرنویس مداد به گفته همین تارنما معتبر و روش های مضاعف به جهت مارک ه و تولیدکنندگان محتوی به جهت کسب درآمد از همین محیط، هنوز نیز IGTV پلتفرمی ارزشمند برای سرمایه گذاری است. ناچار به اینکار نیستید و همین فعالیت تماما اختیاری میباشدالبته به شما کمک می نماید که محتوای شم بخش اعظم دیده شود. بر بر خلاف reel های اینستاگرام، ویدیو های IGTV در بیرون از قابل انعطاف افزار اینستاگرام ساخت و آن گاه بار گذاری میشوند. در صورتی که در امر تدریس از بین بردن اختلال igtv اینستاگرام سوالی دارید می توانید دارای ... در اینستاگرام ، چطور می اقتدار فهمید چه اشخاصی از اینستاگرام من تماشا کرده اند ؟ ادامه... Apr 7, 2019 — اینستاگرام در تازه ترین آپدیت خویش در IGTV این قابلیت و امکان را آماده آورده که ویدیوی IGTV را ... به هیچ عنوان اون پست برای من وجود نداره و به عنوان مثال نهایی پست، پستی رو می‌بینم که یک پست بی آلایش ... چرا من نمی توانم پست IGTV دیگران را استوری کنم ؟ ادامه... یکی دیگر از تغییرهایی که اصلی گذشت روزگار در IGTV ساخت شد همین بود که دیگر فقط فیلم عمودی امکان نشر در این برنامه را ندارد. اینستاگرام در اعلامیه‌های آخر خویش اعلام کرد کاربران در تعیین و انتشار سایز ویدیو خویش می‌توانند به راحتی از هر دو فیلم عمودی و افقی به کارگیری کنند و IGTV اینستاگرام از آن پیشتیبانی خواهد کرد. IGTV اینستاگرام در واقع یک شبکه ویدیویی هست که به برندها و به دست آوردن و کارهای شناخته شده این اذن را میدهد تا ویدیوهایی اصلی فرم طولانی را به جهت بازاریابی در اینستاگرام منتشر کنند. همین قابلیت که به رخ یک برنامه جدا از هم هم به وسیله اینستاگرام ایجاد شد در ژوئن سال ۲۰۱۸ به اینستاگرام طولانی تر و معرفی شد. اعضا تایید شده اینستاگرام در این شبکه می‌توانند به نشر فیلم تا یک ساعت بپردازند و اعضا بی آلایش هم می‌توانند به انتشار ویدیو حداکثر تا ۱۰ دقیقه بپردازند. از این‌جا می‌توانید روی بازدید داده ها آماری کلیک کرده یا لینک به ویدیوی خویش را اسکن کنید. هنگامی بر روی بازدید اطلاعات آماری کلیک کنید، Downloadvideosfrom می‌توانید بازدید‌ها، پسندیدن‌ها و نظرات مربوط به پست خویش را مشاهده کنید. در ادامه همین مطلب دیگر کاربردهای همین پلتفرم ذکر شده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن