بهترین تلویزیون 2020: بودجه تلویزیون های برتر 4K Ultra HD

با یک تلویزیون کاملاً جدید 4K مثل همیشه در خانه فیلم تماشا کنید.بهترین تلویزیون برای خرید کدام یک است؟بازار تل

توسط AKHSHIJNEWS در 30 آذر 1399

با یک تلویزیون کاملاً جدید 4K مثل همیشه در خانه فیلم تماشا کنید.

بهترین تلویزیون برای خرید کدام یک است؟

بازار تلویزیون اخیراً چه از نظر فناوری و چه از نظر قیمت تلویزیون گناوه بسیار تغییر کرده است. صفحه های جدید با صفحه های دیود ساطع کننده نور (OLED) و وضوح فوق العاده بالا (UHD یا 4K) جایگزین استاندارد 1080p می شود که ما به آن عادت کرده ایم. اما کدام یک را باید بخرید؟ در اینجا مهمترین نکاتی است که باید هنگام خرید مجموعه جدید و همچنین بهترین تلویزیونهایی که آزمایش کرده ایم مورد توجه قرار گیرد.

اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به بهترین تلویزیون های حال حاضر بازار بیندازیم. ما اکثر تلویزیون های مشهور منتشر شده در سال 2020 را آزمایش کرده ایم و حتی اگر شما بتوانید گزینه های موجود در سال 2019 را با قیمت ارزان تری پیدا کنید ، یافتن بسیاری از مدل های 2020 که در زیر ذکر شده است آسان است.

ما طی دو سال گذشته بیش از 70 تلویزیون را آزمایش کرده ایم و در زیر بهترین تلویزیون ها را انتخاب می کنیم. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که بهترین تلویزیون های 4k ، بهترین تلویزیون های هوشمند و بهترین تلویزیون های مقرون به صرفه را انتخاب کنید.

خرید بهترین تلویزیون سال؟ جلوترش رو نگاه نکن. TechRadar بزرگترین ، درخشان ترین و پر بازده ترین تلویزیون هایی را که از کنار کره چشم ما عبور کرده اند گرد هم آورده است - و همه امروز برای خرید در دسترس هستند.

برخی از انتخاب های ما در زیر نشان دهنده کریمه مطلق سازنده تلویزیون در سال 2020 است (نگاه کنید به: LG CX OLED ، سونی A8H OLED و سامسونگ Q95T) اما ما همچنین تعدادی از تلویزیون هایی را که ارزش باورنکردنی برای آنها فراهم می کنند برجسته کرده ایم. پول شما نیز به صورت ترکیبی ، لیستی از بهترین تلویزیون ها را با هر بودجه دریافت کرده اید.

با این اوصاف ، ما همیشه صفحه نمایش های بیشتری به این لیست اضافه می کنیم ، بنابراین حتماً یکی دو ماه دیگر دوباره بررسی کنید تا جدیدترین موارد اضافه شده به این تالار مشاهیر تلویزیون را ببینید.

بزرگتر بهتر است؟ بهترین تلویزیون های 65 اینچی را بررسی کنید.

با تکرار سری LG C9 در سال گذشته ، LG CX شاید چندان متفاوت به نظر نرسد - و اینطور نیست. اما با ادامه همان کیفیت تصویر مسحورکننده و پلت فرم هوشمند webOS برجسته ، با چند به روزرسانی مدرن مانند HDMI 2.1 و پردازنده a9 Gen 3 ، توانسته از مدل قبلی خود پیشی بگیرد.

با اندازه تلویزیون 48 اینچی OLED جدید که اکنون نیز در دسترس است ، CX پیشنهادی انعطاف پذیرتر برای انواع گسترده تری از کیف پول و خانه است. با طراحی باریک و پشتیبانی از Dolby Vision و Atmos - همراه با صدای داخلی داخلی - انتخاب خارق العاده ای در هر اندازه است.

ال جی واقعاً به دنبال جلب نظر گیمرها با محدوده 2020 خود نیز با تاخیر ورودی پایین tamasha ، پشتیبانی از Nvidia G-Sync و سازگاری با گیم پلی 4K / 120HZ برای کنسول های نسل بعدی است.

متأسفانه HDR10 + در اینجا دریافت نخواهید کرد و بینندگان انگلستان مجبورند بدون همه برنامه های جذاب خود ادامه دهند ، اما اشتباه نکنید - این بهترین تلویزیون OLED برای شما در سال 2020 است.

رسمی است: 48 55 جدید است. زمان این بود که شما نمی توانید یک تلویزیون OLED زیر 55 سال تهیه کنید ، اما سپس LG اولین مجموعه 48 در بازار OLED را به بازار عرضه کرد. و اکنون سونی نیز یکی از مختصات خود را دارد.

سونی از اندازه کوچکتر استقبال کرده و تلویزیون را به لطف حاشیه های کوچک و پایه پایین پروفیل خود ، تا حد ممکن کوچک تر کرده است. این یک محفظه نسبتاً بزرگ دارد که در پشت آن پیچ شده است (برای قرار دادن اسپیکرها ، پردازش سخت افزار و اتصالات) ، اما فقط اگر به قسمت جانبی تنظیم شده نگاه کنید متوجه خواهید شد.

ناامیدکننده - و تا حدودی شگفت آور برای چنین تلویزیون پیشرفته - فاقد برخی از ویژگی های نسل بعدی HDMI مانند 4K @ 120Hz (HFR) ، VRR (نرخ تازه سازی متغیر) و حالت تاخیر خودکار پایین (ALLM - اساساً تغییر خودکار تلویزیون) حالت بازی در صورت مناسب بودن). این خبر بدی برای گیمرهایی است که قصد دارند PS5 یا Xbox Series X را متصل کنند.

اما این تنها عیبی است که می توانیم با این تلویزیون پیدا کنیم. پردازنده X1 Ultimate سونی تصاویر را کاملاً خیره کننده می کند ، جزئیات تاریک زیادی در نمایش وجود دارد و تقریباً هر برنامه جریانی را که دالفک می توانید امیدوار باشید ، ارائه می دهد. کنترل حرکت هنوز در صنعت پیشرو است و از نظر وضوح و جزئیات ، هرگز تلویزیون بهتری در این اندازه وجود نداشته است. اگر بتوانید سرمایه خود را جمع کنید ناامید نخواهید شد.

سامسونگ Q950TS آخرین تلویزیون 8K را از تولید کننده نشان می دهد ، که ترکیبی از تمام مزایای صفحه نمایش Samsung Q900 8K سال گذشته با نوآوری ها است که اولین بار تلویزیون پرچمدار 2019 سامسونگ Q90 4K را معرفی کرد که در اوایل سال جاری به قفسه ها آمد.

سامسونگ Q950 جدید که در یک تلویزیون درجه یک QLED ترکیب شده است ، دارای یک صفحه 8K و پردازش تصویر با تقویت هوش مصنوعی ، به علاوه زاویه دید گسترده تر ، یک فیلتر سیاه بهبود یافته و عملکرد HDR با تنظیمات استاندارد است. اگر همه اینها کافی نبود ، پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ جامع ترین پلتفرم موجود در بازار است.

بنابراین اگر به دنبال یک پیشرفته ترین تلویزیون جدید سامسونگ هستید - و از این بابت هزینه بالایی را پرداخت نمی کنید - Q950TS باید در بالای لیست کوتاه شما باشد.

بهترین تلویزیون با پنل OLED که آزمایش کرده ایم LG CX OLED است. این یکی از دو OLED سطح ابتدایی LG است که در کنار LG BX OLED وجود دارد ، اما در اندازه های بیشتری موجود است و یافتن آن آسان تر است. این یک تلویزیون همه جانبه عالی است که کیفیت تصویر استثنایی را ارائه می دهد. ما همچنین 48 اینچ CX OLED را به عنوان مانیتور آزمایش کردیم و می توانید درباره آن در اینجا بخوانید.

آنچه OLED را از تلویزیونهای معمولی LED متمایز می کند ، توانایی خاموش کردن پیکسل به صورت جداگانه است و این تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک نسبت کنتراست بی نهایت و یکنواختی کامل سیاه است که باعث می شود سیاه پوستان هنگام مشاهده در اتاق های تاریک عمیق و مرکب به نظر برسند. همچنین دارای زاویه دید گسترده ای است که برای تماشای بازی بزرگ یا یک نمایش تلویزیونی با دوستان یا خانواده بسیار مناسب است. این برنامه دارای ویژگی های عالی بازی مانند پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر FreeSync (VRR) برای کاهش پارگی صفحه ، زمان پاسخگویی نزدیک به لحظه و تأخیر ورودی کم است. محتوای HDR خوب به نظر می رسد زیرا طیف رنگی بسیار گسترده ای را نشان می دهد و از حداکثر روشنایی اوج HDR برخوردار است ، اما ممکن است برای لذت بردن از یک تجربه مناسب HDR آنقدر بالا نباشد.

متأسفانه ، پنل های OLED مانند این پنل خطر سوختن دائمی را دارند. اگر دائماً همان محتوا را با عناصر ایستا مانند اخبار تماشا کنید ، این مسئله ممکن است به وجود بیاید ، اما انتظار نداریم که این مشکل برای کسانی که محتوای متنوعی را تماشا می کنند ایجاد شود. چند تنظیم وجود دارد که باید برای کاهش این مسئله کمک کند ، مانند تازه کردن پیکسل و محدود کننده میزان روشنایی آرم. صرف نظر از این موضوع ، اکثر مردم باید از کیفیت تصویر چشمگیر آن قدردانی کنند و آن را به بهترین تلویزیونی که آزمایش کرده ایم تبدیل کنند.

بهترین تلویزیون های 4K

سوال وضوح تلویزیون قبلاً بین گزینه های 720p (وضوح 1،280 در 720 یا کمی کمتر از یک میلیون پیکسل) و 1080p (1،920 در 1080 یا کمی بیش از دو میلیون پیکسل) بود. سپس به 1080p در برابر Ultra HD یا 4K (3840 در 2160 با هشت میلیون پیکسل) منتقل شد. اکنون دیگر مسئله ای نیست: 4K به استاندارد تلویزیون های متوسط و بزرگتر از هر سازنده اصلی تبدیل شده است.

وضوح بالاتر دیگر هیچ هزینه بالایی ندارد و اکنون می توانید یک تلویزیون 65 اینچی 4K با زیر 1000 دلار پیدا کنید. واقع بینانه ، شما سخت می گیرید یک تلویزیون از یک مارک تجاری بزرگتر از 40 اینچ پیدا کنید که 4K نباشد. در واقع ، هر تلویزیون موجود در این لیست 4K است.

تقریباً همه تلویزیون های 4K دارای ویژگی های متصل هستند که به شما امکان پخش محتوای 4K را می دهد. پلتفرم های Roku TV ، Amazon Fire TV و Android TV بسیاری از مارک های تلویزیونی را قادر ساخته اند تا بدون توسعه سیستم های خود مانند LG و Samsung ، عملکردهای تلویزیون های هوشمند را به آن اضافه کنند. این سیستم عامل ها پر از ویژگی هستند و امکان دسترسی به بیشتر سرویس های اصلی پخش جریانی ، همراه با امکاناتی مانند دستیار صوتی ، پخش جریانی رسانه محلی و برنامه های متنوع را فراهم می کنند. اگر نمی توانید برنامه ها یا سرویس های مورد نظر خود را در تلویزیون خود پیدا کنید ، می توانید یک پخش کننده رسانه 4K جداگانه به درگاه HDMI 2.0 متصل کنید.

آخرین مطالب