اگر شما هم مهره مار دارید حتما بخوانید! · جدید 1401 -❤️ مهره

شکل مارپیچ داخل مهره مار و شکل برجسته ی سطح مهره مار باعث شده که به جای یک استخوان معمولی آن را مهره ب

توسط AKHSHIJNEWS در 7 فروردین 1401
شکل مارپیچ داخل مهره مار و شکل برجسته ی سطح مهره مار باعث شده که به جای یک استخوان معمولی آن را مهره بنامند همانند جمجمه انسان که گرد و فرو رفته است ، شکل استخوان سر مار نیز مهره مانند است. داخل این مطلب به ” انواع مهره مار ” و بررسی آنها خواهیم پرداخت. که هر کدام از این سنگها نبست به جذابه مغناطیسی خود دارای خواص گوناگونی می باشند.مهره مار نیز هم جزء این سنگهای انرژی دار می باشد مهره مار چیست ویکی پدیا که دارای خاصیت جذب و مغناطیسی می باشد که این امر باعث محبوبیت بیشتر و روزافزون این سنگ در بین افراد مختلف شده است. مهره مار رازیرا قدیمیان عقیده داشتند که انرژی کخ موجب میشود دو مار همدیگر را از فاصله های خیلی دور به راحتی پیدا کنند بر روی انسان نیز تاثیر داشته و مقناطیسش موجب محبوبیت زیاد فرد میگردد و سخنش در هر جمعی خریدار دارد و باعث جذب جنس مخالف میگردد . وارد مجرای تنفسی آنها که شد نوعی خفگی به آنها دست می دهد و سیاه می شوند. این مهره ها را هر کس بدست می اورد نزد و اعمال خاصش را انجام میداد بعد از چند مدت چنان زندگیاش تغییر پیدا میکرده که همه متوجه میشند که فلانی مهره مار دارد . مهره مار شاه کبری اصلاین مهره ها را هر کس بدست می اورد نزد و اعمال خاصش را انجام میداد بعد از چند مدت چنان زندگیش تغییر پیدا میکرده که همه متوجه میشند که فلانی مهره مار دارد . پس اگر کاری کنی که هدف و نیت کسب رضای خدا را داشتی اگر هم نرسیدی باز هم رسیده ای . اولین بار در هندوستان مهره مار به چشم دیده شد و تا به امروز هم بهترین مهره مار مربوط به هندوستان است. البته به قول قدیمی ترها، اگر قرار بود شانسی بیاورد برای صاحبش می آورد!

طلسم مهره مار زنگی

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود. که البته بعد از جفت گیری مهره ها از بدن حیوان جدا میگردد و به زمین می افتد . که البته بعد از جفت گیری مهره ها از بدن حیوان جدا میگردد و به زمین می افتد. بعضی اوقات گفتن یک آها یا تکان دادن سر به علامت تایید یا رد کردن گفته های طرف مقابل نیست . گفته می شود که ناموس کفتار زمانی که مهره مار هم در کنارش باشد حداکثر تاثیر را در زندگی و فرد مورد نظر خواهد گذاشت.
غذای مهره مار
ایجاد آرامش یکی از اصلی ترین خواص مهره مار است که با استفاده از نژاد های اصلی مهره مار می توانید به آرامش مورد نیاز خودتان برسید و با استفاده مداوم و رعایت اصول نگهداری مهر مار این تاثیرات بیشتر نیز خواهد شد. در نظر داشته باشید برای عدم صحت این موضوع میتوانید 2 قطعه استخوان و یا پوست تخم مرغ را در سرکه بیاندازید تا متوجه شوید که هر جسمی که از مواد آهکی تشکیل شده باشد در مواد اسیدی و قلیایی شروع به حرکت می کند. این مهره مار نیز بسیار قدرتمند است، اگر مهره مار اصل شاه کبری به همراه داشته باشید، به سرعت متوجه آرامشی که در شما ایجاد می شود خواهید شد. اگر مهره مار اصل باشد آرامش شما به مراتب بیشتر خواهد شد و تا سه ماه کامل متوجه خواهید شد. مهره مار چنانچه از سر مار نر و ماده جدا شده باشد باید از جنس استخوان باشد به همین دلیل مثل سنگ آهک ماهیتی آهکی دارد و کلسیم در عناصر اصلی سازنده آن است. و یا چه آزمایشی انجام دهیم تا مطمئن شویم که سنگ ما خاصیت دارد؟ چه کسی گفته استقلال و پرسپولیس نمیتوانند با سرمربیان ایرانی قهرمان آسیا شوند؟ اما در حقیقت خرمهره چیست و چه خواصی دارد؟ از خواص خرمهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد. این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .همچنین خرمهره در رونق کسب و کار و بیشتر شدن رزق و روزی موثر است. مهره مار متعلق به مارهای آبزی بسیار ارزان قیمت هستند بنابراین نیازی به تقلبی ساختن مهره مار نیست. توجه داشته باشید مهره مار بنام یک نفر زده می شود و در صورتی که بخواهید شخص دیگری استفاده کند باید مهره مار شما تغییر نام شود. اگر مراحل اعمال مهره مار انجام نشود در واقع مثل این است که شخص فقط 2 عدد سنگ را بیهوده با خودش حمل می کند. این مهره بسیار سریع با افراد ارتباط برقرار کرده و اکثر خواص سنگ ظاهر می شود. کارها خودش سریع تر انجام می شود چون خواسته خود را به هستی داده اید آن را تمام شده در نظر گرفته اید و در عمل جذب آن را نوشیده اید و از خدا شکرگزاری کرده ایم و به او متوسل و متوکل شده اید و خدا برای شما کافی است خودش راه هایی جلوی پای شما قرار می دهد . از جمله مهره مار هایی که تا به حال کشف شده و در بازار خرید و فروش می شود، مهره مار مامبای سیاه، مهره مار دابویای هندی، مهره مار شاه کبری هندی(king cobra)، مهره مار کبری و مهره مار ایرانی.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن