شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

شبانه، از ساعت ۲ تا ۸ صبح، اولویت استفاده با بسته شبانه خوهد بود و در صورت اتمام حجم شبانه، از حجم روزانه کسر

توسط AKHSHIJNEWS در 2 بهمن 1399

شبانه، از ساعت ۲ تا ۸ صبح، اولویت استفاده با بسته شبانه خوهد بود و در صورت اتمام حجم شبانه، از حجم روزانه کسر خواهد شد. این شرکت در سال ۱۳۸۴ با سرمایهگذاری شرکت گسترش الکترونیک ایران و شرکت MTN آفریقای جنوبی تاسیس شد. این مودم به صورت رو میزی طراحی شده که دارای یک پورت LAN است که با استفاده از این پورت میتوانید با سیم به اینترنت وصل شوید. بزرگترین تفاوت 4G با TD-LTE این است که؛ 4G نیاز به سیمکارت تلفن همراه دارد ولی TD-LTE یک اینترنت بیسیم مجزا از موبایل است. همراه با مودم، یک پکیج سیمکارت دوقلو ارائه میشود که درون آن، 2 عدد سیمکارت هدیه وجود دارد. برای تمامی کسب وکارهایی که با اینترنت سر و کار دارند و یا حتی برای افراد درون خانه این سوال وجود دارد که از کدام سرویس اینترنت استفاده کنیم که سرعت و کیفیت بیشتری داشته باشد. مشاهده میزان مصرف کاربران از اینترنت و محدودیت های ایجاد شده. مشاهده باقی مانده اینترنت با تماس گرفتن به شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل و شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ با سایر خطوط.

چگونه می توانیم باقی مانده اینترنت ثابت و همراه خود را مشاهده کنیم؟ بله درست متوجه شدید دیگری چیزی به نام ترافیک اینترنت برای شما باقی نخواهد ماند. امروزه برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل نام این فناوری را بیش از پیش میشنوید. در صورت تمایل به فعال سازی بسته های TD-LTE با کد دستوری، از یک سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده کنید. معمولا اپراتورها بر روی مودم های ارائه شدهی خود، یک سیستم قفل نرم افزاری فعال میکنند تا دستگاه با سیم کارت اپراتورهای دیگر کار نکند و این در حالیست که مودمهای بدون قفل شبکه قابل استفاده برای تمامی شبکههای اینترنتی همراه میباشند. اگر دستگاه قابلیت کار با سیم کارت تمام اپراتورها را داشته باشد، به آن "آنلاک" میگویند. در عوض باید یک سیمکارت داشته باشید که بتواند به دستگاههای شما (اعم از گوشیهای هوشمند یا هر دستگاه قابل اتصال دیگری) وصل شود. چه نیازی است تا همه از وجود شبکه وایرلس شما با خبر شوند؟

مهمتر از همه دارای باتری داخلی لیتیومیونی با میزان ظرفیت 2500 میلیآمپر، به کمک این باتری میتوان تا 8 ساعت برق مودم را تأمین نمود. مودم ایرانسل یکی از انواع مودمهای پر سرعت میباشد که توسط اپراتور ایرانسل به همراه طرحهای تشویقی و یا بستههای اینترنتی این اپراتور به مشترکین ارائه میشود. این شرکت، دومین اپراتور تلفن همراه و اولین و بزرگترین اپراتور دیتای ایران است که در زمینه ارائه خدمات شبکه تلفن همراه، خدمات اینترنت پرسرعت تلفن همراه (2G-3G-4G-5G) و اینترنت پرسرعت مودم ایرانسل شامل وایمکس و اینترنت پرسرعت ثابت و همراه TD-LTE فعال است. یعنی برای استفاده از آن نیازی به سیمکارت موبایل، تلفن همراه و یا مودم همراه نیست ولی به طور بیسیم میتوان از اینترنت استفاده نمود. حال فرض کنید کسی بتواند با استفاده از برنامههای Wifi Hacker به شبکه وایرلس شما دست دارزی کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اما اکثر برنامههای Wifi Hacker از ضعفهای این پروتوکل برای هک کردن وایرلس استفاده میکنند.

همانطور که متوجه شدید WPS یا Wifi Protected Setup یک از ویژگیهای Access Point ها میباشد که برای افزایش سرعت در متصل شدن به وای فای استفاده میشود. پنجمین گامی که میتوانید با استفاده از آن شبکه وایرلس ایرانسل خود را ایمن کنید مخفی سازی یا پخش نکردن نام وایرلس (SSID) میباشد. ثبت نام از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰: پس از تماس و ثبت نام اولیه به همراه مدارک معتبر به مرکز مخابراتی مربوط، مراجعه شود. همچنین برای استفاده از فناوری 4G-LTE روی دستگاههای دیگری مانند لپ تاپ، نوتبوک و کامپیوتر و کلا به اشتراک گذاشتن آن به یک مودم 4G و یک سیمکارت نیاز داریم. نصب این مودم بسیار راحت و آسان است، با این وجود تیم پشتیبانی صاران مارکت برای نصب و راه اندازی آن کمک کننده شما هستند. در TD-LTE روی لینکهای دانلود کار شده است و سرعت دانلود بسیار زیادی دارد و بهترین گزینه برای سازمانها، شرکتها، مجتمعهای مسکونی، کسبوکارهای کوچک و کاربرانی است که نیازمند اینترنت فوق سریع میباشند. برای غیر فعال سازی ویژگی WPS ابتدا وارد تنظیمات مودم خود شوید سپس از بخش Wi-Fi وارد گزینه WLAN Settings شوید.

آخرین مطالب