مشخصات تلویزیون ال ای دی سامسونگ سه بعدی

تلویزیون ال ای دی سامسونگ سه بعدی 40ES7770 40inch تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000 از اینترنت اشیا و برنامه S

توسط AKHSHIJNEWS در 17 بهمن 1401

تلویزیون ال ای دی سامسونگ سه بعدی 40ES7770 40inch

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000 از اینترنت اشیا و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. با این وجود شما می توانید تلویزیون و سایر لوازمی که از این قابلیت ها پشتیبانی می کنند را از راه دور مدیریت و کنترل کنید. در مشخصات فنی این محصول ذکر شده است که از مرورگر وب برخوردار است، در نتیجه شما می توانید با استفاده از این تلویزیون به وب گردی بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های هوشمند تلویزیون 75AU8000 سامسونگ، پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby است که کار شما را در استفاده از این تلویزیون بسیار ساده تر خواهد ساخت. با به کارگیری تکنولوژی Mirroring می توانید صفحه تلفن همراه خود را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید. این تلویزیون دارای قابلیت Tap View نیز است و شما می توانید با نزدیک کردن موبایل خود به تلویزیون نیز محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون پخش کنید یا صفحه نمایش موبایل را روی تلویزیون Mirror کنید. همچنین تلویزیون اسمارت Samsung AU8000 دارای قابلیت Remote Access نیز می باشد که می توانید از طریق آن با استفاده از اینترنت به کامپیوتر خود متصل شده و کار های خود را از راه دور انجام دهید.

  • سیستم آماده
  • در ابتدا محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب نمایید
  • وارد نوار جستجو “search”شوید و دکمه OK را فشار دهید
  • تکنولوژی Digital Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر
  • ساعت با برندهای متفرقه

پس از مدتی باشگاه نشان دیگری را برگزید که برگرفته از نام این باشگاه بود؛ نشانی برگرفته از سرستونهای شیر پرسپولیس (تخت جمشید). این نشان تا میانههای دهه هفتاد بکار گرفته میشد، اگر چه در بیشتر سالهای دهه شصت و تغییر نام باشگاه، تیم پرسپولیس اغلب با پیراهنهای بدون نشان در میدانها حاضر میشد. از آن پس نیز ترکیب سرستون شیر هخامنشی و جام در میان آنها همواره در طرح نشان باشگاه باقی ماندهاست. در میانههای دهه هفتاد طرح سکوی میانی از نشان حذف شد و سر هر دو شیر به کنارهها خم شده و به جام میانی تکیه داده شدند. در آغاز دهه هشتاد سکوی میانی دوباره روی نشان بازگشت و شیرهای خمیده نیز دوباره به حالت پیشین بازگشتند. در سال ۱۳۹۰ همین نشان سرستون شیر و جام و سکوی میانی آن در درون قالب شکل هندسی همانند سپرهای جنگی جای گرفت و نام پارسی و انگلیسی پرسپولیس بر روی نشانواره باشگاه جای گرفت. در ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ تیم وزنهبرداری باشگاه پرسپولیس به همت مدیرعامل باشگاه (محمد رویانیان) تشکیل شد.

  1. ماشین ظرفشویی
  2. تصاویر کش می آیند یا جمع می شوند
  3. برخورداری از فناوری Remote Access
  4. قابلیت Connect Share

به طوری که این اکانت برای شخص دیگری بوده و از دسترسی ذیگران به اکانت خود نیز بی اطلاع است. در چنین زمانی فقط کافیست ایمیل و یا آلارمی از سمت مایکروسافت برای وی ارسال شود. در چنین صورتی این فرد، اتفاق را گزارش میکند. بعد از مدتی، تمامی اکانتها و کنسولهای متصل به این اکانت دزدی که هک شده است؛ بن شده و از کار می افتند. تاریخ انقضای گیم پس آلتیمیت چقدر است ؟ از زمانی که Game Pass Ultimate برای شما فعال میشود تا یک ماه شما میتوانید از این اشتراک استفاده نمایید. پس از آن نیز میتوانید همان اکانت خود را تمدید کنید. همچنین با اکانت جدید و با همین قیمت کم دوباره گیم پس التیمیت خریداری نمایید. بدون این که بازی های دانلود شده شما حذف شوند. آیا بعد از خرید گیم پس التیمیت، در صورت پشیمانی می توانم آن را پس دهم؟ خیر. همانطور که گفته شد این سرویس بر روی اکانت شما فعالسازی میشود. امکان مرجوع کردن و یا پس دادن آن به هیچ عنوان وجود ندارد. بعد از اتمام اشتراک سه ماه گیم پس التیمیت می توانم مجددا آن را قیمت تلویزیون سامسونگ تمدید کنم؟ بله. شما میتوانید در صورت تمایل مجددا بر روی اکانت خود اشتراک سه ماه را تمدید نمایید. از این لحاظ مشکلی وجود ندارد. چرا کد گیم پس باید توسط پشتیبان سایت فعال شود؟ کدها به صورت دیجیتالی هستند. ممکن است توسط افراد در اکانتهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند. از این رو کاربر بعد از خرید مدت کوتاهی را منتظر میماند تا اکانت او توسط پشتیبان شارژ شود. بعد از خرید گیم پس آلتیمیت، چه تعداد بازی به صورت رایگان در اختیار ماست؟ شما بعد از خرید و شارژ حساب خود به بیش از 100 بازی هیجان انگیز XBOX و PC به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. همچنین شما میتوانید لیست کامل بازیهای رایگان گیم پس را اینجا مشاهده کنید.

 

تقریباً 98 درصد از تلویزیونهای ال جی هم گیرنده دیجیتال دارند و هم رسیور داخلی که میتوانید با آنها شبکههای جهانی را تماشا کنید. در تلویزیونهای سامسونگ مدلهایی که مونتاژ مجارستان، اسلواکی و اروپا هستند. هم رسیور داخلی دارند و هم گیرنده دیجیتال؛ اما اکثر مدلهایی که مونتاژ مصر هستند فقط گیرنده دیجیتال دارند. هیچکدام از تلویزیونهای اصلی برند ال جی منوی فارسی ندارند، منوی آنها زبان انگلیسی، عربی و یا زبانهای دیگر بهغیراز زبان فارسی است که میتوانید بهدلخواه خود زبان تلویزیون را انتخاب کنید. پس دقت داشته باشید که اگر به شما پیشنهاد کردند که تلویزیون ال جی با منوی فارسی را بخرید بدانید که حتماً آن تلویزیون یا مونتاژ ایران است و یا تقلبی، چراکه تلویزیونهای ال جی اصل منوی فارسی ندارند. در تلویزیونهای سامسونگ مدلهایی که مونتاژ مجارستان، اسلواکی و اروپا هستند، منوی فارسی ندارند اما اکثر مدلهایی که مونتاژ مصر هستند منوی فارسی دارند. تلویزیونهای ال جی دارای کنترل جادویی هستند.

کنترل تلویزیون سامسونگ

فرمت های محبوب مانند mp4، mkv. و avi. همه پشتیبانی خوبی دارند، از جمله کدک های ویدیویی مانند h.264 و HEVC. می توانید تلویزیون هوشمند خود را برای ضبط برنامه ای که هر هفته پخش می شود برنامه ریزی کنی. دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید و Live TV را انتخاب کنید. برای انتخاب مدیریت زمانبندی، کنترل از راه دور را فشار دهید. در صفحه مدیریت، به تب Apps رفته و Add View یا Add Recording را انتخاب کنید. کانالی را که می خواهید ضبط کنید انتخاب کنید و در صورت نیاز گزینه تکرار را تنظیم کنید. به صفحه تنظیمات بروید تا تعیین کنید ضبط چقدر زود شروع شود و چه مدت می خواهید ضبط پس از پایان برنامه ادامه یابد. هنگامی که برنامه در شرف شروع است، یک اعلان در گوشه سمت راست بالای صفحه دریافت خواهید کرد. مطمئن شوید که در تلویزیون زنده و کانالی که میخواهید ضبط کنید، هستید. دکمه 123 را با نقاط رنگی فشار دهید.

این نوع سیستم عامل، مبتنی بر سیستم عامل لینوکس می باشد.

می توان گزینه Home را انتخاب کرد. این گزینه در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته است. کمک می کند، از دیگر کاربرد های این نوع مرورگر می توان به شناسایی فلش درایو و یا هارد اکسترنال به صورت همزمان و همچنین پیکربندی آن ها اشاره کرد. سیستم عامل نامبرده از انواع شبکه های اجتماعی مانند NETFLIX با دقت فورکی نیز پشتیبانی می کند. این نوع سیستم عامل، مبتنی بر سیستم عامل لینوکس می باشد. 5. سیستم عامل Fire TV Edition: سیستم عامل Fire TV Edition یکی دیگر از سیستم عامل هایی می باشد که به سیستم عامل آتش معروف است. این نوع سیستم عامل در تلویزیون های آمازون استفاده شده است. این نوع سیستم عامل به تکنولوژی آمازون الکسا دسترسی دارد. در حقیقت آمازون الکسا مانند دستیار گوگل می باشد. وجود سیستم عامل Fire TV Edition شما را به استفاده از برنامه های موجود در App Store آمازون محدود می کند.

بهطور مثال، جورابان در قرارداد خود با باشگاه ۳۰٪ از عواید فروش لباسها را به پرسپولیس میداد. البته بر خلاف روال معمول در فوتبال جهان و همانند دیگر باشگاههای ایرانی، تامینکنندگان لباس پولی بابت حمایتشان به پرسپولیس پرداخت نمیکنند. باشگاه پرسپولیس مالک یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان شیخ بهایی تهران است. این ساختمان در زمین اهدایی فدراسیون فوتبال ایران ساختهشده و دفتر باشگاهاست. در سال ۱۳۸۷ قرار بود موزه پرسپولیس در این مکان راهاندازی شود. در تیر ۱۳۸۸، سازمان تربیت بدنی با پرداخت ۲ میلیارد تومان ۱٪ از سهام بانک تات را برای باشگاه پرسپولیس خرید. این باشگاه یک کلینیک پزشکی با نام «بیمارستان پرسپولیس» در خیابان گاندی تهران دارد که در خرداد ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۸۴ نیز خبری دربارهٔ خرید ورزشگاه و راهاندازی شرکت هواپیمایی توسط باشگاه منتشر شدهبود که انجام نگرفت. نیز بودهاست. باشگاه پرسپولیس اولین و تنها باشگاه ایرانی است که هواپیمای اختصاصی دارد. پیش از انقلاب، مالک باشگاه «شرکت سهامی سیآرسی» بود.

Samsung AU8000 برای بازی مناسب است. دارای تاخیر ورودی کم برای تجربه بازی مناسب است. با این حال، هیچ ویژگی مانند پشتیبانی از VRR ندارد و زمان پاسخ آهستهای دارد که باعث میشود حرکت تار به نظر برسد. نکته مثبت این است که به لطف نسبت کنتراست بالا، برای بازی در اتاق تاریک خوب است، اما ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود کنتراست ندارد. Samsung AU8000 برای استفاده به عنوان مانیتور تلویزیون بزرگ سامسونگ کامپیوتر مناسب است. تاخیر ورودی کمی برای تجربه دسکتاپ پاسخگو دارد، اما زمان پاسخ آهسته باعث میشود حرکت تار به نظر برسد. اگر میخواهید در اتاقی با نور نسبتاً خوب از آن استفاده کنید، بازتابی عالی دارد. ۴:۴.۴ را نمایش میدهد که به وضوح متن کمک میکند. متأسفانه، زوایای دید باریکی دارد، بنابراین اگر خیلی نزدیک بنشینید، تصویر در کناره به نظر میرسد. Samsung AU8000 برای تماشای محتوای HDR قابل توجه نیست. نسبت کنتراست بومی بالایی دارد که باعث میشود رنگ تیره، سیاه به نظر برسند، اما ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود آن ندارد.

سامسونگ پیشرفت های فناورانه بسیاری داشت، بهویژه در زمینه حافظه که امروزه در بیشتر محصولات الکتریکی متداول است. این پیشرفت شامل نخستین DRAM ۶۴ مگابایتی در جهان در سال ۱۹۹۲، DRAM ۲۵۶ مگابایت در سال ۱۹۹۴ و ۱ گیگابایت DRAM در سال ۱۹۹۶ میشود. در سال ۲۰۰۴، سامسونگ نخستین تراشه حافظه فلش ۸ گیگابایتی NAND را در جهان توسعه داد و در سال ۲۰۰۵ با اپل قرارداد تولید بسته شد. قرارداد تأمین تراشه های حافظه اپل در سال ۲۰۰۵ منعقد شد و و سامسونگ در اکتبر ۲۰۱۳ با تولید پردازندههای A7 در داخل مدل آیفون ۵اس، منبع اصلی اجزای اپل شد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳، سامسونگ درآمد خالص بیش از پنج درصد داشت. این در شرایطی بود که ۱۶ شرکت از ۳۰ شرکت برتر کره جنوبی در پی بحران بیسابقه فعالیت خود را متوقف کردند. در سال ۲۰۰۵، سامسونگ الکترونیکس برای نخستین بار از رقیب ژاپنی خود سونی پیشی گرفت و به عنوان بیستمین بزرگترین و محبوب ترین مارک مصرفکننده جهان شناخته شد.

چرا شما هرگز یک تلویزیون سامسونگ را نمی بینید که واقعا کار می کند

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ لیست قیمت وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن