برترین خدمات اینستاگرام در پارس اینستاگرام

ما به شما کمک می کنیم خرید فالوور ایرانی خود را در اینستاگرام بدست آورید ، که برای موارد دیگر مفید خواهد بود.

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اسفند 1399

ما به شما کمک می کنیم خرید فالوور ایرانی خود را در اینستاگرام بدست آورید ، که برای موارد دیگر مفید خواهد بود.

در اینجا برخی از آنها و برخی نکات در مورد چگونگی گرفتن تیک تایید فروش پیج اینستاگرام شما در کمترین زمان وجود دارد.

این اعداد و ارقام به خصوص در مورد اینستاگرام صحبت می کنند. بنابراین سخت تلاش کنید تا خرید لایک ایرانی ، دنبال کننده ، نظر و نظر بیشتری کسب کنید.

خرید فالوور خارجی اینستاگرام ارزان و خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام را از ما بخواهید.

مرحله 1:

برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید و به برگه حساب خود بروید. برای این کار تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی گوشه سمت راست صفحه تلفن همراه خود کلیک کنید که نماد انسان را نمایش میدهد. اگر به سیستم چندین حساب در یک برنامه وارد شده باشید ، به جای آن عکس پروفایل خود را مشاهده خواهید کرد. به نمایه مورد نظر جهت تأیید بروید .

 

مرحله 2:

به تنظیمات بروید. برای این کار باید روی دکمه Menu کلیک کنید ، که در گوشه بالا سمت راست قابل مشاهده است. این نماد سه خط مرتب شده را نشان می دهد. سپس گزینه های مختلفی را در نوار منو مشاهده می کنید که در نیمه سمت راست صفحه ظاهر می شود. یک نماد دنده مانند به نام "تنظیمات" در پایین این صفحه ظاهر می شود. روی این بخش کلیک کنید

مرحله 3:

در بخش "حساب ها" ، گزینه "درخواست تأیید" را پیدا کنید. بر روی این  گزینه کلیک کنید تا به شکلی منتقل شوید که باید برای این منظور تکمیل کنید.

مرحله 4:

فرم مورد نیاز برای تأیید را با جزئیات و به روشی مناسب پر کنید. جزئیات ، از جمله نام خود ، نام حساب ، هر نام خاصی هستید که برای شما شناخته شده است ، مثلاً اگر یک گروه موسیقی  هستید یا یک برچسب ضبط هستید.

علاوه بر این ، شما باید مضوعی را که حساب شما در آن قرار دارد مشخص کنید - اعم از اخبار / رسانه ها ، ورزش ، دولت / سیاست ، موسیقی ، مد ، سرگرمی ، وبلاگ نویس / تأثیرگذار ، تجارت ، سازمان نام تجاری یا ...  که مناسب است. منشا خود را توضیح دهید.

علاوه بر این ، در این مرحله ، اینستاگرام از شما می خواهد توجه داشته باشید که درخواست تأیید به طور خودکار تأیید همان مورد نمی شود. معیارهای دیگری نیز وجود دارد که شما باید برای آن رعایت کنید ، که ما آنها را بیشتر توضیح خواهیم داد.

مرحله 5:

هنگامی که فرم را با جزئیات و دقت پر کردید ، وقت آن است که بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.پس از انجام این کار ، درخواست شما برای بررسی بیشتر ارسال خواهد شد.

در مورد سوال "چگونه" ، این موارد مهم است که باید هنگام تأیید خود در اینستاگرام به خاطر بسپارید. با این حال ، اگر سریعا علامت آبی را می خواهید ، این کافی نیست. برای مشاهده اینستاگرام شما بیش از یک فرم برنامه ساده بسیار بیشتر طول می کشد.

    یک حساب معتبر اینستاگرام ایجاد کنید

اولین شرطی که باید از مد نظر قرار دهید این است که حسابی که شما مدیریت می کنید باید معتبر باشد و نشان دهنده "شخص حقیقی ، تجارت ثبت شده یا شخص حقوقی" باشد.

این بدان معناست که شما نمی توانید برای کسی که اصلاً وجود ندارد ، مثلاً یک شخصیت خیالی یا یک شخص مرده ، تأیید از اینستاگرام داشته باشید.

    تلاش کنید حساب اینستاگرام خود را متمایر کنید

اینستاگرام معمولاً حساب هایی را که موارد مورد عمومی  هستند مثل (دانستنی هاا ، فیلم ها ، نقل قول ها) را بررسی نمی کند. مگر اینکه و در صورتی  که حساب شما منحصر به فرد نباشد ، که احتمالاً در مورد یک فرد یا کسب و کار بیشتر است ، نمی توانید انتظار داشته باشید که اینستاگرام آن را بدون دردسر تأیید کند.

یک دیزاین چشمگیر بسازید

تا زمانی که طرفدار افراد مشهور شلوغ نشوید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که تعداد انگشت شماری پست کار کند.

بنابراین مطمئن شوید که یک پروفایل جالب با محتوای جذاب ایجاد کرده اید که محبوبیت و حجمی در میان فالوور ها داشته باشد.

    نمایه خود را شناخته و منتشر کنید

توصیه نمی کنیم که منتظر همان بمانید و فقط به پوشش آلی اعتماد کنید. شما به راحتی می توانید فالوورهای اینستاگرام را از برخی سایت های واقعی و موثر خریداری کنید.

آنها نه تنها به شما کمک می کنند فالوورهای فعال خود را در اینستاگرام به دست آورید ، بلکه به مرور طبیعی و ارگانیک تر به نظر می رسند. نتیجه اعداد بهتر ، دامنه بهتر و در نتیجه شانس بیشتری برای گرفتن تیک آبی ایجاد خواهد شد.

کلام اخر

تأیید اینستاگرام امروز سخت است ، هزاران حساب مشابه محتوای مشابه ارائه می دهند مگر اینکه یک فرد مشهور باشید ، که بررسی در اینستاگرام را آسان می کند ، برای رسیدن به هدف باید تلاش کنید و وقت زیادی بگذارید.

در همان زمان ، این یک واقعیت شناخته شده است که اینستاگرام کورکورانه حساب ها را بررسی نمی کند. پارامترهای زیادی وجود دارد که باید قبل از ارسال نشان آبی در نظر بگیرید. به محض دریافت ، علامت تیک آبی فرصت های زیادی را برای بهبود بازاریابی شما با سهولت ایجاد می کنند. این نیز به طور خودکار منجر به بیشتر دیده شدن ، دنبال کنندگان بیشتر و در نتیجه سود بیشتر برای شما می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن