خرید پلی استایرن معمولی

خرید پلی استایرن معمولی (GPPS) پلی استایرن معمولی (GPPS)در اثر پلیمریزاسیون مونومر

توسط AKHSHIJNEWS در 4 فروردین 1401

خرید پلی استایرن معمولی (GPPS)

پلی استایرن معمولی (GPPS)در اثر پلیمریزاسیون مونومر استایرن و به رخ گرانول استوانه ای شفاف، تولید می شود که از طریق قالب گیری تزریق یا اکستروژن در دمای ۱۹۰-۲۳۰ سکو سانتیگراد به محصول پایانی تبدیل می شوداین ماده، از وضوح و استحکام خوبی برخوردار می باشد و به رخ واضح یا این که رنگی از آن به کارگیری می شود تا محصول آخرین درخشان و قلیل هزینه باشد.

از پلی استایرن (PS) و پلاستیکهای مبتنی بر PS به دلیل قلیل هزینه بودن، سهولت در پردازش و دامنه گسترده ای از گریدها،  به کارگیری می شودبه عبارتی طور که می دانیم پلی استایرن در 3 گرید HIPS مقاوم در برابر ضربه، پلی استایرن معمولی GPPS پلی استایرن انبساطی EPS تولید میشود. پلی استایرن ساده GPPS یک پلیمر ترموپلاستیک است.

امروزه پلی استایرن یکی از دارای شهرت ترین پلاستیک هایی است که در اکثر زمان ها صنایع آیتم نیاز بوده و مصرف میشود. از گزاره مواقعی که باعث توسعه و گسترش کاربرد همین پلیمر شدند، شفافیت، شکل پذیری و بها قلیل آن است. که خویش منجر تولید جایگاهی اختصاصی در دربین گونه های پلیمر شده است.

تفاوتهای GPPS در مقایسه با HIPS به تفسیر ذیل هست :

·          در حالیکه هر دوی GPPS و HIPS کم هزینه در نظر گرفته می شوند، اما پلی استایرن معمولی (GPPS) مقرون به صرفه تر است.

·         (GPPS) شکننده است و دارای مقاومت پایین تر در مقابل ضربه و همچنین ثبات ابعادی کمتری نسبت به (HIPS) است.

·         برخلاف HIPS ،GPPS دارای یک لبه نازک آبی رنگ شفاف است. (GPPS) دارای وضوح شیشه ای مانند است که باعث محبوبیت آن در بسته بندی مواد غذایی شده است و میتوان آن را به راحتی به اشکال مختلف قالب زد و شکل داد.

 

انواع مواد به عمل رفته در تولید گرید پلی استایرن معمولی 

  استایرن

  روغن معمولی

 لاستیک بوتادین

گنجایش تولید جهانی پلی استایرن در سال های گذشته، حیاتی رویش میانگین سالانه 75/5 از 7/8 میلیون تن درسال 1990 به 18 میلیون تن در سال 2003 رسید. که دراین مدت به مقدار بیش از 2 برابر ارتقا یافتاین پلاستیک بر مغایر سایر پلاستیک ها، خصوصیت بلوری نداشته و شفاف است. پلی استایرن اصلی گرید ساده در برابر جذب آب، مقاومت مهربانی داشته و عایق حرارتی و الکتریکی  خوبی است.

 همین پلیمر کلیدی مصرف جهانی 7/14 میلیون بدن حدود 9 از مصرف پلیمرهای اهمیت را در بر میگیرد تولید کنندگان پلاستیک بازیافتی ؟ بازیافت پلاستیک امروزه به تیتر یک برند تجاری پیشرو شناخته شده استبسیاری از کشورهای جهان ساخت کننده پلی استایرن ساده هستند، و در درحال حاضر فعالیت بر بر روی پروژه هایی به جهت ساخت گونه های متفاوت پلاستیکهای قابل به کارگیری دوباره هستنداسم تثبیت شده در همین عرصه اساسی نام اختصاری (GRM POLYMER) است

این شرکت اهمیت تولید مواد ناپخته ارزانتر از اختراعات و شروع آپهای تازه پشتیبانی می کندآن‌ها زباله های پلاستیکی را بازیافت کرده و آنها را به گلوله های پلاستیکی General purpose poly styrene (GPPS) قابل به کارگیری مجدد، تبدیل می کنندهمین گلوله ها به جهت تولیدکنندگان محصولات جدید موثر هستند و هزینه ساخت آنها هم چندان بسیار نیست

خرید پلی استایرن 
آخرین مطالب

مقالات مشابه
نظرات کاربرن