شانس دریافت بک لینک طبیعی بسیار کم است

من توصیه میکنم یکم تلاشتان را بیشتر کنید و با پست مهمان، توصیف نویسی، ایجاد محتوای ارزشمند و حضور قوی در شبکه

توسط AKHSHIJNEWS در 1 بهمن 1399

من توصیه میکنم یکم تلاشتان را بیشتر کنید و با پست مهمان، توصیف نویسی، ایجاد محتوای ارزشمند و حضور قوی در شبکه های اجتماعی بک لینک ایجاد کنید. روشی که شما گفتید میتونه روی سایت من هم تاثیر خوب بذاره؟ در صورت استفاده از کلمات کلیدی شما در انکر تکست ، این پیوندها به همان اندازه مفید نیستند. نکته بعدی استفاده از نام برند در انکر تکست است. وبلاگنویس دیگری به نام مریم در مجله اینترنتی مشهور خود، هنگام نوشتن مطلب در مورد این موضوع به مقاله علی لینک میدهد. اگر شما سابقه خرید بک لینک قوی از سایت دیگری را دارید ، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. یکی از محصولات یا خدمات این وب سایت، فروش بک لینک به کاربران است. محتوای جذاب ایجاد کنید که ارزش اشتراک گذاری توسط کاربران و فراگیر شدن را داشته باشد. بنابراین چنانچه لینکهای نوفالو حضور داشته باشند موجب میشود تا احتمال جریمه شدن سایت به شدت کاهش یابد.

خرید بک لینک : قدم سوم در نظر داشته باشید که در کلمات کلیدی کم رقابت تر، به احتمال زیاد اگر سئو داخلی خوبی داشته باشید و موارد ذکر شده را انجام دهید؛ در 30 نتیجه اول گوگل ظاهر خواهید شد. برخی اوقات ممکن است سایت های دیگر به شما پیشنهاد تبادل لینک بدهند که این مورد نیز احتمال pbn را بالا می برد. با توجه به این، قبل از رفتن به سراغ سایت فروش بک لینک، باید به خوبی اطلاعات لازم در مورد نیاز سایت تان را به دست بیاورید. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. در این نوع از لینک، موتورهای جستجویی همچون گوگل هیچ ارزشی از یک سایت به سایت دیگر منتقل نمیکنند. فرقی نمیکند قرار است از کدام وب سایت بک لینک بخرید، اما نکته مهم این است که قبل از خرید بک لینک، حتما این مطالب ادامه مقاله را بخوانید. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ در این صورت اقدامات شما برای افزایش رتبه سایت و گرفتن رنک بهتر در گوگل خیلی زودتر نتیجه خواهد داد.

هنگامی که نام تجاری شما خبرهای ارزشمندی ارائه میدهد، انتشار یک بیانیه مطبوعاتی میتواند به عنوان پایهای برای روابط عمومی و تاکتیکهای بازاریابی شما عمل کند. ابزاری به نام Boomerang قطعا برای شما کاربردی خواهد بود. در صورتی که در سایت یا وبلاگی اقدام به ثبت نظر مینمایید، چنانچه ثبت نظر واقعی و مرتبط با محتوا باشد، معمولا امکان درج نام سایت نیز وجود دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم هرچقدر ایجاد یک لینک راحت تر باشد، آن لینک ارزش کمتری دارد. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مواد غذایی، پیوندی را به پستی اضافه می کند که به سمت مزارع تولید مورد علاقه آنها باشد، یک پیوند طبیعی است. بنابراین یا زمانی سمت خرید این نوع بک لینک ها از راش وب بروید که استراتژی سئو شما به بک لینک های اینچنینی نیاز داشته باشد یا زمانی که بتوانید این لینک ها را برای مدت طولانی تمدید کنید. تا زمانی که ربات گوگل متوجه این داستان نشود، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد! تصور نکنید که چون سایت شما نیست، دیگر نیازی به تولید محتوای با کیفیت نیست.

اما موضوع این است که لینک سازی خارجی کار بسیار سخت، زمان بر و پیچیدهای است و به همین سادگی ها نیست. اما چگونه این کار را می کنید؟ نکته ای که برای محتوای خارجی باید رعایت کنید اینه که کوتاه و جذاب باشه. برای سایت های حرفه ای کسب و کار،PBN روشی است که قطعا به صورت انفرادی نمی توان آن را انجام داد و نیازمند فعالیت گروهی است . باید مخلوطی از وبلاگ و سایت برای تهیه ی PBN استفاده کنیم که جواب خوب بگیریم و فقط سایت یا وبلاگ جواب نخواهد داد. یکی از روشهای هوشمندانه برای ایجاد بکلینک، استفاده از نشان جایزه برای برندهای دیگر است؛ زمانی که موفقیت یا دست آوردی کسب میکنند. معمولا لینکهای مقاله به سایت شما زمانی ایجاد میشود که محتوای سایت شما به عنوان منبع اطلاعاتی ویژه (مانند مقاله یا اینفوگراف) شناخته شده، زمانی که از نماینده شرکت شما مصاحبه میشود و یا سایت شما برای موضوعی خاص مورد توجه قرار میگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن