لیزرهای نیمه‌ رسانا الکس دایود

الکس دایود (Alex Diode) این لیزرهای نیمه‌رسانا بر پایه و عملکرد نوری (طیف نزدیک به مادون‌قرمز)

توسط AKHSHIJNEWS در 28 اسفند 1399

الکس دایود (Alex Diode)

این لیزرهای نیمه‌رسانا بر پایه و عملکرد نوری (طیف نزدیک به مادون‌قرمز) ساخته شده‌اند و عمل خود را به صورت پالسی انجام می‌دهند. كوچكي، قابليت مدولاسيون براي فرکانس‌های بالا و اساس تغییر در میزان جریان اعمال‌شده­ آن، مبنای طول موج‌های مختلف است که در نتیجه برای نیازهای مختلف می‌توان از آن بهره برد. این دستگاه به سیستم خنک‌کننده مجزا مجهـز شده است. وجود این قابلیت، درد و سوختگی روی سطح پوست را کاهش می‌دهد. خرید دستگاه لیزر دایود الکس با عمق نفوذ بالا و انرژی 120J بـرای هـر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین، درون لایه اپیـدرم نفـوذ می‌کند و توسـط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند.

ویژگی‌های اصلی دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس با هدف رساندن انرژی زیاد و مساوی به سطح پوست طراحی شده است. این نور توسط هند پیس به سطح پوست تابیده شده و سپس به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود. انرژی حرارتی سپس توسط ملانین و فولیکول جذب می‌شود. از همین رو به جز پوست و مو هیچ ارگان دیگری درگیر این درمان نخواهد شد. همانگونه که اشاره شد دستگاه لیزر دایود به صورت استاندارد از طول موج 810 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج برای درمان موهایی با رنگ تیره و پوست‌هایی با رنگ روشن بسیار مناسب است.

البته لیزر دایود قدرت درمان پوست‌هایی با رنگ نسبتا تیره را نیز دارد اما بهتر است برای درمان این رنگ پوست حتما با پزشک متخصص مشاوره شود. دستگاه‌های لیزر به صورت کلی از سیستم خنک کننده موضعی استفاده می‌کنند. این سیستم خنک کننده اجازه می‌دهد تا درمان به شکل طبیعی انجام شده و در سمت مقابل آسیبی به سطح پوست وارد نشود. میزان درد در این درمان تا حد بسیار زیادی قابل تحمل است و دستگاه خنک کننده سطح پوست نیز کمک زیادی انجام می‌دهد اما اگر بیمار بخواهد می‌تواند از ژل‌های بی حس کننده نیز استفاده کند. استفاده از ژل تاثیری رو فرآیند درمانی ندارد و می‌تواند میزان درد را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

حال در این مقاله‌ قصد داریم در خصوص یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی برای حذف موهای زائد بدن صحبت کنیم. این دستگاه لیزر، دایود الکس نام دارد که در حال حاضر از محبوب‌ترین دستگاه‌های عمل پاک‌سازی پوست بشمار می‌رود.  قبل از هر چیزی باید عنوان کنیم که استفاده از هر دستگاه لیزر معایب و مزایایی دارد که دستگاه لیزر دایود الکس نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود، با این حال این دستگاه در صدر پر استفاده‌ترین لیرزهای پوست قرار دارد.

معرفی انواع مختلف دستگاه لیزر دایود الکس

انواع و اقسام مدل از دستگاه لیزر دایود الکس وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ما در این قسمت سعی کرده‌ایم تا با کیفیت‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم. مطمئناً اگر قصد خرید چنین دستگاهی دارید، حداقل بعد از خواندن این قسمت از مقاله تجربیات بسیار خوبی بدست خواهید آورد.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل FG 2000D

بهترین ویژگی این مدل از دستگاه لیزر دایود الکس جوان‌سازی و رفع کامل موهای زائد بدن است که بدون کمترین درد و خراشیدگی پوست انجام می‌شود. همچنین تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه لیزر، سبب خنک کنندگی پوست در حین کار خواهد شد. قدرت و سرعت این دستگاه نیز بسیار بالا بوده تا جایی که از این دستگاه برای مراکز تخصصی استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک دستگاه حذف موهای زائد هستید که فوق العاده اقتصادی هم باشد، حتماً این دستگاه را بررسی نمایید.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل LASERMACH

پر واضح است که اگر دستگاه لیزر دارای طول موج‌های بیشتری باشد، می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. با این تعریف می‌توان گفت که دستگاه لیزر دایود الکس مدل LASERMACH از سه طول موج برخوردار است که علاوه بر حذف کلی موهای زائد بدن، عملکرد بسیار مناسبی برای بهبود بعضی مشکلات پوستی از خود نشان می‌دهد.

آخرین مطالب