روش های متنوع ای که برای تهیه ویباکس می توان در بازی فورتنایت آن را دنبال نمود، چیست؟

در دنیای امروز بازی های دیجیتال بسیار محبوب هستند و افراد ساعت های زیادی را به بازی در دنیای غیر واقعی اختصاص

توسط AKHSHIJNEWS در 12 آبان 1400

در دنیای امروز بازی های دیجیتال بسیار محبوب هستند و افراد ساعت های زیادی را به بازی در دنیای غیر واقعی اختصاص می دهند. بازی فورتنایت یکی از بازی های آنلاین است که برای استفاده از امکانات بیشتر، باید تعداد ویباکس را افزایش داد.

برای به دست آوردن ویباکس و افزایش تعداد آن ها، باید در طول بازی روش های متعددی را به کار گرفت که آشنایی با آن ها برای هر گیمری لازم و ضروری است. اگر می خواهید، روش های به دست آوردن ویباکس را به دست آورید، تا پایان ما را همراهی کنید.

 
   

 

 

بازی فورتنایت را بیشتر بشناسید.

حتما نام شرکت اپیک گیمز را شنیده اید، یک کمپانی نام آشنا و معروف در زمینه تولید انواع بازی های آنلاین است. بازی فورتنایت را این کمپانی ساخته است و در دسته بازی های با سبک اکشن قرار می گیرد‌.

در شروع بازی، کاراکترها در یک جزیره فرود می آیند و از آن لحظه به بعد نبرد برای زنده ماندن آغاز می شود. این نبرد نفس گیر است زیرا گیمرهای حرفه ای در آن به رقابت می پردازند و از سلاح های مختلفی برای پیروز شدن استفاده می کنند.

کاراکتری پیروز میدان است که همه رقبا را از بین ببرد و زنده از جزیره بیرون بیاید. پیروزی در این رقابت ها مستلزم داشتن تجهیزات جنگی است که باید در طول بازی آن ها را از روش های مختلف به دست آورید.

تعریفی از ویباکس فورتنایت

در بازی فورتنایت آیتم های مختلفی طراحی شده است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی است که خرید آن ها کاراکتر را قدرتمند می کند. این آیتم ها می تواند لباس جنگی، تجهیزات جنگی، سلاح و غیره باشد که برای خرید آن ها داشتن ارز بازی یعنی ویباکس لازم و ضروری است.

ویباکس را پول بازی فورتنایت می دانند و می توان به کمک آن کاراکتر را تجهیز شده به میدان فرستاد. این ارز بازی برای گیمرها بسیار اهمیت دارد و همیشه باید به دست آوردن آن را در اولویت قرار دهد تا با رقبای حرفه ای بتوانند به رقابت بپردازند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این ارز هستید می توانید به مقاله https://gozareshkhabar.ir/%DA%86%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AA%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA  مراجعه کنید.

روش های افزایش ویباکس فورتنایت

حال که با تعریفی کلی از بازی فورتنایت آشنا شدید، باید روش های به دست آوردن آن را نیز بدانید زیرا برای کسی که بازی فورتنایت را انجام می دهد، دانستن این روش ها لازم و ضروری است. در همین راستا در ادامه برخی از روش های کسب ویباکس را برای شما لیست کرده ایم:

روش های رایگان

·         شرکت کردن در حالت نجات دنیا یک راه برای افزایش تعداد ویباکس در بازی است. البته این روش نیاز به پرداخت پول دارد و هنوز به طور رایگان در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

·         اگر در طول روز به بازی وارد شوید، بدون آنکه بازی کنید تعدادی ویباکس به شما تعلق خواهد گرفت، اما باید بدانید تعداد آن ها بسیار کم است.

·         انجام ماموریت ها و چالش های مختلف موجود در بازی یکی دیگر از راه های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت است. اگر بتوانید این مراحل را به درستی انجام دهید، تعداد ویباکس های خود را افزایش خواهید داد.

·         شرکت در strom shield defenses  سبب افزایش ویباکس در بازی می شود که می توان آن ها را بارها نیز تکرار کرد.

روش پولی

 

راه ها و روش های گفته شده در قسمت های قبلی ویباکس را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهد، اما به دست آوردن آن ها نیاز به انجام مراحل مختلف و کسب پیروزی های متعدد دارد. یک راه ساده و آسان خرید ویباکس با پرداخت هزینه می باشد که یک راه ساده و سریع به حساب می آید. برای این کار تنها باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و ویباکس با مبلغ مناسب را خریداری کنید‌.

آخرین مطالب