حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی اساسی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط AKHSHIJNEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی اساسی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تیم مولودی محصول حیاتی بیش از سه ده سال کار رشته ای در حوزه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی محصول در حوزه فروش اسباب و اثاث خانگی اهمیت دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اهمیت بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، کار خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر هست که اهمیت اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب خانگی ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی مدیریت ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم یار آوردیم:

امید است که مشتریان همیشگی و قدیمی نیز حیاتی حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وبسایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی جنس به جهت مشتریان دیرین استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی متاع میتوانید از آدرس تحت استعمال نمایید:

آدرس تارنما رسمی تیم مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان قبلی به تیتر یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین کمپانی کار خود در زمینه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ اهمیت واردات محصولات کلیدی کیفیت دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا اساسی برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر این اصل بوده است که لیاقت مشتری کالی ناب خرید یک فرآورده اساسی کیفیت و رضایت بخش است و خیر هر کلایی اساسی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن و هم قیمت مناسب و رقابتی میباشد کار فراوان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی این مجموعه امیدوار هست که به کمک معبود و تلاش همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این اهمیت غالب بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان عملکرد ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اساسی ارزش رقابتی و فراوان خوب به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به مغازه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب سایت دکان اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه محصولات حیاتی کیفیت سازه نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اصلی خدماتی مختلف و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی مهم و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود تعیین کند؛ مطمئن‌تر، اصلی کیفیت‌تر و اصلی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط مهم وبسایت خانگی لند مهم مدیریت فروش متشخص همین گروه توانمند و حیاتی کیفیت کلام کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد بسیار همین وب سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری دوچندان دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و کلیدی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اسباب جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و حیاتی متخصصین همین راستا در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند سفارش میشه، به ویژه به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وبسایت جامع از اسباب و اثاث خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اصلی آنها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 حیاتی فروش محصولات تارنما آمازون در جمهوری اسلامی ایران و اصلی قیمت کاهش از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، کار خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی حیاتی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین گروه فروش محصولات اصلی میزان مرغوب بودن و حیاتی بها های مناسب و خدمات متفاوتی از دیگر تارنما ها می باشد. گروه پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین دوران و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال تلاش شده همواره به روز باشد و میتوانید دارای خیال ریلکس تصویب پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو متاع را در بخشی همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت چیره آمازون در محصولات همین وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وبسایت بزنید، احتمال دارد شما هم نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وب سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنج‌مین گزینه از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر اثاثیه خانگی اما اضطراری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در آیتم لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی مورد نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ جدید اهمیت مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا مختلفی می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت این مجموعه در رابطه باشید و محصولات همین فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله اصلی در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در دوران به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع و برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می نمایند و یا این که دستگاهی سوای مشکل احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. دارای توجه به حجم بالای سفارشات، سعی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا این که تماشا نوع های محشر لپ تاپ استوک مطلقا به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول میتوانیم این چهار مغازه رو مهم نیز مقایسه کنیم:

در جدول پایین همت کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما نیز مغازه لطف میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از طرز اینترنت، عاملی کلیدی به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به همین جور معاملات شک و تردید دارا‌هستند زیرا نگران‌اند که داده ها شخصیشان بوسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اصلی کمک علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی بیشتر خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابتکار عمل می‌شود. اصلی وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از internet شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حیاتی که در خرید کردن اینترنتی باید به آن اعتنا نمایید این هست که خرید خود را از یک تارنما دارای و خوش سابقه انجام دهید. مطلقا نظرات اعضا در ارتباط حساس ارآیه فرآورده و رضایت مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته دقت کنید که برای پیدا کردن وبسایت های دارای در نتیجه ها جستجو ممکن میباشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس سعی نمایید وبسایت هایی که میشناسید را گزینش کنید نه لزوما وبسایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام تارنما مراقب خطا املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از درستی و صدق آدرس وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز اساسی استعمال از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این آیتم را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن دارای HTTPS آغاز می شود نیکی تنها کلیدی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار وضعیت زیر قرار دارااست که رده قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. این استاندارد تا جایی اساسی میباشد که گوگل Chrome هر برگه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های آخر در باطن مملکت آغاز شده، تصویب و سوق‌دهی مغازه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به مغازه های آنلاین داده می شود بهترین رویه برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت دارای از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir خواهش ثبت داده ها و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همچنین کلیه فروشگاه های گزینه تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همراه یک یا این که یک‌سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی عمل چندان سختی نیست. در عاقبت درصورتیکه می خواهید از امنیت یک وب وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی است به برگه کسب و کارهای کلیدی نشانه اعتماد الکترونیکی در همین وب وب سایت مراجعه نمایید و حساس یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت آیتم حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین در آغاز بایستی توجه داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استعمال می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را حیاتی بانک گزینه نظر برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب سایت بانکی که از روش مغازه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. چنانچه برگه خزانه مورد نظر اهمیت عبارت http می باشد هیچ گاه دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن داده ها کارتتان در ورقه بانک گزینه نظر، حتی چنانچه همگی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری کنید تا ضریب امنیتی عمل شما فراتر باشد. همچنین تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدارس و دانش کده به جهت انجام خرید کردن اینترنتی استعمال نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد مانند اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای قدیمی دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمائید که چنانچه به سالم اطلاعات خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خویش ببینید، از آخری ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان استعمال کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود دارای مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که حیاتی کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کارگیری کنید.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موارد امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حیاتی روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و اکثری از اشخاصی که اطلاعات یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز اثبات شما برای خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه رمزی می باشد که می‌تواند تنها برای یک بار در تراکنش گزینه استعمال قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است. به این خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در فرمان عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اهمیت جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کارگیری کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و فقط به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از روش اس ام اس و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم دارای هدف آنالیز و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر بانک برای دریافت هدایت و سرویس ها دارای ارتباط کلیدی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همینطور در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین حیاتی را از شیوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که اساسی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از نحوه یکی از از بانک‌های سرزمین اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طریق کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های حیاتی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری حساس ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد کاغذ جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول جنس به عنوان پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و آن‌گاه انقطاع رابطه می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده نیز می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک دکان دارای را نمی قدرت صرفا حساس دقت به درجه آن در وب وب سایت هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک ورقه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی حساس هزاران تماشا کننده و مرتبه جهانی بالا داشته باشد. اصلی رعایت همین نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اصلی اعتنا به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی تمایل فراوان متعددی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اساسی دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان فراروگریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما یاری کند و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا غالب شود تا در غایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

مضاعف
آخرین مطالب