آیا کاهش وزن با لاغری با دستگاه emsامکان پذیر است؟

  آیا کمتر وزن مهم لاغری اساسی دستگاه  emsامکان پذیر است؟  لاغری دارای دستگاه ems  متدی ا

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اسفند 1400

 

آیا کمتر وزن مهم لاغری اساسی دستگاه  emsامکان پذیر است؟ 

لاغری دارای دستگاه ems  متدی ایده ال برای تغییر‌و تحول رژیم غذایی و کمتر موثر وزن خواهد بود. آیا کمتر وزن اساسی ایکس بادی قابلیت و امکان پذیر است؟  علاوه بر این موراد ایکس بادی منجر کمک به برطرف کردن مشکلات پوستی و سلولیت می گردد به این معنی که از اثرات موثر دیگر همین ورزش بر روی بازسازی و جوانسازی سلولهای پوستی هست به جور ای که پالسهای الکترونیکی ارسالی بر بر روی سلولهای پوستی سبب تحریک و افزایش گردش خون لنفاوی-عروق لنفاوی ذیل پوست و اکسیزن رسانی شده یاری به نوسازی پوست میکند؛ و همینطور انقباض عضلانی پوست شده که در نتیحه آن سلولهای پوستی کلیدی شتاب بیشتری ترمیم می شوند و روند پیری به تأخیر می افتد.

دستگاه ems

جریان های لاغری موضعی حساس دستگاه ems فقط می تواند عضله‌ها اسکلتی حرفه ای بدن را فعال کند و اعضایی مثل قلب به طور کلی در دسترس همین جریان نیستند. خیر. هر فرد تندرست می تواند از ایکس بادی به کار گیری ای اثرگذار داشته باشد و صرفا در مورد بیماری های یگانه تمرین ایکس بادی مجاز نیست که کل موارد منع کننده قبل از شروع تدریس بررسی می شوند. خیر، طبق تحلیل های رسمی و علمی هیچ عارضه جانبی منفی به جهت انسانهای تندرست وجود ندارد. همگی شرایط قبل از شروع تمرین بررسی می شوند و اگر محدودیتی وجود داشته باشد در لحاظ گرفته می شود. باز‌نگری های انجام شده در کالج تربیت بدنی شهر کلن آلمان اثبات کرده است که EMS حداکثر قدرت سرعتی یک ورزشکار را تا ۳۰ درصد ارتقاء می دهد. ضربه هایی که به وسیله دستگاه ایجاد می شود و الکترود ها را از تراز پوست تا بر روی عضله‌ها میرساند ، ضربات باعث انقباض ماهیچه‌ها می شوند پس در عاقبت ، حرکت واقعی را شبیه سازی می نماید و موجب انقباض منظم عضله‌ها می شود. جلیقه های ایکس بادی الکترود ها و کابل هایی دارا هستند که از طرز آن پالسهای الکتریکی به تن منتقل می شود. تمرینات ای ام اس حیاتی ضربات الکتریکی کار می کند چیزی شبیه انقباض طبیعی تن می باشد همین ضربات طولانی تر ، انقباض ماهیچه ها را به وسیله لباس تمرین ایکس بادی تهیه و تنظیم میکند.

 

تکنولوژی بکار رفته

تکنولوژی بکار رفته در این سیستم باعث می شود تا حین انجام ورزش ایکس بادی بخش بسیار وسیعی از ماهیچه های بدن به طور به طور همزمان شروع به فعالیت کنند. جلسات ایکس بادی معمولا ۲۰ دقیقه است و شما در این مدت دوران حدود دربین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری رامیسوزانید و 48 ساعت بعد از ورزش به ادله ریکاوری عضله ها ،حدود ۱۸۰۰ کالری می سوزانید. ورزش ایکس بادی بواسطه وسعت اثرات موثر آن توسط طیف وسیعی از افراد کلیدی اهداف گوناگون به کار گیری می گردد به همین معنی که علاوه بر نتایجی که بر روی تناسب اندام دارد بعنوان یک ورزش درمانگر هم استفاده می گردد به این معنی که بر خلاف بخش اعظمی از ورزشهای دیگر که علاوه بر سنگین بودن آن به جهت بعضا افراد ممکن هست در گیر جراحت هایی در بعضا قسمتها شوند، این ورزش هیچگونه ضرری نداشته بلکه همانطور که ذکر شد به جهت هدف ها درمانی نیز از آن استعمال میشود، از این سیستم در پزشکی به جهت یاری به توانبخشی، بهبود روند حرکتی، و تقویت عضلات پیرامون مفاصل به کارگیری میشود. این ورزش سبب تقویت هماهنگی فی مابین عصب و عضله شده که عاقبت آن تقویت و بهبود کارایی عضله‌ها شده و سبب ساز جراحت پذیری دستکم حین انجام ورزشهای سنگین میشود.

 

بلکه همین تکنولوژی برای اشخاصی که تناسب اندام ندارند و یا مدت زیادی بیتحرک بودهاند میتواند اثرگذار باشد. 2. سرانجام ای که طی انجام این تمرینات حاصل می گردد افزایش جمع عضلانی سوای چربی و تناسب اندام و بالا رفتن توان عضلانی میباشد. 6. همینطور همین ورزش تقویت ماهیچه‌ها و آمادگی جسمانی بخصوص در ورزشکاران میباشد. در این حوزه آزمایش های متعددی در سراسر دنیا انجام شده هست که نتایج کلیه نشان دهنده، بی خطر بودن همین پالس هاست. خوشبختانه اینطور نمیباشد چون کلیدی تحقیقات وسیعی که پزشکان در این حوزه داشته اند همین نحوه درمانی را در درمانهای فیزیوتراپی که از امواج الکترونیکی استعمال می شود تأیید کرده اند و نسبتاً هیچگونه عوارضی ندارند. از مختصات دیگر همین دستگاه، ارتقاء جریان خون در تمام ماهیچه ها می باشد که اسید لاکتیک موضعی را در تن پخش می نماید و آستانه تحمل اسید لاکتیک در بدن ارتقاء میدهد که این خویش به مفهوم پیشرفت ورزشی و تغییر و تحول در صورت بدن است، البته بدلیل این‌که بیشتر افراد به همین روش تحریک عضلانی عادت ندارند بعد از آن از اجرای جلسات ابتدائی، ممکن می باشد حساس درد لاکتیکی و گرفتگی عضله‌ها مواجه شوند، فرزین می گوید چنانچه مکانهایی که این دستگاه را دارا هستند امکان همین را داشته باشد که فرد قبل و بعد به کارگیری از ایکس بادی، نرمش و ماساژ هم انجام گیرد، کارائی بیشتری مشاهده میشود.

 

عوارض لاغری اهمیت دستگاه ems

نتیجه گیری سرعت بالا تر نسبت به ورزشها و تمرینات دیگر تندرست بودن این تمرینات و عدم جراحت به ماهیچه ها، مفاصل و تندستی ورزشکار روشی مطمئن جهت از دربین بردن سلولیت و چربی هایی اهمیت حجم بالا کاهش وزن در کوتاهترین روزگار ممکن یک جلسه تمرینی ایکس بادی، هم اندازه سه جلسه تمرین مضاعف سنگین بدنسازی میباشد سفت شدن و بنا پر سرعت پوست پس از ناچیز نمودن وزن صرفه جویی در روزگار و هزینه عدم تولید فشار بر بر روی مفاصل کمتر درد کمر و مفاصل باشگاه ایکس بادی پاسداران کلیدی بهره گیری از مربیان حرفه ای و متخصص، آماده سرویس رسانی به ورزشکاران گرامی بوده و اساسی دارا بودن تمامی امکانات و تجهیزات مدرن بدنسازی، تمرینات ویژه ای را به جهت ورزشکاران ایکس بادی خویش در لحاظ دارد. درصورتیکه حرکات ورزشی دارای ایکس بادی سوای وقفه و استراحت انجام شود تا مدتها بر بر روی تن تاثیر میگذارد. شما زمانی حرکات قدرتی را عمده انجام میدهید، توده عضلانی سوای چربی در تن افزایش مییابد. اگر بخواهیم این ورزش را با تمرینهای سنتی مقایسه کنیم، بایستی بگوییم که ایکس بادی می تواند فایدههای یک تمرین شدید را راحتتر و در زمان بسیار کمتری برای شما به ارمغان بیاورد.از مهمترین مزایای این دستگاه انعطاف پذیری بخش اعظم و ارتقا استقامت تن است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن