ترجمه سایت

ترجمه سایت خود را به گویش دیگری انجام دهید در بخش ابتدایی مقاله ، انتظار داشتیم که شما بخواهید سایتی که در

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
ترجمه سایت خود را به گویش دیگری انجام دهید در بخش ابتدایی مقاله ، انتظار داشتیم که شما بخواهید سایتی که در برنامه خود پیدا کرده اید را به گویش دیگری ترجمه سایت کنید. با این حال ، سناریویی را تصور کنید که در آن سایت دارید و باید ترجمه آن را به لهجه های مختلف انجام دهید. ممکن است شما از چارچوب های مدیریت محتوا استفاده می کنید ، بنابراین باید ترجمهی برای این چارچوب های ماده وجود داشته باشد. در اینجا چند روش مختلف برای ترجمه سایتی برای مالکین برای چارچوب های مدیریت محتوای اصلی ، به عنوان مثال ، WordPress و :: وجود دارد. این فکر هوشمندانه است که پاسخ های این سؤالات را از قبل فریب دهید:

با چه گویش هایی باید سایت خود را ترجمه سایت کنیم؟

به چه دلیل ترجمه سایت در لهجه های مختلف در وجودی که انگلیسی در همه جا صحبت می شود قابل توجه است؟ 10 راه برتر برای ترجمه و بومی سازی ویدیو

ترجمه سایت های CMS

موثرترین روش برای ترجمه سایت وردپرس 60٪ از کل سایتهای این سیاره از وردپرس استفاده می کنند ، که نشانگر نزدیکی این صفحه در بازار است. مجموعه ای از رویکردهای قانع کننده برای رمزگشایی سایتهای وردپرس وجود دارد ، و احتمالاً در اینجا مرتباً مورد استفاده قرار می گیرد.

ماژول ترجمه سایت وردپرس 1-WPML

ماژول چندزبانه ترجمه سایت وردپرس (WPML) یک ماژول شگفت انگیز برای یک سایت یا سایت وردپرس برای نظارت بر ماده چند زبانه است. این ماژول واقعاً ترجمه صفحات ، پست ها ، صفحات سفارشی ، طبقه بندی ، منوها و پیام های پوستی را از هم جدا می کند. ماژول WPML برای سایتهای SEO چند زبانه یک تصمیم باورنکردنی است. اینگونه که ممکن است ، از دیدگاه سلسله مراتبی ، برخورد با کل فرآیند ترجمه در صفحه مدیر وردپرس ممکن است دشوار باشد. 2-Smartcat در WPML Smartcat یک استراتژی جالب جالب پیوستن دارد که باعث می شود افرادی که از WPML استفاده می کنند سایت وردپرس خود را محدود کنند. در امتداد این سطرها ، سایت وردپرس با حساب Smartcat ارتباط برقرار می کند و هر زمان که ذکر شد ، برای ترجمه محتوا می یابد. پس از انجام این ترجمه در Smartcat (بدون هیچ کس دیگری ، فروشندگان تراشه در کار یا استخدام شده) ، این ماده به طور طبیعی به وردپرس منتقل می شود.

3-ماژول ترجمه سایت وردپرس Polylang

ماژول Polylang ترجمه سایت  جایگزین دیگری برای ساخت یک سایت چند زبانه وردپرس است. البته شما پست ها و صفحات را می سازید ، طبقه بندی می کنید و برچسب می زنید و بعد از آن برای هر یک از آنها زبانی مشخص می کنید. ترجمه هر قطعه از ماده به زبان پیش فرض یا برخی زبان های دیگر صلاحدید است. به هیچ وجه مانند WPML ، Polylang آزاد و منبع آزاد است ، که برای بعضی از آنها موقعیت ارجح مثبتی است ، اما به نظر می رسد پیچیده تر از WPML است.

4-ادغام ترجمه سایت Smartcat و Polylang

مشتریانی که ترجمه سایت Polylang را به WPML ترجیح می دهند نیز می توانند از ترکیب Smartcat سوءاستفاده کنند و محتوا را از سایت به مرحله و روش دیگر ترجمه کنند. 5. ماژول GTranslate برای وردپرس ماژول GTranslate از دولت ترجمه برنامه ریزی شده Google Translate برای رمزگشایی مقصد WordPress استفاده می کند. این ماژول در 103 گویش موجود کار می کند و سایت شما را برای بیش از 99٪ مشتری های اینترنتی در دسترس می کند. به یاد داشته باشید که کیفیت ترجمه ، دقت در ساختار جمله و عقلانیت زبانی در هنگام استفاده از یک دستورالعمل ترجمه جزئی از دستگاه ممکن است با توسعه سایت شما مضحک نشود.

ماژول ترجمه سایت وردپرس TranslatePress

ماژول ترجمه سایت TranslatePress شما را قادر می سازد تا به سرعت کل صفحات وب سایت ، از جمله عملکرد کد های کوتاه ، ساختارها و تولید کنندگان صفحه را به سرعت ترجمه کنید. این ماژول با پشتی های WooCommerce کامل است. TranslatePress واقعاً یک ماژول ترجمه GPL و خود تسهیل شده است.

دستورالعمل های گام به گام برای ترجمه سایت جوملا!

دومین مکان اصلی در ترجمه سایت تا آنجا که از نظر چارچوب هیئت مدیره ، جوملا ، پایه و اساس 6.7 all از همه چیز در نظر گرفته شده است. در اینجا مهمترین گزینه های اصلی برای ماژول ترجمه جوملا هستند. 1-ماژول جوملا GTranslate به طور مشابه با سایر ماژول های GTranslate در ماده معمولی ، چارچوب های اجرایی ، Gomranslate GTranslate از ترجمه دستگاه Google Translate استفاده می کند ، و کیفیت ترجمه آن معادل WordPress GTranslate است. 2-اختلاط Smartcat برای جوملا این ماژول جوملا رابط می کند! سایت به حساب Smartcat است و هر زمان که ذکر شد ، برای ترجمه محتوا دریافت می کند. متعاقباً تبدیل به Smartcat (بدون هیچ کس دیگری ، فروشندگان را به فروش می رسانند یا جذب می شوند) ، این ماده به جوملا منتقل می شود. 3-ماژول ترجمه جوملا SEF این ماژول یک شکل رایگان از ماژول ترجمه جوملا است. SEF Translate می تواند شامل گویش های منتخب به نقشه سایت باشد ، که باعث افزایش درک سایت در ابزارهای جستجوی وب و رتبه بندی سئو برای گویش های مختلف می شود. JV Bing Translator4- این ماژول اصلی برای استفاده از رابط برنامه نویسی بینگ ترجمه مایکروسافت است. با JV Bing Translator ، مشتریان می توانند تمام صفحات سایت شما را به گویشهای تأیید شده ترجمه کنند. با وجود
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن