طرز تهیه مرغ سوخاری خیلی ترد

مرغ سرخ شده یک غذای بسیار ، مرغ سوخاری اُکالا بسیار محبوب و خوشمزه است که می توانیم در هر زمان در خانه درست کن

توسط AKHSHIJNEWS در 4 شهریور 1399
مرغ سرخ شده یک غذای بسیار ، مرغ سوخاری اُکالا بسیار محبوب و خوشمزه است که می توانیم در هر زمان در خانه درست کنیم و مضرات آن را نادیده بگیریم. خیلی بهتر است که کمتر از این غذاها را در خانه طبخ کنید ...

طرز تهیه مرغ سوخاری در فر

مرغ سرخ شده یک غذای بسیار ، مرغ سوخاری اُکالا بسیار محبوب و خوشمزه است که می توانیم در هر زمان در خانه درست کنیم و مضرات آن را نادیده بگیریم. واقعاً خیلی بهتر است که کمتر از این غذاها را در خانه طبخ کنید تا سلامتی مرغ سوخاری  اعضای خانواده به خطر نیفتد. البته این مدل از غذا اگر در خانه با مواد تازه تهیه شود ، بسیار بهتر از رستوران ها و فست فودها و حتی شاید مزه تر نیز باشد. پیش از این روش تهیه مرغ قارچ و مرغ Q را در سایت داشتیم اُکالا مرغ سوخاری و همچنین روش تهیه قارچ سرخ شده ، قارچ و پنیر خامه ای را نیز مشاهده می کردیم که برای هرکدام می توانید روی لینک های آنها کلیک کنید.

طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی

مرغ سرخ شده مرغ سرخ شده مواد لازم برای تهیه مرغ سرخ شده در خانه قسمت هایی از مرغ (دو ران و دو سینه (که می توانید آن را به قسمت های اُکالا مرغ سوخاری کوچکتر تقسیم کنید) و دو بال و شانه) 1 عدد سفیده تخم مرغ 1 قاشق چایخوری نمک برای آرد سوخاری 1 و نیم فنجان آرد سفید نصف قاشق چایخوری نمک فلفل قرمز نصف قاشق چایخوری نصف قاشق غذاخوری پودر پاپریکا فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری پودر سیر نصف قاشق غذاخوری پودر کرفس نصف قاشق غذاخوری پودر نعناع نصف قاشق غذاخوری پودر ریحان نصف قاشق غذاخوری پودر پیاز 1 قاشق غذاخوری ادویه های لازم برای مرغ سرخ شده ادویه های لازم برای مرغ سرخ شده

مرغ سوخاری کنتاکی

مرغ سوخاری به جای همه این مواد می توانید از همان آرد ، نمک و فلفل استفاده مرغ سوخاری کنید اما این مواد می توانند طعم عالی و خوشمزه ای به مرغ ها بدهند. مراحل تهیه مرغ سرخ شده ترد و خوشمزه مرغ را بعد از شستشو به 8 قطعه تقسیم کنید. البته می توانید اندازه ها را مطابق سلیقه خود کوچکتر کنید. اگر کمی کوچکتر باشد ، برش های مرغ بهتر پخته می شوند. ادویه های مناسب را که در بالا به آنها مرغ سوخاری اشاره کردم با آرد مخلوط کنید. می توانید هر موجودی را حذف نکنید.

عکس مرغ سوخاری

سفیده های تخم مرغ را با نمک در یک کاسه مرغ سوخاری جداگانه مخلوط کرده و کمی هم بزنید. همه مواد را با آرد مخلوط کنید همه مواد را با آرد مخلوط کنید ابتدا مرغ را به طور کامل در سفیده تخم مرغ بچرخانید تا کل سطح آن را بپوشاند مرغ سوخاری و سپس آن را کاملاً در آرد بچرخانید. مرغ سوخاری این کار را دو یا سه بار تکرار کنید تا ضخامت نان تست شما بیشتر شود.
آخرین مطالب