معرفی بهترین سایت سئو خارجی و لینک بیلدینگ

25 روش جستجوگرها خارجی برای بهبود رتبه بندی سایتتاریخ انتشار: 2018/04/18سایت جستجوگرها شامل دو بخش است: جستجوگ

توسط AKHSHIJNEWS در 14 دی 1399

25 روش جستجوگرها خارجی برای بهبود رتبه بندی سایت
تاریخ انتشار: 2018/04/18
سایت جستجوگرها شامل دو بخش است: جستجوگرها داخلی (PPAGE SEO) و جستجوگرها خارجی (offpage SEO). جستجوگرها خارجی مجموعه ای از اقدامات است که شما می توانید برای بهبود رتبه بندی سایت خود را در موتور جستجو با استفاده از سایت های دیگر است. در این مقاله, ما شما را به معرفی 25 روش از یک سایت جستجوگرها خارجی.

مدیر عامل خارجی چیست؟
یک سایت جستجوگرها خارجی است?

شما ممکن است فکر کردن در مورد لینک در طول جستجوگرها را در سایت خود. لینک ها یک بخش مسلم از یک سایت جستجوگرها خارجی, اما این همه نیست.

جستجوگرها خارجی اشاره به تمام فعالیت های که در خارج از سایت شما رخ می دهد برای افزایش رتبه بندی سایت شما و ایجاد یک جستجوگرها بهتر برای سایت شما. این فعالیت ها شامل لینک, استراتژی های رسانه های اجتماعی, بازاریابی موثر, و بیشتر.

به عنوان مثال ، اگر شما یک پست وبلاگ عالی بنویسید و یک لینک به یک تأثیرگذار آن را در صفحه خود قرار دهید ، شما در واقع یک فعالیت SEO خارجی را با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار انجام می دهید.

اما سوال واقعی این است که آیا جستجوگرها آفلاین به شما کمک می کند سایت خود را در نتایج جستجو رتبه بندی کنید ؟

در واقع جستجوگرها خارج از سایت می گوید موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه افراد دیگر مربوط به سایت شما. لینک های با کیفیت بالا و نظرات مثبت سوابق سایت شما ، بیشتر احتمال دارد که آن سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو قرار داده است.

پیشنهاد وب سایت: استراتژی مدیرعامل در مراحل 11 در 2019

خارج از سایت استراتژی جستجوگرها
1. حضور یک استراتژی اتصال داخلی در استراتژی جستجوگرها خارجی
آیا می خواهید برای دریافت بیشتر Baklanov؟ برای انجام این کار ، ابتدا باید اتصالات داخلی خود را بهبود ببخشید. استراتژی قوی لینک داخلی سایت خود را برای لینک های خارجی آماده خواهد شد. در واقع ، آن را به یک اثر قیف. اگر کسی می پیوندد سایت خود از طریق لینک دهنده و یا بک لینک, شما باید مطمئن شوید که صفحه را در سایت خود را بهینه سازی شده است به آن تغییر مسیر به صفحات دیگر در سایت. استراتژی جستجوگرها خارج از سایت شما باید یک استراتژی اتصال داخلی قوی باشد.

2. داشتن یک استراتژی پیوند قوی
شما باید یک استراتژی جستجوگرها خارج از سایت قوی و لینک دهنده قوی و با کیفیت بالا برای سایت شما.

3. ایجاد محتوای با دوام و با کیفیت بالا
من می دانم که این نکات و ترفندها در حال حاضر به شما داده می شود تا آنها را به طور کلی به جستجوگرها داخلی سایت خود اعمال کنید. اما اگر می خواهید لینک به سایت شما ، چیزی است که شما باید آنها را دلیلی برای انجام این کار. تولید محتوای با کیفیت بالا بهترین علت این مشکل است.

4. ارائه خود را به عنوان یک رهبر فکری
اگر برای اولین بار یک مخاطب تخصصی ایجاد کنید ، ارتباط قوی تر و بهتر با مخاطبان خود خواهید داشت.

تجربه بیشتر به شما ارائه, با ارزش تر مطالب خود را خواهد. این در نهایت منجر به بیشتر مردم به اشتراک گذاری آن و مربوط به آن. برای ایجاد رهبری ذهنی ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما معتبر و مناسب است .

5. نقل قول, مصاحبه ها و بیشتر.
اگر می خواهید نام خود را در میان مخاطبان شناخته شده ، تشویق مردم به مصاحبه و خواندن نقل قول. این نه تنها کمک به شما را به مطالب تخصصی خود را با نام تجاری بلکه افزایش اعتبار نام خود و ایجاد یک مخاطب جدید احتمال این که مخاطبان سایت شما اتصال به بیشتری می دهد.

این مشکل کار می کند راه دیگری در اطراف. برای مثال اگر شما نیاز به جمع آوری نظر کارشناس و به نقل از کارشناسان صنایع شما نیاز دارید, شما می توانید با آنها تماس بگیرید و قادر به به اشتراک گذاری لینک با سایت آنها بخواهید آنها را برای.

6. حضور رسانه های اجتماعی قوی برای بهبود سایت خارجی جستجوگرها
جستجوگرها خارجی-حضور در شبکه های اجتماعی

گوگل گفت که هیچ شبکه اجتماعی وجود ندارد که به طور مستقیم بر رتبه بندی بالا سایت و جستجوگرها داخلی سایت تاثیر بگذارد. اما مطمئنا می تواند به طور غیر مستقیم به جستجوگرها در خارج از سایت کمک کند. برای انجام این کار ، می توانید یک قطعه بزرگ از محتوا را بنویسید و آن را در Facebook ، Twitter ، Linkedin و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.. این می تواند بسیاری از لینک ها برای شما, و همانطور که می دانید, لینک ها یک عامل رتبه بندی مستقیم. در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تعداد لینک ها ، و همچنین به اشتراک گذاری آنها ، امتیاز سایت را افزایش می دهد.

برای دریافت مزایای غیر مستقیم از رسانه های اجتماعی, شما نیاز به یک استراتژی جامع, حضور فعال, و یک طرح محتوای قوی.

7. ارتباط با تاثیرگذاران برای یک سایت جستجوگرها خارجی
چه کسی نفوذ دارد ؟
کسی که معمولا بسیاری از پیروان در شبکه های اجتماعی قرار می دهد تا صدها و حتی هزاران نفر از پست های خود را و سهام با مخاطبان زیادی دریافت لایک و نظرات.

شما می توانید جذب مخاطبان بزرگ با استفاده از نفوذ بازاریابی و یا نفوذ بازاریابی. این نوع بازاریابی بازاریابی انعطاف پذیر است و کمک می کند تا شما را وادار به دانستن نام تجاری خود را برای مخاطبان جدید.

تصور کنید اگر کسی به شما اعتماد توصیه یک نام تجاری جدید, شما به احتمال زیاد به گوش دادن به توصیه های خود و استفاده از آن نام تجاری.

این هسته تاثیر گذار بازاریابی است و معمولا شامل یک فرایند 3 مرحله ای است که:

شناخت عامل تاثیر
دستیابی به نفوذ
آنها را متقاعد به بازدید از یک یا چند بخش از مطالب خود را و به اشتراک گذاری آن
8. نظر و تعامل در وبلاگ ها و انجمن ها
ابزارهای جستجوگرها خارجی در وبلاگ ها و انجمن ها

این روش مربوط به تفکر رهبری است. درست است که ایجاد نظرات و نظرات در وبلاگ ها به طور خودکار شما را متصل نمی کند ، اما نام تجاری شما را در انجمن ها و وبلاگ های مهم قابل تشخیص می کند.

بنابراین سعی کنید وبلاگ های محبوب را در صنعت خود شناسایی کنید و نظرات خود را در آنجا بگذارید. ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ ها محبوب می تواند به شما یک وبلاگ نویس تشخیص را, و همچنین خوانندگان وبلاگ را تحت تاثیر قرار. درگیر شدن در مکالمات صنعت کمک خواهد کرد که شما را با افراد با نفوذ ارتباط برقرار کنند ، و در آینده ، شما قادر خواهید بود به آنها متصل به سایت شما.

9. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای سایت های جستجوگرها خارجی
این فوق العاده است اگر شما محتوای جالب ایجاد کرده اید ، اما کار شما هنوز انجام نشده است.

مطمئن شوید که شما در رسیدن به حق مردم با ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال. اگر در مکالمات مربوط به شرکت رسانه های اجتماعی صنعت شما ، شما باید آن را از آنجا انجام دهید ، برخی از هسته ها می دانند ، و مهمتر از همه ، آنها نیز باید حضور داشته باشند که شما می دانید. پس از شما انجام تحقیقات کمی شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن بسیاری از وبلاگ نویسان و رهبران فکری در صنعت شما. هنگامی که شما در پیدا کردن یک مقاله در یک وبلاگ معتبر, فکر می کنم در مورد آن وبلاگ و ارسال یک ایمیل یا پیام برای دیدن اگر آنها علاقه مند به اشتراک گذاری پست خود را. به یاد داشته باشید که ایمیل اصلی همیشه می تواند نادیده گرفته شود و در همان محل باشد ، بنابراین همیشه ایمیل های بعدی را آماده کنید.

10. ارتباط با افراد مناسب
برای پیگیری از آنچه در مورد یکی از قبلی گفته شد ، شما نیاز به پیدا کردن افراد مناسب و با آنها تماس بگیرید.

این نیاز به تحقیقات اساسی. شما باید مطمئن شوید که تاثیر گذار شما در پیدا کردن بیش از فقط یک کاربر به طور منظم با پیروان متعدد است. مراقب باشید که این افراد هستند و چگونه مشتاق پیروان خود هستند. به عنوان یک فرد مشغول به کار در همان صنعت شما می خواهید لزوما به این معنی نیست که مخاطبان خود را نیز یکی از شما انتظار می رود. بنابراین زمان برای شناسایی این افراد و تشخیص عوامل تاثیرگذار را. هنگامی که شما پیدا کنید که فرد مناسب, از آن زمان به آنها تماس بگیرید.

شما تنها می توانید با تماس با این افراد از طریق ایمیل و نه از طریق سایت آنها بخشی از این اطلاعات در دسترس برای شناسایی کسی که باید به شما کمک کند حرکت به سایت شما در حال اتصال به صفحه آنها را پیدا کنید.

11. استفاده از وبلاگ مهمان برای بهبود سایت خارجی جستجوگرها
وبلاگ مهمان یکی از موثر ترین راه برای ایجاد لینک است. برای شروع این, شما باید به دنبال چند قدم که شامل:

تعریف تفکر خود را.
وبلاگ خود را با پست های با کیفیت بالا و صنعتی پر کنید.
شناسایی بهترین وبلاگ نویسان در صنعت شما و نشریات آنها به عنوان وبلاگ مهمان منتشر.
تماس با وبلاگ های مرتبط برای به اشتراک گذاشتن لینک.
این چیزهایی که شما باید برای وبلاگ مهمان خود را در نظر بود. هنگامی که شما در پیدا کردن چند چنین وبلاگ ها و وبلاگ نویسان, صحبت کردن با آنها در مورد به اشتراک گذاری محتوا, به اشتراک گذاری لینک, و وبلاگ مهمان.

به یاد داشته باشید که کیفیت برگه های رای در این مرحله بسیار مهم است. نگاهی هم به ایجاد یک پست مهمان با کیفیت.

12. استفاده از ویدئو
جستجوگرها خارجی – استفاده از ویدئو

نباید نادیده گرفته شود که این ویدیو آخرین محتوای تولید شده در این روزها است. یوتیوب به تنهایی دریافت بیش از 30 میلیون بازدید کننده در روز.

تعیین کنید که کدام ویدیو برای کار شما مناسب است.

شما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای ویدئویی و اتصال به کانال شروع کنید. فیلم های خود را نیز باید بهینه سازی شود, و همچنین مطالب دیگر. برای این کار ، شما نیاز به وارد کردن کلمات کلیدی و مطمئن شوید که فیلم های خود را با کیفیت بالا هستند. صفحه خود را با فیلم های مربوطه و لینک های محتوای عمیق ایجاد کنید و منتظر بسیاری از لینک ها باشید.

13. نمایش به صورت اسلاید یک راه ارزشمند برای بهبود سایت های جستجوگرها خارجی است
نمایش به صورت اسلاید است که اغلب نادیده گرفته, اما می تواند یک ارزش افزوده برای مدیران اجرائی برنامه در خارج از سایت شما.

دلیل این است که گوگل واقعا نشان می دهد اسلاید را دوست دارد. بنابراین مطمئن شوید که حساب خود را با کلمات کلیدی و لینک های داخلی بهینه سازی شده, و همچنین دیگر حساب های رسانه های اجتماعی.

14. نظارت بر عملکرد برای شناسایی محتوای مشابه
پیام های کاربردی برای یک دلیل بسیار مفید هستند, دلیل اصلی بودن به شما در حفظ و تا تاریخ با تحولات صنعت شما. اما این نیز یک راه عالی برای پیگیری اخبار در مورد صنعت شما و ایجاد نشریه مناسب است. با این کار ، شما می توانید مخاطبان جدید برسد.

  • 15. دنبال لینک در سایت خود را به بهبود ظاهر جستجوگرها خود را به یک سایت خارجی قوی ، شما نیاز به پیگیری چگونه بسیاری از لینک دهنده و چند بار شما بیش از یک دوره معینی از زمان دریافت کرده ام. ابزار های بسیاری برای کمک به شما پیگیری این وجود دارد. با استفاده از این ابزار اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر تمام کلینیک های خود را. این اجازه می دهد تا شما را به کنترل کیفیت لینک ها و مطمئن شوید که این لینک ها آنهایی که شما به دنبال و در غیر این صورت آنها را اصلاح.

    16. ساخت یک لینک قبل از لینک
    لینک جستجوگرها خارجی

    این جایی است که, واقعا ترکیب مشارکت در گروه, نظرات و نظرات, کمپین های تبلیغاتی, و غیره. زیرا, درست مثل در دنیای واقعی, تعامل واقعا باعث می شود شما با دیگران ارتباط برقرار و دریافت ارتباط بیشتر, و همچنین به زبان راست قرار می گیرند.

    سعی کنید به تکیه بر خرید لینک و یا دیگر تکنیک های swat, اما به جای سعی کنید برای برقراری ارتباط آنلاین و به رسمیت شناختن از سایت های دیگر. این باعث می شود آن را بسیار ساده تر و بیشتر شما می توانید لینک دهنده برای سایت شما.

    17. دسترسی به رسانه ها برای بهبود سایت جستجوگرها خارجی
    دسترسی به خبرنگاران و توصیه های آنها راه دیگری برای کمک به بهبود جستجوگرها خارج از سایت است.

    برخی از سایت ها به طور خاص برای این منظور ساخته شده است. شما می توانید روزنامه نگاران را از طریق این سایت ها در یک موضوع خاص ارسال کنید و از آنها بخواهید که با آن موضوع کمک کنند. اگر کار خود را مربوط به تجربه خود را, شما می توانید آنها را برای یک لینک به سایت خود را بپرسید.

    18. تمرکز بر محتوای منحصر به فرد
    محتوای جذاب همیشه محتوای غیر منتظره است. بنابراین در مورد ایجاد چند قطعه از طنز در محتوای سایت خود نگران نباشید. محتوا که تداعی احساسات در مخاطبان است به احتمال زیاد از طریق آنها منتقل می شود.

    19. ایجاد تصاویر
    اگر شما توانایی ایجاد تصاویر با کیفیت بالا (به ویژه infographics) دارید ، باید این کار را برای بهبود جستجوی خارجی SEO انجام دهید. نه تنها به خاطر تصویر سرعت قابل حمل هستند بلکه به این دلیل است که 74 درصد از بازاریابی رسانه های اجتماعی با استفاده از این روش که شکل وبلاگ های که 68% نیز فیلم ها هستند که 60 درصد بزرگتر که منجر به موفقیت سایت شما و بزرگتر خواهد شد.

    سعی کنید برای بهینه سازی تصاویر خود را. به این ترتیب ، هنگامی که کسی تصویر شما را به اشتراک می گذارد ، لینک شما نیز در صفحه ای که در آن نوشته شده است قرار می گیرد.

    20. ارائه تجربه خود در دانشگاه ها
    مدیران اجرائی خارجی-ارائه تجربه خود را در دانشگاه

    لینک های با کیفیت بالا و معتبر بیشترین توجه را از گوگل جلب می کنند. به همین دلیل است که همه تلاش می کنند چنین ارتباطی ایجاد کنند. اتصالات علمی و علمی برای بالا بردن رتبه شما عالی هستند.

    ارسال تخصص خود را به دانشگاه ها و کالج برای این منظور. یافتن هر برنامه مربوط به کسب و کار و یا صنعت خود را کنید و سعی کنید به ارائه منابع مرجع مفید برای آن.

    21. برای لینک های نامعتبر در سایت های دیگر را بررسی کنید
    استراتژی لینک های خراب کار می کند با چک کردن و تجزیه و تحلیل لینک در سایت دیگر ، پیدا کردن لینک های خراب ، و دسترسی به صاحب سایت. برای استفاده از این استراتژی آماده برای شخص دیگری برای پیدا کردن لینک های شکسته به سایت خود را دریافت کنید. به این ترتیب ، هنگامی که با مالک سایت تماس می گیرید ، می توانید لینک های شکسته را به مقالات خود جایگزین کنید. یا شما فقط می خواهید لینک خود را به جای لینک های شکسته خود را.

    اما چرا این استراتژی کار می کند ؟ پس هیچ کس را دوست دارد به لینک های شکسته و این لینک های شکسته از دست دادن مشتریان بالقوه در سایت این استراتژی بسیار موثر است.

در واقع ، شما به آنها کمک کرده اید که اتصالات شکسته خود را پیدا کنند ، و شما بیشتر احتمال دارد که آنها نیز کمک کنند.

22. ایجاد راهنماهای سفر اصلی و پژوهش
یک پست مرجع (راهنما پست) ، بررسی ، و یا چک لیست می تواند یک راه عالی برای ایجاد لینک دهنده. اگر مطالب خود را اصلی و مرتبط است, شما به احتمال زیاد دریافت لینک از طریق آن, به عنوان اینترنت در حال حاضر نیاز به این محتوا.

بنابراین اگر شما انجام تحقیقات مناسب با داده های اصلی وبلاگ نویسان و نویسندگان قطعا استفاده از آن و مربوط به آن است. این به این معنی است که ، در اصل ، آنها باید با تحقیقات و دستورالعمل های اصلی شما مرتبط باشند.

این لزوما به این معنا نیست بسیاری از تحقیقات و زمان زیادی را برای شما, اما شما می توانید آن را از طریق تحقیق و جمع آوری اطلاعات دقیق.

23. ایجاد یک رویداد
ایجاد یک رویداد و یا یک هدیه بزرگ می تواند یک راه عالی برای جلب توجه مطبوعات برای کسب و کار شما. برای انجام این, شما نیاز به انتشار اطلاعات در مورد این رویداد در وب سایت خود. این نیز یک راه عالی برای ایجاد لینک به صفحه رویداد شما است.

24. برای نوشتن یک رضایت
این یک راه بسیار ساده است. کافی است برای نوشتن یک رضایت برای یک محصول مشابه به طوری که شما به سادگی می توانید آن را از طریق آن اتصال. از آنجا که آنها دوست دارند که دیگران نیز رضایت خود را با محصولات خود را ببینید و در نتیجه با سایت خود ارتباط برقرار کنند.

25. تماس با دیگران و اجازه دهید آنها را در مورد این لینک می دانم
جستجوگرها تبادل لینک خارجی

این خوب است برای اضافه کردن لینک از دیگران به مطالب خود را. شما این کار را انجام می دهید زیرا محتوای آنها مربوط به محتوای شما است یا برای مخاطبان مفید است و به حمایت از مقاله شما کمک می کند.

هنگامی که شما انجام, اجازه نویسنده می دانم. این نه تنها به شما کمک خواهد یک رابطه بین شما و آنها را ساخت, اما آنها همچنین می توانید به سایت خود را در آینده مربوط.

شروع به کار با یک مدیر عامل خارجی
جستجوگرها آفلاین بخشی جدایی ناپذیر از بهینه سازی سایت ، افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطبان است. استراتژی های ذکر شده در بالا کمک خواهد کرد که شما برای ایجاد روابط است که در نهایت منجر به لینک های بیشتر و بیشتر ترافیک وب سایت برای سایت شما.

ما فقط تحت پوشش ام 25 استراتژی برای شما در اینجا, اما بسیاری از گزینه های بیشتر که به شما کمک خواهد بهینه سازی جستجوگرها در خارج از سایت وجود دارد.

منبع : http://hoo.gg/tjWwX

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن