لیست مشاغل کانادا 2020 مهارت های شغلی کانادا

یکی از راه های مهاجرت به کانادا استفاده از برنامه های مهاجرتی مهارت های شغلی کانادا اینجا کلیک کنید است که از

توسط AKHSHIJNEWS در 24 شهریور 1399
یکی از راه های مهاجرت به کانادا استفاده از برنامه های مهاجرتی مهارت های شغلی کانادا اینجا کلیک کنید است که از طریق کار و مهارت کار می کنند و لیستی از مشاغل مورد نیاز را دارند ، مانند یک برنامه مهاجرت تخصصی. اداره مهاجرت کانادا برای تسهیل در شناسایی شغل در این لیست ها ، کد ملی یا کد طبقه بندی حرفه ای ملی را برای هر شغل فراهم می کند ، که برای شناسایی مهارت های شغلی کانادا شغل در برنامه های مختلف مهاجرت در کانادا استفاده می شود.

لیست مشاغل express entry

به عنوان مثال ، شخصی که می خواهد از طریق تخصص فدرال مهاجرت کند ، ابتدا باید بفهمد کدام کد های NOC در لیست موقعیت ها شغل محسوب می شود مهارت های شغلی کانادا و در برنامه Skill Worker گنجانده شده است. (سطح NOC صفر ، A و B شامل برنامه مهارت کارگر است.) این مسئله حتی در مورد مهاجرت استانی کانادا (برنامه های مهاجرت به ایالت های کانادا) نیز صدق می کند و این ایالت ها - مانند ساسکاچوان - هر ساله مهارت های شغلی کانادا بسته به شرایط شغلی ایالت ، لیست مشاغل را اولویت می دهند. آنها برنامه های مهاجرتی خود را تغییر می دهند. با این تغییرات ، برخی از مشاغل حذف می شوند و برخی دیگر اضافه مهارت های شغلی کانادا می شوند. بنابراین ، کسانی که قصد مهاجرت از طریق کار را دارند باید به لیست NOC های منتشر شده در هر سال توجه کنند. در واقع ، این به وضعیت بازار کار کانادا و همچنین اقتصاد بستگی دارد. به دلیل رشد اقتصادی در برخی از سالها ، کشور ممکن است به نیروی کار جوان و باتجربه بیشتری نیاز داشته باشد یا برعکس ، به دلیل رکود اقتصادی ، بیکاری در این کشور افزایش مهارت های شغلی کانادا یافته و در نتیجه پذیرش متخصصان خارجی بیشتر و دشوارتر خواهد شد. .

سیم پیچی در کانادا

دسته های سطح شغل به شرح زیر است: 1- مشاغل سطح 0 (صفر) - مشاغل مدیریتی مانند مهارت های شغلی کانادا مدیریت رستوران ، مدیریت معدن و ... 2- مشاغل سطح A - مشاغل حرفه ای که معمولاً نیاز به مدرک دانشگاهی دارند مانند پزشکی ، معماری و ... 3- مشاغل سطح B - مشاغل فنی و تخصصی مهارت های شغلی کانادا که معمولاً نیاز به مدرک دیپلم در این زمینه یا دوره های کارآموزی دارند ، مانند آشپز ، لوله کش ، برق و غیره. 4- کار سطح C - مشاغل متوسط ​​که معمولاً به دیپلم مهارت های شغلی کانادا دبیرستان یا تحصیلات ویژه نیاز دارند ، مانند راننده کامیون ، قصاب و غیره.

شغل طلا سازی در کانادا

5- کار سطح D - مشاغل پرمشغله که معمولاً آموزشهای مهارت های شغلی کانادا لازم را برای این مشاغل می بینند ، مانند کارگران نفت ، میوه های چینی ، کارگران نظافت و غیره.

بهترین شغل برای مهاجرت به المان

در این بخش لیستی از مشاغل کانادایی در سال 2018 با کد NOC و سطح برنامه ریزی شده برای هر شغل را در پنج لیست 100 تایی ، به ترتیب کد مهارت های شغلی کانادا NOC ارائه می دهیم.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن